Reden temeer om hier lekker over te gaan keuvelen, en dat kan in dit topic!

We trappen af om 20.00 uur in de Euroborg.
Moderator: mods
Van Kessel kan ook, maar die heeft weer minder kwaliteit.Peter schreef:Dat waag ik te betwijfelen, hoor. Deze 11 gaan er echt wel af tegen Groningen, denk ik. Andersen als spits is sowieso niet zo'n goed idee, want dat is z'n positie niet.
Ik zou Alderweireld laten snipperen. En Hoesen en Fischer rust geven.Peter schreef: Ik zou wel wat wijzigingen doorvoeren. Boerrigter op links, Lukoki op rechts. Poulsen als verdedigende middenvelder.
Of Eriksen in Sneek.Jöhnk schreef: Belangrijk vind ik ook dat de spelers die rust krijgen thuisblijven. Zodat ze niet alsnog ingebracht worden om de 'meubelen te redden', zoals Suarez tegen agovv en Dordrecht.
Precies. Straks krijg je het psv-scenario: een competitie laten lopen om spelers te sparen en daarna 2 keer op je muil gaan met al die gespaarde spelers.Kowalczyk schreef:Gewoon lekker voetballen. Je gaat toch geen spelers sparen enzo omdat je anders bang bent dat je niet van fokking Utrecht kunt winnen...?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=178469Peter schreef:Groningen schiet die ballen toch ook bijna in eigen doel? Moet allemaal niet zo'n probleem worden.
Overigens mag ik hopen dat die rode kaart van Bacuna niet geseponeerd wordt. Ik vind het zwaar bestraft, maar de intentie om de bal te spelen zie ik ook niet echt. Je zou het af kunnen doen met geel, maar hij vliegt er als een malloot in.
Ik zou wel wat wijzigingen doorvoeren. Boerrigter op links, Lukoki op rechts. Poulsen als verdedigende middenvelder.
Nuh uh, geen Schöne meer als VM. Duurt te lang met die gozer op die plek en hij is niet rücksichtlos genoeg. In Heerenveen ging het al mis en gister weer. Schone <> VM.Rishi schreef: Zondag met Schone - Siem- Eriksen spelen op het middenveld.
Nee, Sporkslede, Serero en Andersen.Bertje schreef:Sporkslede, Serero en Andersen vormen op het middenveld de basis vanavond bij Jong Ajax. Boccara en eventueel Rits in aanmerking voor speeltijd woensdag?