Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Noordwijk - Ajax 21-09-2011
De 'zware' reeks is ingegaan, en hoe kan dat beter onderstreept worden dan met een kraker tegen VV Noordwijk, aanstaande woensdag om 18.45 uur.
Jasper Cillessen gaat zijn debuut maken en de wedstrijd wordt live uitgezonden op Eredivisie Live.
Geniet ervan!
Jasper Cillessen gaat zijn debuut maken en de wedstrijd wordt live uitgezonden op Eredivisie Live.
Geniet ervan!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: Noordwijk - Ajax 19-09-2011
Alle bepalende spelers natuurlijk rust geven. Laat Greg, Jan, Toby, Eriksen, De Jong en Derkie lekker thuis.
Ik zoek trouwens nog 1 kaartje voor woensdag. Is voor eigen gebruik dus gaarne je prijs noemen dan krijg je van mij tevens een krat bier.
- Jinne
- Site Admin
Hoe goed is de rechtsbuiten van Noordwijk?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Goed genoeg om Erik Pieters kleurenblind te spelen en Blind blijvend hersenletsel te bezorgen.
Bulyikin in de spits!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
--------------------------------Cilissen--------------------------------
--Ligeon--------------Van Rhijn-------Denswil--------------Koppers-----
-------------------------------Enoh------------------------------------
----------------------Serero-----------Lodeiro--------------------------
---Lukoki--------------------Bulyikin---------------------------Ozbiliz----
Bank: Verhoeven, Blind, Sporkslede, Rits, Klaassen, De Sa, Boere

--Ligeon--------------Van Rhijn-------Denswil--------------Koppers-----
-------------------------------Enoh------------------------------------
----------------------Serero-----------Lodeiro--------------------------
---Lukoki--------------------Bulyikin---------------------------Ozbiliz----
Bank: Verhoeven, Blind, Sporkslede, Rits, Klaassen, De Sa, Boere

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
19-9? Is deze wedstrijd vanavond al? Dan begrijp ik best dat de Boer moppert!
I think I lost my fucking headache
-
Argh. 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Laat Enoh maar lekker zaterdag spelen en Anita als LB
Weer op zoek naar een Interim coach..
AJAX SPAART SPELERS IN BEKERDUEL
AMSTERDAM – Ajax treedt morgen in het bekerduel bij vv Noordwijk niet in zijn sterkste opstelling aan. Nadat Jasper Cillessen tijdens zijn afscheid bij NEC-NAC al liet weten het Amsterdamse doel te verdedigen, liet ook Derk Boerrigter weten dat Frank de Boer spelers spaart. „Hij liet doorschemeren dat ik niet speel”, aldus de aanvaller.
„Het liefst speel ik alles. Maar in deze fase van het seizoen, met een ongelooflijk zware serie, is het misschien ook wel goed om rust te pakken”, zei Boerrigter. Zijn logische vervanger Lorenzo Ebecilio is geschorst. „Maar in het tweede lopen ook goede spelers”, aldus de Ajacied. De verwachting is dat De Boer in elk geval alle vaste bankzitters laat opdraven.
Blij met de punten ...
Noordwijk is op zijn hoede
NOORDWIJKERHOUT – Locoburgemeester Knapp van de gemeente Noordwijkerhout heeft er alle vertrouwen in dat de bekerwedstrijd tussen topklasser VVSB en PSV morgen rustig zal verlopen. Uitgerekend drie dagen na de clash tussen PSV en Ajax in de eredivisie treden beide topclubs op slechts vijf kilometer afstand van elkaar aan in het KNVB-bekertoernooi. PSV trapt om vijf uur af in Noordwijkerhout, terwijl een klein stukje verderop om kwart voor zeven het beginsignaal bij NoordwijkAjax klinkt.
Een bijzonder ongelukkige planning van de KNVB, helemaal met de ongepaste spreekkoren van de Ajax-supporters tijdens de topper in het achterhoofd. Terwijl PSV-keeper Przemyslaw Tyton bewusteloos op de grond lag, misdroeg een deel van de bezoekers uit Amsterdam zich.
Knapp verwacht echter niet dat beide supportersgroeperingen de openbare orde zullen verstoren, maar is wel op zijn hoede. „Wij willen er een leuk feestje van maken. In overleg met de politie en de gemeente Noordwijk hebben wij de nodige veiligheidsmaatregelen genomen. Daar kan ik niet te veel over zeggen, want anders kunnen de mensen die op rottigheid uit zijn daar gebruik van maken. Maar we kunnen in elk geval bepaalde personen weren en bij de kaartverkoop moeten de fans hun burgerservicenummer doorgeven. Daarnaast zijn de aanvangstijdstippen gesplitst. Ik kan met een gerust hart zeggen dat we er klaar voor zijn, maar we blijven wel scherp”, aldus de locoburgemeester.
Blij met de punten ...
999 schreef:Noordwijk is op zijn hoede
helemaal met de ongepaste spreekkoren van de Ajax-supporters tijdens de topper in het achterhoofd. Terwijl PSV-keeper Przemyslaw Tyton bewusteloos op de grond lag, misdroeg een deel van de bezoekers uit Amsterdam zich.

Vakkie 129
-
Dit had wat meer recht gedaan aan de werkelijkheid. Ik word er inderdaad behoorlijk moe van dat het al dagen gaat over een of ander padvindersliedje en ik het door PSV'ers gezongen 'het leven duurt maar even, alle Joden aan het gassssssss' nergens hoor terugkomen in die beschouwingen.Terwijl PSV-keeper Przemyslaw Tyton bewusteloos op de grond lag, misdroeg een deel van de supporters uit Eindhoven zich met het zingen van antisemitische leuzen.
Het zal wel zoiets worden dan:
Cillessen
Ooijer Alderweireld Vertonghen Blind
Serero Enoh Janssen
Lukoki Bulykin Özbiliz
Cillessen
Ooijer Alderweireld Vertonghen Blind
Serero Enoh Janssen
Lukoki Bulykin Özbiliz
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ozbiliz is nog niet fit genoeg denk ik zo.
Lodeiro misschien een keertje in de basis of op de bank? Verder sowieso wat jongens van gisteren meenemen.
Lodeiro misschien een keertje in de basis of op de bank? Verder sowieso wat jongens van gisteren meenemen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik kan me nog bekerpotjes herinneren waarin toch maar Suarez moest invallen om het tij te keren....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Niet tegen amateurs voor zover ik weet. Een keertje kwam Ajax pas in de verlenging langszij Kozakken Boys door een doelpunt van Rommedahl.
Waar heb je dat vandaanThijs schreef:Dit had wat meer recht gedaan aan de werkelijkheid. Ik word er inderdaad behoorlijk moe van dat het al dagen gaat over een of ander padvindersliedje en ik het door PSV'ers gezongen 'het leven duurt maar even, alle Joden aan het gassssssss' nergens hoor terugkomen in die beschouwingen.Terwijl PSV-keeper Przemyslaw Tyton bewusteloos op de grond lag, misdroeg een deel van de supporters uit Eindhoven zich met het zingen van antisemitische leuzen.

Heb al veel gelezen sinds zondagmiddag maar op de bekende fora niks hierover gezien of gehoord.
Ook niet van het Ajaxpubliek dat bij de wedstrijd aanwezig was

Vakkie 129
-
Dat heb ik zelf duidelijk gehoord op Eredivisie Live, lees het ook wel terug op sommige fora. Maar niet in de media.
Ik wil verder trouwens niet zeuren om juist die spreekkoren, want die hoor je ook elke week wel ergens, maar het ging me even om de selectieve berichtgeving.
Ik wil verder trouwens niet zeuren om juist die spreekkoren, want die hoor je ook elke week wel ergens, maar het ging me even om de selectieve berichtgeving.
Dat was ook een ploeg met een lage ondergrens en één die (bijna) volledig afhankelijk was van Suarez. Afijn, ik snap zelfs op welke wedstrijd je doelt. Want ik had me die avond nooit zo erg gestrest. Ik meen dat het FC Dordrecht was.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me nog bekerpotjes herinneren waarin toch maar Suarez moest invallen om het tij te keren....
Als je verliest van de amateurs betekent dat of je ondergrens als ploeg kei laag (de ploeg van Martin Jol) ligt of je ploeg enkele spelers bezit met een kut-mentaliteit. Kortom, ik zou desnoods ook enkele talentvolle broekies uit Jong Ajax (Denswill/VDRhijn) en de A1 opstellen die het hebben verdiend.
AFCA!
-
Niet alleen FC Dordrecht, ik kan me nog een wedstrijd tegen de Kozakken Boys herinneren. Of AGOVV.
Je schaamt je dan toch kapot. Geef even gas, loop uit naar 0-3 en doe daarna rustig aan ipv dat geklooi met die verlengingen.
Je schaamt je dan toch kapot. Geef even gas, loop uit naar 0-3 en doe daarna rustig aan ipv dat geklooi met die verlengingen.
Opstelling wordt denk ik: Cilissen; Van Rhijn, Ooijer, Vertonghen, Blind; Serero, Enoh, Lodeiro; Lukoki, Bulykin, Ozbilliz. Tweede helft wordt Ozbilliz vervangen voor De Sa
-
AjaxFrank de Boer heeft dinsdagmiddag zijn selectie bekendgemaakt voor het bekerduel van woensdagavond (18:45 uur) tegen Noordwijk. Jasper Cillessen zal het doel verdedigen, terwijl De Boer meer wijzigingen in petto heeft.
De volledige selectie is als volgt:
Jasper Cillessen
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Daley Blind
André Ooijer
Theo Janssen
Derk Boerrigter
Aras Özbiliz
Christian Eriksen
Thulani Serero
Jody Lukoki
Dmitri Bulykin
Siem de Jong
Nicolas Lodeiro
Ricardo van Rhijn
Lesley de Sa
Oke..Thijs schreef:Dat heb ik zelf duidelijk gehoord op Eredivisie Live, lees het ook wel terug op sommige fora. Maar niet in de media.
Als het op eredivisie live was is het terug te vinden.. mooi.. ff een berichtje naar onze vrinden van Televaag

Laat ik het in dit topic verder rusten ;)
Vakkie 129