Omdat ik eigenlijk ook gewoon moet werken vandaag zal ik het kort houden: Kuipers is de scheids, er zijn 1200 Ajacieden aanwezig en bij een overwinning staan we zes punten los.
Kortom: WINNEN!

Moderator: mods
Huh? Welke kenners waren dat dan? Lyon speelt al 12 jaar op rij CL, dat zegt genoeg.999 schreef:Tja, ik persoonlijk vergelijk zo nooit.Ik bedoel van te voren waren veel kenners het er over eens dat Lyon geen probleem zou ( moeten ) zijn voor AJAX.
gaizka schreef:Huh? Welke kenners waren dat dan? Lyon speelt al 12 jaar op rij CL, dat zegt genoeg.999 schreef:Tja, ik persoonlijk vergelijk zo nooit.Ik bedoel van te voren waren veel kenners het er over eens dat Lyon geen probleem zou ( moeten ) zijn voor AJAX.
O.a. ..Feest schreef:Lyon is een saai, dood elftal.
Ajax scoort uit een dode spelsituatie waarbij Lloris niet vrijuit gaat.
PSV heeft in ieder geval een betere aanval dan Lyon en het thuisvoordeel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zou PSV sterker zijn dan Lyon? Ik vind het moeilijk in te schatten.
Maar verdedigend zijn ze veeeeeel kwetsbaarder dan Lyon.Jinne schreef:PSV heeft in ieder geval een betere aanval dan Lyon en het thuisvoordeel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zou PSV sterker zijn dan Lyon? Ik vind het moeilijk in te schatten.
Kan positief uitpakken als je Serrero rechts voorin zet en links Derk. Spits Sightorssonmattie schreef:volgens voetbalzone is mickey geblesseerd aan de hamstrings.. Lorenzo geschorst.. Aras nog niet helemaal wedstrijd fit..
Kowalczyk schreef:
Maar verdedigend zijn ze veeeeeel kwetsbaarder dan Lyon.
K.
Ik moet eerlijk zeggen dat het ook even door mijn gedachten ging... Het zou wel een stunt zijn...Jöhnk schreef:Ik zou Sulejmani vervangen door El Hamdaoui. Aangezien we toch geen kwalitatief aanvaardbare vervanger hebben die positie, wil ik hem wel eens zien in een vrije rol vanaf rechts.
Zou zomaar kunnen dat De Sa bijvoorbeeld speelt ja, maar van mij mag Frank ook best af en toe iets geks doen met de opstelling.Benji schreef:Als Frank daad bij woord voegt, wordt het automatisch Ozbiliz/Lukoki/De Sa. Zie hem er ook nog wel voor aan Serero daar neer te zetten, maar die ik persoonlijk niet graag als buitenspeler.
Het lijkt mij nu juist wel eens lekker om met een échte linksbuiten (Boerrigter) en een échte rechtsbuiten (Lukoki/De Sa) te spelen, dan vind ik het niet zo erg als ze af en toe van flank wisselen. Misschien brengt deze blessure juist een kans met zich mee.Cruijff schreef:Zou zomaar kunnen dat De Sa bijvoorbeeld speelt ja, maar van mij mag Frank ook best af en toe iets geks doen met de opstelling.Benji schreef:Als Frank daad bij woord voegt, wordt het automatisch Ozbiliz/Lukoki/De Sa. Zie hem er ook nog wel voor aan Serero daar neer te zetten, maar die ik persoonlijk niet graag als buitenspeler.
Serrero, Anita, Janssen én Eriksen tegelijk opstellen bijvoorbeeld, of eens een variant waarbij Sulejmani lekker zijn bank voor de televisie warm mag houden en Sigthorsson én Bulykin én Boerrigter de aanval bezetten. Dan kunnen Jan en Toby het heus nog wel neerzetten voor de rest, verras je tegenstander eens met een geinig foefje!