Ajax - Roda JC 10-02-2012
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax - Roda JC 10-02-2012
Goedemorgen,
we kunnen hier natuurlijk lang of kort over lullen...maar dit moeten gewoon 3 punten worden en verder niets. Roda zal nog brak zijn van carnaval, ik verwacht geen problemen.
3-0.
we kunnen hier natuurlijk lang of kort over lullen...maar dit moeten gewoon 3 punten worden en verder niets. Roda zal nog brak zijn van carnaval, ik verwacht geen problemen.
3-0.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: Ajax - Roda JC 10-02-2012
Debuut van Cuenca! Ben benieuwd...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dit is een weekend dat voor ons interessant moet zijn. Zelf een eenvoudige thuiswedstrijd en de concurrentie heeft het zwaarder:
Vitesse - PSV, Feyenoord - AZ en Zwolle - Twente. Ik hoop dat Bony een beetje fit terugkomt van de Afrika Cup en dat de problemen rondom Rutten geen verkeerde rol spelen. Met een beetje geluk kunnen we dan zondag zelf spelen om dichterbij te komen. Cuenca zal wel een helft mogen spelen.
Vitesse - PSV, Feyenoord - AZ en Zwolle - Twente. Ik hoop dat Bony een beetje fit terugkomt van de Afrika Cup en dat de problemen rondom Rutten geen verkeerde rol spelen. Met een beetje geluk kunnen we dan zondag zelf spelen om dichterbij te komen. Cuenca zal wel een helft mogen spelen.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vitesse is bijna niet te kloppen in top wedstrijden.. Onze Theo geeft dan altijd wat extra's..Marillion schreef:Dit is een weekend dat voor ons interessant moet zijn. Zelf een eenvoudige thuiswedstrijd en de concurrentie heeft het zwaarder:

Weer op zoek naar een Interim coach..
Als we nou zelf wel twee keer van ze hadden gewonnen was het een mooie tactische zet om Theo naar Arnhem te laten gaan.
Maar Vitesse ligt intern natuurlijk overhoop met dat gedonder rondom Rutten. Kan zomaar zijn dat ze het laten afweten. Wat kun je verwachten van een elftal waar de coach zijn spelers in de steek laat.

Maar Vitesse ligt intern natuurlijk overhoop met dat gedonder rondom Rutten. Kan zomaar zijn dat ze het laten afweten. Wat kun je verwachten van een elftal waar de coach zijn spelers in de steek laat.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Ik hoop dat Wielaert nog zijn minuutjes maakt mocht het onverhoopt toch nog lastig worden. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De opdracht is duidelijk. We kunnen de druk op PSV maximaal opvoeren door op 1 punt te komen. De eerste wedstrijd uit een serie van 7 waarin we steeds ook een midweekse wedstrijd hebben. Ik verwacht daarom een zuinig Ajax.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Zal FdB het aandurven om met zijn sterkste opstelling te beginnen!?:
-------------- Vermeer
- Ricardo - Toby - Moissander - Blind
--------------- Poulsen
- Siem -------------------- Eriksen
- Cuenca ---- Kolbeinn -- Fischer
Bank: Cillessen, Dijks, Veltman, Serero, Schöne, Boerrigter en Lukoki.
Hopelijk zijn er binnenkort ook weer Babel en Boilesen bij.
-------------- Vermeer
- Ricardo - Toby - Moissander - Blind
--------------- Poulsen
- Siem -------------------- Eriksen
- Cuenca ---- Kolbeinn -- Fischer
Bank: Cillessen, Dijks, Veltman, Serero, Schöne, Boerrigter en Lukoki.
Hopelijk zijn er binnenkort ook weer Babel en Boilesen bij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De Boer ontkomt er niet aan te rouleren, lijkt me. Zou me niets verbazen wanneer bijv. Fischer rust krijgt.
-
Hij heelt spelers genoeg, zou dus zo maar kunnen.wimpey schreef:De Boer ontkomt er niet aan te rouleren, lijkt me. Zou me niets verbazen wanneer bijv. Fischer rust krijgt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En dan Derk een keer op zijn eigen plek?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Speelde hij ook al tegen Vitesse (beker).Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En dan Derk een keer op zijn eigen plek?
Er komen inderdaad veel wedstrijden aan (6 in 18 dagen). Fijn dat de selectie grotendeels fit is. Hopelijk blijft dat ook zo (doorslaggevend voor de rest van het seizoen).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Boerrigter zal op links tegen Roda toch wel iets kunnen?
Bron: AS
Stel dat Boerrigter ook zoiets kan!
Bron: AS
Vorig seizoen won Ajax met 4-1 het thuisduel van Roda JC. De naar Metallurg Donetsk verkaste Lorenzo Ebecilio scoorde toen drie keer.
Stel dat Boerrigter ook zoiets kan!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Iemand enig idee wanneer Babel weer fit is?
Volgens EL begint Cuenca in de basis. Ik ben benieuwd.
Benji schreef:Volgens EL begint Cuenca in de basis. Ik ben benieuwd.
Whoah... Lijkt me een tikkie snel. Of heeft hij zich echt dusdanig geprofileerd in de halve weekje die hij hier zit?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee hoor, dat is niet gezegd.Benji schreef:Volgens EL begint Cuenca in de basis. Ik ben benieuwd.
http://eredivisie.nl/video/113361-het-l ... erdam.html
Ok, kan zijn. Heb het zelf niet gezien, las 't op AN.
-
Hoop dat we nu eens rustig kunnen zitten, dat niet de vraag of Ajax wint wordt gesteld, maar met hoeveel Ajax wint. Zo goed is Roda toch niet? Ajax moet er toch eens vijf of meer kunnen maken?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
De 25 meegereisde supporters van Roda worden op de hoofdtribune gezet. Mochten jullie je afvragen waarom er geen Limburgse liederen uit vak 417 komen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
MikeVerweij profile
MikeVerweij Isaac Cuenca in basis #Ajax about 1 minute ago · reply · retweet · favorite
ajaxlife profile
ajaxlife Aanwinst Cuenca mag van De Boer gelijk in de basis beginnen. #ajarod 3 minutes ago · reply · retweet · favorite
ajaxnetwerk profile
ajaxnetwerk Cuenca start in de basis bij Ajax! #ajrod 5 minutes ago · reply · retweet · favorite
AFCAjax profile
AFCAjax Isaac Cuenca begint zondag in de basis tegen Roda JC. De complete opstelling van Ajax volgt om 13:15 uur. Ajax-Roda JC begint 14:30. #ajarodMikeVerweij profile
Nice. Ben erg benieuwd naar hem.
- Ajaciedjuh
Vermeer, vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schone, Poulsen, Eriksen; Cuenca, De Jong, Fischer.
Bank: Cillessen, Veltman, Dijks, Serero, Lukoki, Sigthorsson en Boerrigter.
Bank: Cillessen, Veltman, Dijks, Serero, Lukoki, Sigthorsson en Boerrigter.