Want thuis winnen van de koploper, dan hebben we toch weer een lichtpuntje in dit moeizaam begonnen seizoen! Het zal natuurlijk zwaar worden, maar met een beetje geluk kan het best.
PEC-thuis, 14 september, om 18.45 uur.

Moderator: mods
Koploper thuis, Barca - en psv uit vlg. week. Ik heb er weinig fiducie in.Thijs schreef: Het zal natuurlijk zwaar worden, maar met een beetje geluk kan het best.
wimpey schreef:Koploper thuis, Barca - en psv uit vlg. week. Ik heb er weinig fiducie in.Thijs schreef: Het zal natuurlijk zwaar worden, maar met een beetje geluk kan het best.![]()
Het wordt een zwaar seizoen. Defensie staat niet, voorhoede is een zootje en op het middenveld is het ook nog zoeken. Wordt een lastige puzzel voor Frank. De traditionele poging tot inhaalrace staat weer voor de deur. We zijn m.i. momenteel gewoon minder dan de nationale titelconcurrenten.
Een week geleden?Mr. Ajax schreef: He? Een week geleden zouden we nog met twee vingers in de neus de vierde op rij ophalen naar jouw mening?
momenteel moeten we bang zijn voor iedereen... Los zand!Yopi schreef:Moeten we bang zijn voor PEC Zwolle?
wimpey schreef:Een week geleden?Mr. Ajax schreef: He? Een week geleden zouden we nog met twee vingers in de neus de vierde op rij ophalen naar jouw mening?![]()
Resultaten tijdens "boys weekends" van ondergetekende: ADO - Ajax 3-2, Ajax - NAC 2-2, ADO - Ajax 1-1.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het gekke is dat ik nu best wel zin heb om weer in de Arena te gaan zitten zaterdag, maar dat ik bang ben dat ik me tussen 18.45 en 20.30 kapot ga zitten ergeren.
RTV Oost10 september 2013, 14:21
Te weinig kaarten voor PEC-supporters
Veel supporters van PEC Zwolle zijn teleurgesteld, omdat ze zaterdag niet mee kunnen naar Amsterdam voor de wedstrijd tegen Ajax. De Amsterdammers hebben niet 1200, maar slechts 800 kaarten afgegeven.
Het uitvak in de Amsterdam Arena heeft een capaciteit van 1200 mensen. Maar omdat Ajax had ingeschat dat er in Zwolle weinig animo was om met PEC mee te reizen, hebben ze 400 van die kaarten vergeven aan Ajax-aanhangers.
Pleister op de wonde
Voorzitter Zomerdijk van de supportersvereniging van PEC is erg teleurgesteld, maar zegt dat er niets meer aan te doen is. PEC-directeur Van Wonderen is ook teleurgesteld. Wel vindt hij het geweldig dat er toch zoveel supporters meegaan. 'Het is een record! 15 bussen vol, zoveel rijden er nooit mee. Gemiddeld gaan er met een uitwedstrijd 300 supporters mee, nu 800. Het hadden er meer kunnen zijn, als we ook die bewuste 400 kaarten nog hadden gehad. Als pleister op de wonde betaalt Ajax nu mee aan het busvervoer en krijgen de PEC- aanhangers 2 gratis consumpties.' Veel PEC-supporters reageren op social media, zoals Twitter.
goedkoper vervoer en gratis consumpties.. Dit heb ik nog nooit van Ajax gehad in all die jaren dat ik naar de meer en de Arena ben geweest.Thijs schreef:RTV Oost10 september 2013, 14:21
Te weinig kaarten voor PEC-supporters
Veel supporters van PEC Zwolle zijn teleurgesteld, omdat ze zaterdag niet mee kunnen naar Amsterdam voor de wedstrijd tegen Ajax. De Amsterdammers hebben niet 1200, maar slechts 800 kaarten afgegeven.
Het uitvak in de Amsterdam Arena heeft een capaciteit van 1200 mensen. Maar omdat Ajax had ingeschat dat er in Zwolle weinig animo was om met PEC mee te reizen, hebben ze 400 van die kaarten vergeven aan Ajax-aanhangers.
Pleister op de wonde
Voorzitter Zomerdijk van de supportersvereniging van PEC is erg teleurgesteld, maar zegt dat er niets meer aan te doen is. PEC-directeur Van Wonderen is ook teleurgesteld. Wel vindt hij het geweldig dat er toch zoveel supporters meegaan. 'Het is een record! 15 bussen vol, zoveel rijden er nooit mee. Gemiddeld gaan er met een uitwedstrijd 300 supporters mee, nu 800. Het hadden er meer kunnen zijn, als we ook die bewuste 400 kaarten nog hadden gehad. Als pleister op de wonde betaalt Ajax nu mee aan het busvervoer en krijgen de PEC- aanhangers 2 gratis consumpties.' Veel PEC-supporters reageren op social media, zoals Twitter.
Succes-supporters...
We hebben wel een keer gratis vervoer naar Groningen en Twente uit van Ajax gekregen. Als goedmakertje omdat ze een wedstrijd die ik uit m'n geheugen verdrongen heb ongelooflijk klote hadden gespeeld.Zlatan Son of God schreef:goedkoper vervoer en gratis consumpties.. Dit heb ik nog nooit van Ajax gehad in all die jaren dat ik naar de meer en de Arena ben geweest.