Morgenavond is Roda JC - Feyenoord, en woensdag is Vitesse - AZ. FC Twente speelt uit tegen Heerenveen.
Wie weet kunnen we nu alsnog een beetje uitlopen! Zelf winnen blijft natuurlijk het belangrijkste, Vermeer staat op doel.

Moderator: mods
Dat kun je met dit elftal vergeten, dat weet je...Rishi schreef:Groningen-thuis moeten we gewoon oprollen. 5-0. Beetje aan het doelsaldo werken.
Hear hear!Alexander schreef:Wat een verschrikkelijke kut tijd en kut dag voor een competitiewedstrijd.
mattie schreef:willen jullie die allemaal gaan goed kijken naar de opkomst van de Spelers en dan zeker Bizot.. Mijn zoon loopt dan in het Ajax tenue met hem het veld op als Mascotte.. gewonnen via kidsclub..![]()
Ik reis morgenavond af naar Ernhem hoor!. Wordt wel een latertje, ben benieuwd hoe ik woensdagochtend op mijn werk zit.Thijs schreef:Aanstaande donderdag om 20.45 uur de midweekse speelronde, nu thuis in onze eigen ArenA tegen FC Groningen!
Morgenavond is Roda JC - Feyenoord, en woensdag is Vitesse - AZ.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik denk chagrijnig Wouter, want ja, zo'n 0-3 nederlaag thuis tegen AZ gaat je niet in de kouwe kleren zitten...
Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben ook benieuwd hoe jij op je werk zit vandaag?Wouter schreef:Ik reis morgenavond af naar Ernhem hoor!. Wordt wel een latertje, ben benieuwd hoe ik woensdagochtend op mijn werk zit.Thijs schreef:Aanstaande donderdag om 20.45 uur de midweekse speelronde, nu thuis in onze eigen ArenA tegen FC Groningen!
Morgenavond is Roda JC - Feyenoord, en woensdag is Vitesse - AZ.
Blind, Riedewald of Duarte linksback!?Selectie voor duel met FC Groningen
05 februari 2014
Frank de Boer heeft de wedstrijdselectie voor het midweekse competitieduel met FC Groningen bekendgemaakt. Ten opzichte van de wedstrijd tegen FC Utrecht zijn er drie wijzigingen. De geblesseerde Jasper Cillessen (kneuzing borstkas) ontbreekt. Nicolai Boilesen blijft uit voorzorg aan de kant. De Deen krijgt rust. Keeper Mickey van der Hart en Jairo Riedewald nemen hun plaatsen in de wedstrijdselectie in. Stefano Denswil is weer terug in de selectie. Dit gaat ten koste van Ruben Ligeon. Tegen Go Ahead bleef Denswil uit voorzorg aan de kant met hamstringklachten.
De wedstrijd Ajax - FC Groningen begint zondag om 20:45 uur.
Selectie Ajax:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan
Joël Veltman