Moderator: mods
Weten we tenminste wie we de schuld moeten geven als het mis gaat.Toppie schreef:Jammer dat je deze topic al had geopend , ik had ze dan alle vier achter elkaar geopend en we hadden 4x maal gewonnen , bijgeloof
Testen in de bekerfinale.mattie schreef:vandaag vond ik toch werkelijk ebecillio de minste.. Waarom niet Mounir vanaf rechts..
Ik heb geen kaarten maar ik verwacht een vol huis hier..
En wanneer FC Twente vorig seizoen zoals dit jaar had gepresteerd was Ajax vorig seizoen dik kampioen geworden. Zo kan je bezig blijven....joey schreef:Dat heeft heel veel met de concurrentie te maken. Als Twente hetzelfde niveau had gehaald als vorig seizoen, was het allang kampioen.
Ja ten tijde van FC Twente uit stond Ajax even bovenaan.Marillion schreef:Even een vraagje voor de mensen met een goed geheugen. Hebben wij dit jaar eigenlijk uberhaupt al één dag bovenaan gestaan? Stel dat het niet zo is dan zou het wel een stunt zijn om kampioen te worden door op de allerlaatste speeldag voor het eerst de koppositie in te nemen.
Wat de ontmoeting met Twente betreft. Moet Ajax zich aanpassen? Ik denk dat het wel eens verstandig zou kunnen zijn om Enoh aan het elftal toe te voegen met de opdracht om Janssen te schaduwen. Niet echt des Ajax maar we hebben nu eenmaal te maken met het huidige elftal.
Hahaha, oh jezus, je gaat de Aller Ziekste Wedstrijd ooit missen.Marillion schreef:Ik zit dat weekend dus gewoon in Sicilië....![]()
Heel gaaf tripje overigens. Alleen valt het nu wel een tikkie ongelukig. Nou ja, m'n kaart is doorgezet naar een luidruchtig type dus ik heb gedaan wat ik kon. Hoop dat ik 's middags sta te juichen op Monte Etna!