FC Groningen - Ajax 01-09-2013
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
FC Groningen - Ajax 01-09-2013
Zondag weer een uitwedstrijd, nu tegen FC Groningen. 12.30 uur.
Groningen kreeg uit bij de promovendi Cambuur en Go Ahead Eagles maar liefst 7 doelpunten tegen.
Je zou zeggen dat het ons toch ook zou moeten lukken om er dan een paar in te prikken.
Ik zeg 1-3.
Groningen kreeg uit bij de promovendi Cambuur en Go Ahead Eagles maar liefst 7 doelpunten tegen.
Je zou zeggen dat het ons toch ook zou moeten lukken om er dan een paar in te prikken.
Ik zeg 1-3.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: FC Groningen - Ajax 01-09-2013
Als ik me niet vergis spelen die beide promovendi op kunstgras. Thuis op hun eigen weiland krijgen we het een pak lastiger verwacht ik.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hoho, de Eagles hebben nog steeds gras. Er was even sprake van kunstgras, maar met name de supporters hebben dat tegen kunnen houden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hmmz ok. Het leek al niet op kunstgras gisteren.
Maar terug naar de wedstrijd dus.

Maar terug naar de wedstrijd dus.
Aaai, 12.30 uur.Kan zomaar weer mis gaan ...
Blij met de punten ...
In die roze shirtjes gaan ze er niet veel winnen. Verwacht dus niet veel van deze wedstrijd.
Diverse mensen zullen zowel jou als mij ongetwijfeld een idioot gaan vinden, maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Die shirtjes kosten Ajax punten.Dubbel schreef:In die roze shirtjes gaan ze er niet veel winnen. Verwacht dus niet veel van deze wedstrijd.
Was een beetje cynisch bedoeld dat van 12.30 u.. maar zelfs een AJAX op 50% moet van dat Groningen kunnen winnen ...
Blij met de punten ...
Wel te hopen. Is dit de laatste uit-wedstrijd voor start CL? Begint dat eenmaal dan wordt het doorgaans alleen maar lastiger.999 schreef:Was een beetje cynisch bedoeld dat van 12.30 u.. maar zelfs een AJAX op 50% moet van dat Groningen kunnen winnen ...
Klopt. Voordat de CL begint spelen we alleen nog maar tegen PEC Zwolle dat met minimaal 2 punten voorsprong of wellicht zelfs als koploper naar de Arena komt.
Volgens mij klopt de titel niet helemaal. Zondag is het 2 Sept. en Transfer Deadline day.
- Ajaciedjuh
Neuh, zondag is het gewoon 1 september en op maandag 2 sept 's-nachts sluit de transferwindow. Titel klopt dus.wimpey schreef:Volgens mij klopt de titel niet helemaal. Zondag is het 2 Sept. en Transfer Deadline day.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma aug 26, 2013 2:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Nee, zondag valt op 1 september. Op maandag 2 september mag ik naar Rotterdam afreizen om Excelsior-Sparta bij te wonen.
Kaartjes gewonnen met een "bal op doel met zo'n gat erin schieten spelletje". 
Wanneer 24 augustus een zaterdag is, dan is 7 dagen later de laatste dag van de maand, 31 augustus dus. Een dag later is het zondag 1 september. De dag waarop Ajax om 12:30 uur in Groningen speelt. Voor zover een geheel gratis les rekenen en kalender gebruik wimpey!

Wanneer 24 augustus een zaterdag is, dan is 7 dagen later de laatste dag van de maand, 31 augustus dus. Een dag later is het zondag 1 september. De dag waarop Ajax om 12:30 uur in Groningen speelt. Voor zover een geheel gratis les rekenen en kalender gebruik wimpey!

Ajaciedjuh schreef:Neuh, zondag is het gewoon 1 september en op maandag 2 sept 's-nachts sluit de transferwindow. Titel loopt dus.wimpey schreef:Volgens mij klopt de titel niet helemaal. Zondag is het 2 Sept. en Transfer Deadline day.

Dan kunnen we op maandag 2/9 nog effe collectief RSI afhalen door overmatig F5 drukken, als voetbalverslaafden.

Daar heb je tegenwoordig hele mooie "livetickers " voor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Heeft Rusland weer een andere deadline?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Tot 6 september geloof ik.Khraa schreef:Heeft Rusland weer een andere deadline?
Yep: http://www.epfl-europeanleagues.com/lea ... window.htm
Handige site Ferry.
Mogelijke vervangers kunnen we dus niet uit Bulgarije, Zweden of Noorwegen halen. Dacht dat het Europees geregeld was, kan de KNVB het hier ook niet eerder dichtgooien ?

Mogelijke vervangers kunnen we dus niet uit Bulgarije, Zweden of Noorwegen halen. Dacht dat het Europees geregeld was, kan de KNVB het hier ook niet eerder dichtgooien ?
Dat geldt dan alleen voor inkomende transfers, dus daar heb je weinig aan.beelzebub schreef:Handige site Ferry.![]()
Dat ze in Rusland de transfermarkt nog even open houden is niet zo'n punt. Eriksen heeft clubs uit die regio al meerdere keren nee verkocht. Daar kan er desnoods nog wel één bij.
Ik hoop dat we in Groningen een ander Ajax te zien krijgen. Het kinderlijk eenvoudig weggeven van de voorsprong in Heerenveen zal De Boer pijn hebben gedaan. Wat mij betreft is het wel tijd om de boel wakker te schudden. Passeer er maar één of twee om te laten zien dat een basisplaats geen vanzelfsprekendheid is.
Ik hoop dat we in Groningen een ander Ajax te zien krijgen. Het kinderlijk eenvoudig weggeven van de voorsprong in Heerenveen zal De Boer pijn hebben gedaan. Wat mij betreft is het wel tijd om de boel wakker te schudden. Passeer er maar één of twee om te laten zien dat een basisplaats geen vanzelfsprekendheid is.
Nil volentibus arduum
Waarschijnlijk zonder Toby en Eriksen die zijn verkocht en de Jong geblesseerd , wordt dus weer verdedigen met een hoop tegengoals aanvallend stelt het ook niet veel voor. pffff wat een gekut aan het begin van de competitie

Toppie heeft z'n jaarlijkse "alles aan Ajax is kut" dip. En aan het eind van het seizoen loopt ie weer voor de muziek uit.Toppie schreef:Waarschijnlijk zonder Toby en Eriksen die zijn verkocht en de Jong geblesseerd , wordt dus weer verdedigen met een hoop tegengoals aanvallend stelt het ook niet veel voor. pffff wat een gekut aan het begin van de competitie![]()

-
Je verwacht weer een kampioenschap?wimpey schreef:Toppie heeft z'n jaarlijkse "alles aan Ajax is kut" dip. En aan het eind van het seizoen loopt ie weer voor de muziek uit.Toppie schreef:Waarschijnlijk zonder Toby en Eriksen die zijn verkocht en de Jong geblesseerd , wordt dus weer verdedigen met een hoop tegengoals aanvallend stelt het ook niet veel voor. pffff wat een gekut aan het begin van de competitie![]()
De competitie wordt na de winterstop beslist, maar de vooruitzichten van een kampioenschap zijn wat mij betreft alleen gebaseerd op de kracht, of juist het ontbreken ervan, bij de andere clubs.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Had je dat de afgelopen drie jaar ook of alleen nu?Demosthenes schreef:Je verwacht weer een kampioenschap?
De competitie wordt na de winterstop beslist, maar de vooruitzichten van een kampioenschap zijn wat mij betreft alleen gebaseerd op de kracht, of juist het ontbreken ervan, bij de andere clubs.
YNWA
-
Dat van na de winterstop heb ik vaker geschreven, klopt, zie de gevolgen van verkopen als Wernbloom (AZ), Afflelay en Dudszak, de gevolgen waren groot.InnerHarbour schreef:Had je dat de afgelopen drie jaar ook of alleen nu?Demosthenes schreef:Je verwacht weer een kampioenschap?
Het niveau? Ja, dat andere was een vraag en die stel ik niet aan mezelf.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".