NEC - Ajax 27-11-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door wimpey » zo nov 27, 2011 7:58 pm

Feest schreef:Ik vind het nog steeds niet slecht. Verre van.
Ideale tegenstander voor Ajax. Ze kunnen er geen reet van én ze speelden niet fel. De individuele klasse van Janssen en Eriksen deed de rest. Leuk voor Klaassen, van wie ik wel wat verwacht. Hij lijkt het spel te zien...
Jöhnk schreef:Raar dat mensen Lodeiro meteen weer terug naar het middenveld willen nu hij eindelijk eens lekker begint te spelen.
Zal misschien aan mij liggen, maar ik vind het dus nog steeds 3 keer niets. Iemand met zó weinig explosiviteit en zonder enig fysiek komt op een voetbalveld op geen enkele plek tot zijn recht. Een beetje CV vreet 'm volledig op en schuift het middenveld in. Wat heb je dán nog aan Lodeiro?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door InnerHarbour » zo nov 27, 2011 8:03 pm

wimpey schreef:
Feest schreef:Ik vind het nog steeds niet slecht. Verre van.
Ideale tegenstander voor Ajax. Ze kunnen er geen reet van én ze speelden niet fel. De individuele klasse van Janssen en Eriksen deed de rest. Leuk voor Klaassen, van wie ik wel wat verwacht. Hij lijkt het spel te zien...
Jöhnk schreef:Raar dat mensen Lodeiro meteen weer terug naar het middenveld willen nu hij eindelijk eens lekker begint te spelen.
Zal misschien aan mij liggen, maar ik vind het dus nog steeds 3 keer niets. Iemand met zó weinig explosiviteit en zonder enig fysiek komt op een voetbalveld op geen enkele plek tot zijn recht. Een beetje CV vreet 'm volledig op en schuift het middenveld in. Wat heb je dán nog aan Lodeiro?
Daar noem je ook de enige twee die echt kunnen voetballen, de rest middelmaat en slechter, we zijn diep weggezakt als ik zie wie er tegenwoordig bij Ajax mogen voetballen.
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Demosthenes » zo nov 27, 2011 8:08 pm

Davy Klaassen (uit die opleiding met de slechte balaanname) heeft nog geen eigen topic bij de spelers, maar in Wikipedia is zijn staat van dienst al gewijzigd, zijn competitiedebuut met doelpunt is er al, dan maar hier geplaatst.

Zo'n actie als tegen NEC heeft hij vaker.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door wimpey » zo nov 27, 2011 8:17 pm

InnerHarbour schreef: Daar noem je ook de enige twee die echt kunnen voetballen, de rest middelmaat en slechter, we zijn diep weggezakt als ik zie wie er tegenwoordig bij Ajax mogen voetballen.
Vertel mij wat... Al hebben we de pech dat er ook nog een paar 'kunners' geblesseerd zijn. Met Siem, Sig, Derk, Boilesen en Greg (wanneer ie zin heeft) doe je na de winterstop gewoon om de titel mee. Wanneer ze zich daarvoor als elftal kunnen opladen tenminste. Hetgeen in de 1e helft weer eens niet het geval was.

Vertonghen liep me vandaag bijv. weer defensief te schutteren en ballen bij NEC in te leveren. Liability, die gozer. Ligeon, Anita, Lodeiro, Sulejmani (de slechtste m.i. ondanks 2 goals) en Ebecilio haalden vandaag het niveau van hun collega's bij NEC.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door InnerHarbour » zo nov 27, 2011 8:23 pm

Demosthenes schreef:Davy Klaassen (uit die opleiding met de slechte balaanname) heeft nog geen eigen topic bij de spelers, maar in Wikipedia is zijn staat van dienst al gewijzigd, zijn competitiedebuut met doelpunt is er al, dan maar hier geplaatst.

Zo'n actie als tegen NEC heeft hij vaker.
Goede goal van die Klaassen hoor maar hij komt voor 90% op naam van Eriksen die zichzelf vrijspeelt en de bal briljant met de juiste snelheid op het juiste been ertussendoor speelt.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Marillion » zo nov 27, 2011 9:49 pm

Gewoon twee talentvolle voetballers die elkaar weten te vinden. is ook wel weer eens leuk om te zien. Klaassen neemt zijn doelgerichtheid in ieder geval makkelijk mee richting het eerste elftal.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Demosthenes » zo nov 27, 2011 9:55 pm

Marillion schreef:Gewoon twee talentvolle voetballers die elkaar weten te vinden. is ook wel weer eens leuk om te zien. Klaassen neemt zijn doelgerichtheid in ieder geval makkelijk mee richting het eerste elftal.
Lijkt mij ook, weten waar je moet lopen, daar werd Klaassen in de jeugdopleiding om geroemd, maar dat is iets dat moeilijk te zien is, zowel op tv als in het veld (Je volgt toch vaak de bal, de schermuteslingen). Ik heb wedstrijden genoeg gezien van Klaassen waarin ik me afvroeg welke bijdrage hij had geleverd, buiten zijn doelpunten.

Een paar tegenstanders van hem (oké, ze spelen bij Sparta) zeggen dat zowel Klaassen als Eriksen oog hebben voor die ruimte, die ruimte eerder zien dan de tegenstander. Het doelpunt lijkt mij een goed voorbeeld (Inderdaad ook die pass van Eriksen)

Klaassen kan geen bal aannemen omdat hij niet onder JC trainde? Gewoon zeggen dat één telefoontje van JC al genoeg is en heeft JC niet gebeld? Instralen. dat doet JC wel vanuit Barcelona.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 27, 2011 10:57 pm

Iemand enig idee waar ik de doelpunten of een samenvatting kan bekijken??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Demosthenes » zo nov 27, 2011 11:32 pm

Mr. Ajax schreef:Iemand enig idee waar ik de doelpunten of een samenvatting kan bekijken??
http://www.youtube.com/results?search_q ... 7l97l1l1l0
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Ride » ma nov 28, 2011 8:24 am

wimpey schreef:
Feest schreef: PSV speelt Feyenoord het rambam.
Feyenoord speelt z'n beste wedstrijden tegen de betere ploegen. psv speelt met 10 man, want Wijnaldum zal geen skippybal raken daar. Guidetti zal het Dumb & Dumber daar achterin lastig maken en Bakkal zal revanche op Rutten nemen. Een kolkende Kuip, geintimideerde scheids en Rutten die na afloop weer een jankverhaal mag afsteken.

Let maar op, Feyenoord wint die pot.
0-0 is een fijne uitslag :neutral.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: NEC - Ajax 27-11-2011

Bericht door Ride » ma nov 28, 2011 8:24 am

DAVY KLAASSEN!!!!

Mooi debuut in de eredivisie :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Plaats reactie