Ajax - Feyenoord 20-01-2013

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Ajax - Feyenoord 20-01-2013

Bericht door Nihad » di jan 22, 2013 2:53 pm

Kowalczyk schreef:
Rishi schreef:Precies. Sommige spelers hebben behoefte aan wedstrijden/vertrouwen. Maar bij hem lijkt het juist de verkeerde kant op te gaan. Komt een beetje zielig over. Hij staat er ook maar een beetje voor jan lul bij. Ziet ook dat Fischer voorlopig zijn plek niet kwijt raakt.
Komt nog bij dat hij ook niks op rechts te zoeken heeft als hij wél in vorm is, naar mijn inschatting.

Zet dan Lukoki daar maar neer, dan gebeurt er tenminste iets leuks af en toe. Die draaft nog wel eens iemand voorbij.

Ik vind heel die Bonifatius van Feyenoord trouwens ook een soort Lukoki. Niet meer; niet minder. Die had in De Kuip gewoon de dag van zijn leven, à la Gaston Taument, ooit halverwege de 18e eeuw.

K.
En wat is de voorbeschouwing op feyenerd.nl?
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetai ... 00003.aspx
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Feyenoord 20-01-2013

Bericht door 999 » do jan 24, 2013 5:54 pm

Scheidsrechtersbaas: 'strafschop Feyenoord en kaart Van Rhijn onterecht'

Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond liet gisteren weten dat de strafschop van Feyenoord niet gegeven had mogen worden door Pol van Boekel, zo staat te lezen in De Telegraaf. "Na de beelden een aantal keren te hebben stop gezet en opnieuw te hebben afgespeeld, vonden we het geen strafschop”, aldus Van Egmond tegenover verslaggevers van Eredivisie Live en de NOS. Van Rhijn kreeg voor de actie zijn tweede gele kaart en is automatisch geschorst voor het topduel in Arnhem. Tegen een gele kaart kan niet in beroep gegaan worden.
De T.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajax - Feyenoord 20-01-2013

Bericht door Duke » do jan 24, 2013 7:53 pm

Van Boekel gaf het vanmiddag (op radio 2) ook al toe. Hij zal blij zijn dat Immers hem miste.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - Feyenoord 20-01-2013

Bericht door Bert » do jan 24, 2013 8:06 pm

Het blijft natuurlijk vreemd dat zo'n gele kaart niet geseponeerd kan worden. Hoe verstrikt men toch raken in de eigen bureaucratie. :excited.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie