Ajax - Feyenoord 20-01-2013
Moderator: mods
Ajax - Feyenoord 20-01-2013
Wij zou voor mij extra kaarten kunnen aanschaffen? Ik heb die week bezoek uit Maleisie en ik wil ze graag meenemen naar Ajax-010!
Wie-o-wie!
Losse kaartjes vind ik ook geen probleem.
Bij voorbaat dank!
Wie-o-wie!
Losse kaartjes vind ik ook geen probleem.
Bij voorbaat dank!
IK GELOOF!!!!!!
Re: Ajax - Feyenoord 20-01-2013
We hebben toch pas nog tegen ze gespeeld? Of is het soms beker?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo m'n streak van 28 geopende wedstrijdtopics op rij waarin we slechts enkele keren wat puntjes verloren!
Helaas kan ik met m'n seizoenkaart geen extra kaarten halen. Je zou 'm wel voor deze wedstrijd mogen 'huren', maar dan heb je er natuurlijk maar eentje. (Vak 129)
Helaas kan ik met m'n seizoenkaart geen extra kaarten halen. Je zou 'm wel voor deze wedstrijd mogen 'huren', maar dan heb je er natuurlijk maar eentje. (Vak 129)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
De afgelopen drie wedstrijden tegen de kakkies ging het niet best dus vandaar deze ingreep!
Maar dat zou heel mooi zijn, Thijs. Graag zelfs!
Maar dat zou heel mooi zijn, Thijs. Graag zelfs!
IK GELOOF!!!!!!
Een slotje erop en opnieuw openen. Rishi's topic intro was ehm... een Klassieker onwaardig!Thijs schreef:Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo m'n streak van 28 geopende wedstrijdtopics op rij waarin we slechts enkele keren wat puntjes verloren!

Als we deze niet winnen weten we de schuldige 

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wat moeten we in Godsnaam met Aziatische hooligans als er geen uitsupporters zijn Rishi?! Op wie moeten ze nu hun martial arts skills botvieren?Rishi schreef:Ik regel juist een paar Aziatische hooligans!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Idd ik heb ook de nodige vraagtekens bij het nut van nóg meer agressieve hooligans het stadion binnengidsen bij deze wedstrijd. Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als mede tribuneklanten helemaal uit hun plaat gaan bij deze duf gemaakte Klassieker. Is het nodig om vanaf de tribune een hele lading agressie en frustratie over Stefan de Vrij en Lex Immers uit te storten? Dergelijk Tokkie gedrag laat ik liever aan laatstgenoemde over.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat moeten we in Godsnaam met Aziatische hooligans als er geen uitsupporters zijn Rishi?! Op wie moeten ze nu hun martial arts skills botvieren?Rishi schreef:Ik regel juist een paar Aziatische hooligans!
- Jinne
- Site Admin
De wedstrijd begint gewoon om half 3 trouwens.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik zie de aanpassing nu idd ook op Ajax.nl en Teletekst pagina 818... Ik had me ingesteld op 16:30 uur, maar ok... 14:30 uur is beter dan 12:30 uur.
Azie is booming. Ik regel indirect een hele nieuwe markt voor Ajax! Alle toptalenten uit China, Maleisie, Singapore, India, Nepal, Indonesie heeft Ajax via mijn contacten voor het oprapenCruijff schreef:Idd ik heb ook de nodige vraagtekens bij het nut van nóg meer agressieve hooligans het stadion binnengidsen bij deze wedstrijd. Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als mede tribuneklanten helemaal uit hun plaat gaan bij deze duf gemaakte Klassieker. Is het nodig om vanaf de tribune een hele lading agressie en frustratie over Stefan de Vrij en Lex Immers uit te storten? Dergelijk Tokkie gedrag laat ik liever aan laatstgenoemde over.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat moeten we in Godsnaam met Aziatische hooligans als er geen uitsupporters zijn Rishi?! Op wie moeten ze nu hun martial arts skills botvieren?Rishi schreef:Ik regel juist een paar Aziatische hooligans!

Het enige dat ik vraag is een 10-0 vernedering voor de kakkies

IK GELOOF!!!!!!
Kom op mensen. Leeft dit niet? 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Neuh, amper eigenlijk. We winnen toch wel.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En bovendien al jaren super saai zonder uitpubliek.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Bij mij leeft het echt al weken.. we hebben namelijk al lang niet van die kakkerlakken gewonnen!
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Inderdaad. Frank de Boer's record tegen de 3 clubs uit de drie andere grote steden is niet zaligmakend. Dit seizoen ook nog geen enkele wedstrijd in de competitie van ze gewonnen (ook niet verloren, maar aan 4 punten heb je niet zoveel).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Rishi schreef:Bij mij leeft het echt al weken.. we hebben namelijk al lang niet van die kakkerlakken gewonnen!
Sluit me bij aan!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Sinds Frank de Boer Lukoki heeft opgelegd om zijn excuses aan Tim de Cler aan te bieden hebben we niet meer van die gasten gewonnen. Wordt weer eens hoog tijd!
Bij mij leeft deze wedstrijd wel gigantisch. Maar zonder uitpubliek is en blijft het helaas een dooie boel.
Bij mij leeft deze wedstrijd wel gigantisch. Maar zonder uitpubliek is en blijft het helaas een dooie boel.
Van Boekel is de scheidsrechter van dienst.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, ik mis de uitsupporters eigenlijk ook wel heel erg. Toch heb ik er wel heel erg zin in zondag. We hebben al veel te lang niet van die gasten gewonnen..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ben zondag net terug uit het Caribisch gebied, met jetlag en al, dus zal het goed koud hebben in de Arena, vanwege vermoedelijk temperatuurverschil van 35 graadjes. Maar de klassieker gaat deze jongen natuurlijk niet missen!!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
We hebben thuis gewonnen van Pi$v€€ en Twente , dus die kakkies moeten er ook aan. 

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Die gaan D'RAAN!