Wachten. Over drie weken mogen we weer, en ontvangen we thuis middenmoter PSV. Dat moet natuurlijk gewoon een overwinning betekenen!
Wedstrijd is al uitverkocht, tijdstip van aanvang is 16.30 uur.

Moderator: mods
Gevaar van onderschatting ligt op de loer. #7, meer verlies- dan winstpunten.Thijs schreef:Nog een halve week en we gaan weer beginnen! Heb er zin in!
Nee, ik zie Bojan als een gevaar.Marillion schreef:Jij zit Willems als een gevaar?
Ik denk dat FdB 'gewoon' Schone zal opstellen. Zeker in de grote wedstrijden. Vooral benieuwd wie er als reserves meegaan (en dus wie afvalt).wimpey schreef:Nee, ik zie Bojan als een gevaar.Marillion schreef:Jij zit Willems als een gevaar?
Als Ajax de juiste instelling heeft, gaan we deze pot winnen. Vastzetten en geen gelegenheid geven om te voetballen. Als team zijn we veel verder dan psv. . Fischer, Klaassen en Siem zullen wel het vizier op scherp moeten hebben staan.Alexander schreef:Ik ben er zeker nog niet gerust op. Deze wedstrijden staan op zich en PSV heeft een aantal weken gekregen om te herstellen van de moeilijke periode.
Ajax heeft het betere team, is beter ingespeeld en kent veel meer vastigheden. Van kiet af aan druk erop en die lui tot fouten dwingen.Alexander schreef:Ik ben er zeker nog niet gerust op. Deze wedstrijden staan op zich en PSV heeft een aantal weken gekregen om te herstellen van de moeilijke periode.
Om mezelf maar te quotenAjaciedjuh schreef: Ik denk dat FdB 'gewoon' Schone zal opstellen. Zeker in de grote wedstrijden. Vooral benieuwd wie er als reserves meegaan (en dus wie afvalt).
Mits Boilesen weer wedstrijdfit is, zal hij spelen. Achterin en het middenveld zullen geen verrassingen komen. Hetzelfde geldt voor de spits en linksbuiten.
Bank: Vermeer, Denswil, Riedewald/Ligeon, Poulsen, Duarte, Kolbeinn/Hoesen/Bojan.
Van de vetgedrukte ben ik wel zeker dat ze erbij zullen zijn. Gezien het feit dat Blind op het middenveld moet blijven spelen, verwacht ik ook Riedewald erbij. Zeker in combinatie met de 'fitheid' van Boilesen. FdB kan er ook nog voor kiezen om 3 aanvallers erbij te halen en 1 middenvelder.