Loting Europa League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Loting Europa League

Bericht door Cruijff » do jan 26, 2012 9:22 am

Voor sommigen allicht een goede tip: vanochtend zijn de beperkt zicht kaarten in de verkoop gegaan. 2e ring tickets vanaf 32,50 euro per stuk.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Loting Europa League

Bericht door gaizka » do jan 26, 2012 7:02 pm

Marillion schreef:Luxe probleempje....Ik zou me daar over een paar weken erg graag druk over maken.

Ik ben vooral benieuwd hoe serieus Manchester deze confrontatie gaat nemen. Als ze er twee keer vol voor gaan kon het wel eens vervelend worden. Zijn we compleet en geloven ze het daar wel dan kunnen we het misschien een beetje spannend maken. In ieder geval ga ik van het uitje gewoon lekker genieten. Lekker een biertje halen en Old Trafford eens bekijken.
Ik ben niet onder de indruk van het huidige elftal van Man Utd. (ook niet van dat van Ajax overigens ;) ), er staat een armoedige verdediging, op het middenveld spelen spelers als Carrick, Fletcher en Giggs waar het beste al geruime tijd vanaf is, alleen Rooney is een klasbak. Nani is erg matig dit seizoen en Hernandez regelmatig geblesseerd, erg pover al met al...

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Loting Europa League

Bericht door elliquido » vr jan 27, 2012 12:04 am

En 2e op 3 punten van city
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Loting Europa League

Bericht door gaizka » vr jan 27, 2012 10:12 am

elliquido schreef:En 2e op 3 punten van city
Klopt, al zegt dat ook iets over het huidige niveau van de Premier League. Ik heb afgelopen zondag zowel City tegen de Spurs als Arsenal tegen Man Utd. gekeken, ofwel 4 van de beste ploegen in Engeland, en daar werd ik niet vrolijk van. Silva, Aguero, van der Vaart, Modric, Bale, van Persie en Rooney zijn de enige spelers bij die clubs die mij kunnen bekoren, dat is niet veel.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League

Bericht door Thijs » vr jan 27, 2012 10:21 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb stiekem waanzinnig veel zin in het trippie naar Manchester. En trots op de grote hoeveelheid Ajacieden daar!
Ik ook zeg. Hoe heerlijk is het om je in deze donkere maanden hierop te verheugen. Dan mag de miezerregen wel in m'n gezicht waaien als ik naar huis fiets, ik denk alleen maar: oohhh over een maand sta ik lekker met een PAAINT in m'n hand in DA PUB met m'n HOMIES.

Lekker schreeuwen, lekker zuipen, Hamburgse taferelen, heujheujheuj. Het enige wat ik wil is dat we nog met een beeeetje hoop naar Engeland gaan. Dat Real Madrid-uit vond ik wat dat betreft eigenlijk maar niets, in je korte broek lekker naar het stadion wandelen om daar naar een kansloze nederlaag te kijken. Nu is het gewoon dikke jas aan, muts op, metro in, en met duizenden Ajacieden vol voor de eindoverwinning! Go go go! :ajaxscarf.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Loting Europa League

Bericht door raymon » do feb 02, 2012 6:52 pm

Net m'n kaarten voor Manu -Ajax besteld :onfire.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie