Dan nog een een EKtje waar ik weinig van verwacht en we kunnen ons weer voor bereiden op het nieuwe seizoen en weer lekker speculeren welke spelers er weer worden gekocht en wie we gaan loten in de CL

Al met al op naar de 32e landstitel

Moderator: mods
Wat moet ik nu met mijn zondagen..? :'(LucaS schreef:Kut dat we dadelijk 3 maanden geen Ajax meer zien. :(
MOET!!!Ramona schreef:Mag toch hopen dat AJAX ook daar wil winnen!
De Boer gunt andere spelers basisplaats zondag, Eriksen en Boerrigter er niet bij
4 mei 2012
Frank de Boer liet tijdens de persconferentie weten aanstaande zondag met diverse reservespelers in de basis te zullen starten. Dat gebeurt zowel gedwongen door blessures maar ook uit eigen keuze . "Christian Eriksen speelt niet, hij heeft wat last van zijn lies. Ook kan ik Derk Boerrigter niet opstellen. Verder spelen een paar spelers die niet vaak in de basis hebben gestaan, maar van wie wij vinden dat ze het verdienen om vanaf het begin mee te doen. Omdat ik ze nog niet heb gesproken, houd ik nog even voor me om wie het gaat."
Ooijer misschien Van Rhijn in het centrum?Alexander schreef:Heb ook een kaartje en ga er denk ik wel heen, toch niet veel andere plannen voor de zondag...
Lees net dat De Boer een aantal andere spelers in gaat zeggen. Sowieso krijgt Eriksen rust. Wat mij betreft spelen Cilissen, Lodeiro, Sigi, Enoh en Ooijer.
14.... zou idd symbolisch zijn voor het weer herrezen Ajax!Ride schreef:MOET!!!Ramona schreef:Mag toch hopen dat AJAX ook daar wil winnen!
14x op rij
Die jongens zie ik ook altijd graag spelen, maar gezien de uitspraak van Frank ("Verder spelen een paar spelers die niet vaak in de basis hebben gestaan, maar van wie wij vinden dat ze het verdienen om vanaf het begin mee te doen") kunnen we o.a. Enoh dus in de basis verwachten.De Dominee schreef:Wat mij betreft gunt FdB ook Klaassen, Denswil en Fischer wat minuten. Prachtig voor die gasten.
Dubbel schreef:14.... zou idd symbolisch zijn voor het weer herrezen Ajax!Ride schreef:MOET!!!Ramona schreef:Mag toch hopen dat AJAX ook daar wil winnen!
14x op rij
AJAX GEET ERAON!Ramona schreef:Mag toch hopen dat AJAX ook daar wil winnen!
WTF????vinz.net schreef:Wel balen dat de Eredivisie Live abonnees de dupe worden van het feit dat deze pot nergens meer om gaat.