Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Toppie » ma okt 24, 2011 9:34 am

Deze komt er ook nog tussendoor ik zou maar lekker blijven overnachten ,want 3 dagen later weer aan de bak , 2 keer in 4 dagen een uitwedstrijd. Raar :smile-ajax.gif:

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door wimpey » ma okt 24, 2011 6:53 pm

Ik ga toch maar effe kijken. Interessant, zou MvB zeggen. :smallgrin.gif:

Interessant om te zien of FdB en zijn elftal een oplossing voor de impasse kunnen vinden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 8:27 am

En daar heeft MvB dan wel gelijk in, want interessant wordt dit potje voor de voetbalvolger zeker. En weet je wat? Verlies deze wedstrijd maar lekker! Ik zie het alweer voor me dat we geflatteerd 1-3 winnen ofzo nadat Jasper ons een paar keer flink moet redden en dat de mannetjes meteen denken dat het lek boven is. Om vervolgens op korte termijn weer dezelfde fouten te gaan maken. Het liefst ga ik elk seizoen naar de Kuip voor de bekerfinale, maar nee, flikker nog maar gewoon een goede kruiwagen stront over die gasten heen en zorg dat je dan met een iets rustiger wedstrijdprogramma wél op 2 fronten je huid duur gaat verkopen...

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Ride » di okt 25, 2011 10:19 am

Cruijff schreef:En daar heeft MvB dan wel gelijk in, want interessant wordt dit potje voor de voetbalvolger zeker. En weet je wat? Verlies deze wedstrijd maar lekker! Ik zie het alweer voor me dat we geflatteerd 1-3 winnen ofzo nadat Jasper ons een paar keer flink moet redden en dat de mannetjes meteen denken dat het lek boven is. Om vervolgens op korte termijn weer dezelfde fouten te gaan maken. Het liefst ga ik elk seizoen naar de Kuip voor de bekerfinale, maar nee, flikker nog maar gewoon een goede kruiwagen stront over die gasten heen en zorg dat je dan met een iets rustiger wedstrijdprogramma wél op 2 fronten je huid duur gaat verkopen...
Ik ben het nog met je eens ook.. voor het eerst dat ik de beker totaal niet interessant vind.
Laat Roda maar eens lekker tekeer gaan.. al hun energie kwijtraken zodat we zaterdag dubbelscherp er staan en volgende week dinsdag ook.

:ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door 999 » di okt 25, 2011 12:43 pm

Tja, zoals AJAX nu voetbalt kunnen ze er voor de beker eruit geknikkerd worden, en a.s. Zaterdag ook nog eens een tikkie kunnen krijgen ...
Laatst gewijzigd door 999 op di okt 25, 2011 2:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Thijs » di okt 25, 2011 1:00 pm

Sulejmani ontbreekt in selectie Ajax voor duel met Roda JC


Laatste update: 25 oktober 2011 13:51 info .AMSTERDAM - Miralem Sulejmani ontbreekt in de wedstrijdselectie voor het bekerduel met Roda JC. De Servische aanvaller heeft liesklachten.

Foto: ProShots Trainer Frank de Boer heeft Jody Lukoki, Dico Koppers en Lesley de Sa toegevoegd aan zijn selectie.

Doelman Kenneth Vermeer is geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in de wedstrijd tegen Feyenoord (1-1).

De wedstrijd in Kerkrade staat woensdag op het programma en begint om 20:45 uur.
nu.nl
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 1:04 pm

Ride schreef:
Cruijff schreef:En daar heeft MvB dan wel gelijk in, want interessant wordt dit potje voor de voetbalvolger zeker. En weet je wat? Verlies deze wedstrijd maar lekker! Ik zie het alweer voor me dat we geflatteerd 1-3 winnen ofzo nadat Jasper ons een paar keer flink moet redden en dat de mannetjes meteen denken dat het lek boven is. Om vervolgens op korte termijn weer dezelfde fouten te gaan maken. Het liefst ga ik elk seizoen naar de Kuip voor de bekerfinale, maar nee, flikker nog maar gewoon een goede kruiwagen stront over die gasten heen en zorg dat je dan met een iets rustiger wedstrijdprogramma wél op 2 fronten je huid duur gaat verkopen...
Ik ben het nog met je eens ook.. voor het eerst dat ik de beker totaal niet interessant vind.
Laat Roda maar eens lekker tekeer gaan.. al hun energie kwijtraken zodat we zaterdag dubbelscherp er staan en volgende week dinsdag ook.

:ajaxscarf.gif:
Je bent met met me eens??? :blub.gif: En dat vind je logisch of heel raar? :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Arthur » di okt 25, 2011 1:08 pm

Wat mij betreft is dit een trainingspotje waarbij ze alle mogelijke variaties gaan uitproberen om tot een fatsoenlijk opbouw te komen als de tegenstander jaagt. De uitslag interesseert me nauwelijks.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door mattie » di okt 25, 2011 1:09 pm

voor het zelf vertrouwen van het team zou het wel eens lekker zijn om een ploeg als Roda 2x te verslaan
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door peter » di okt 25, 2011 1:17 pm

Wordt puzzelen. Dico Koppers hoef ik niet meer te zien vanaf de aftrap namelijk. Hopelijk krijgt de Sa de voorkeur vanaf rechts. Middenveld wordt puzzelen, maar wie weet dat Enoh weer verdedigend speelt. Anita linksback.

Ben ook wel een keer benieuwd wanneer die Serero af is van die buikspierblessure. Die jongen is er ook amper bij.

Zo dan:
Cilissen
Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Anita
Eriksen
Enoh
Janssen
De Sa
De Jong
Boerrigter.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Jesse » di okt 25, 2011 1:23 pm

Een buikspierblessure? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe lang is dat al gaande?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 1:24 pm

mattie schreef:voor het zelf vertrouwen van het team zou het wel eens lekker zijn om een ploeg als Roda 2x te verslaan
Tja. Zelfvertrouwen hebben ze wel op hun (misplaatste) manier, want ze snappen maar niet hoe het kan dat ze veel betere spelers zijn dan de Feyenoorders, maar een stuk slechter spelen... Ik denk eigenlijk dat ze NOG een tikkie verdiend hebben met dit hautaine bedrag ( de supporters fluiten ons uit, JANK JANK). Als men na 2 overwinningen op Roda dat Ajax structureel weer op de weg terug is wordt dat gevaarlijk. 2 overwinningen op Roda leveren slechts 3 competitiepuntjes op. En extra midweekse wedstrijden. Dat kan rampzalige gevolgen hebben, misschien zelfs al meteen averij thuis tegen Dinamo Zagreb.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door peter » di okt 25, 2011 1:25 pm

Jesse schreef:Een buikspierblessure? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe lang is dat al gaande?
Vanaf 1 oktober Wordt ook niet gemist, want hij speelt toch al amper.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 1:26 pm

Jesse schreef:Een buikspierblessure? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe lang is dat al gaande?
Dat kan best, zelfs bij een beetje hard aan fitness apparaten trekken loopt een doorsnee jongen zo een scheurtje op in de buik of spieren daaromtrent. Afrikanen hebben daarnaast ook nog weleens buikloop, buiktyfus, buikaids en circa 687 andere ziektes waar je misschien nog nooit mee in aanraking bent gekomen.
Peter schreef:Vanaf 1 oktober Wordt ook niet gemist, want hij speelt toch al amper.
Ja maar dat is wel zonde hoor, want die Serrero is echt mannetje met veel potentie. Als je Eriksen een supertalent mag noemen dan Serrero toch ook zeker een groot talent.

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Mr. Ajax » di okt 25, 2011 2:52 pm

Waarom Van Rhijn er niet bij???!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Bert » di okt 25, 2011 2:54 pm

Waarom zou hij nog een verdediger nodig hebben? Koppers is een linkspoot.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Mr. Ajax » di okt 25, 2011 2:59 pm

En? Dan Geef je zo'n jongen toch een kans in plaats van Ooijer?? Zeker in zo'n wedstrijd. Die jongen verdient een eerlijke kans.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Bert » di okt 25, 2011 3:21 pm

Op basis waarvan verdient hij dat? Hij zal dan toch echt beter moeten presteren dan Ooijer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 3:39 pm

Mr. Ajax schreef:Waarom Van Rhijn er niet bij???!
Van Rhijn heeft weinig potentie, dat hij aanvoerder van Jong Ajax is is echt een zwaktebod (of gewoon omdat men weet dat hij dit seizoen toch niet hoger opklimt dan Jong Ajax dus dat schept dan duidelijkheid). Tegen Noordwijk staat hij net in het veld, hop tegentreffer. Gister bij Jong Ado - Jong Ajax was hij ook absoluut één van de minst presterende van alle 28 jongelingen die binnen de lijnen zijn verschenen.

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door wimpey » di okt 25, 2011 5:22 pm

Peter schreef: Ben ook wel een keer benieuwd wanneer die Serero af is van die buikspierblessure. Die jongen is er ook amper bij.
Viel voor blessure ook al niet op. De Boer had iemand voor links defensief moeten halen i.p.v. nog zo'n vedergewicht.

Ik zou Eriksen eens centraal voorin zetten. Was tegen AZ, Groningen en de kakkies een statist op het middenveld. Hij moet het hebben van z'n steekpass, die jongen moet dicht bij het doel van de tegenstander spelen. Bijkomend voordeel is dat je met Siem op het middenveld wat meer fysiek en loopvermogen hebt.

Verder wint Ajax 2 keer van Roda, want die lui kunnen er niets van.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Marillion » di okt 25, 2011 5:29 pm

Zo zeker ben ik daar anders niet van. Ajax is op het moment veel te instabiel om vertrouwen te hebben in twee goede resultaten op een rij.

Dit bekerpotje kan me overigens gestolen worden. Ik heb zondag nog niet verwerkt.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Mr. Ajax » di okt 25, 2011 7:50 pm

Bertje schreef:Op basis waarvan verdient hij dat? Hij zal dan toch echt beter moeten presteren dan Ooijer.
Tsja, Dan moet hij toch de kans krijgen? Hij blinkt wekelijks uit in Jong Ajax volgens verslagen, en tegen Noordwijk vond ik hem ook overtuigend invallen. Ooijer mag sowieso nooit meer voor Ajax spelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 8:15 pm

Mr. Ajax schreef:
Bertje schreef:Op basis waarvan verdient hij dat? Hij zal dan toch echt beter moeten presteren dan Ooijer.
Tsja, Dan moet hij toch de kans krijgen? Hij blinkt wekelijks uit in Jong Ajax volgens verslagen, en tegen Noordwijk vond ik hem ook overtuigend invallen. Ooijer mag sowieso nooit meer voor Ajax spelen.
Gek genoeg kan ik Ooijer steeds beter verdragen. Hij heeft echt wel een aantal keren zijn mannetje gestaan en Ajax hierdoor geholpen. Gewoon goed om er een Amsterdammer bij te hebben ook al heeft deze dan rare omwegen gemaakt. In de kleedkamer ligt hij goed en dat is geen nepverhaal van z'n teamgenoten.

Vond je Van Rhijn tegen Noordwijk overtuigen... ECHT??? Vond ik juist zeker niet en als ik Jong Ajax kijk vind ik hem nooit één van de besten. Die verslagjes die de Ajax media vanaf De Toekomst maken zijn een behoorlijk goednieuws verhaaltje.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 25, 2011 9:08 pm

Ik heb er totaal geen vertrouwen in. We hebben het altijd zeer moeilijk in Kerkrade, laat staan in deze vorm.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Roda JC-Ajax 26-10-2011 (Beker)

Bericht door Ride » wo okt 26, 2011 6:52 am

Cruijff schreef:
Ride schreef:
Cruijff schreef:En daar heeft MvB dan wel gelijk in, want interessant wordt dit potje voor de voetbalvolger zeker. En weet je wat? Verlies deze wedstrijd maar lekker! Ik zie het alweer voor me dat we geflatteerd 1-3 winnen ofzo nadat Jasper ons een paar keer flink moet redden en dat de mannetjes meteen denken dat het lek boven is. Om vervolgens op korte termijn weer dezelfde fouten te gaan maken. Het liefst ga ik elk seizoen naar de Kuip voor de bekerfinale, maar nee, flikker nog maar gewoon een goede kruiwagen stront over die gasten heen en zorg dat je dan met een iets rustiger wedstrijdprogramma wél op 2 fronten je huid duur gaat verkopen...
Ik ben het nog met je eens ook.. voor het eerst dat ik de beker totaal niet interessant vind.
Laat Roda maar eens lekker tekeer gaan.. al hun energie kwijtraken zodat we zaterdag dubbelscherp er staan en volgende week dinsdag ook.

:ajaxscarf.gif:
Je bent met met me eens??? :blub.gif: En dat vind je logisch of heel raar? :smile-ajax.gif:
Met jou maar vooral met deze stelling.. laat ze maar uit de beker knikkeren.. niet concentreren op de verkeerde prijs.
Natuurlijk is de beker lekker en zeker voor de 19e keer maar als ze nu wel winnen winnen ze zaterdag niet. Denk ik dan :blush.gif:
Vakkie 129

Plaats reactie