Gelukkig, Assaidi doet niet mee , maar oh oh wat een zware pot tot Twente thuis. De Boer moet het nu waarmaken

Moderator: mods
Kom op zeg. Stuhr-Ellegaard, Kruiswijk, de ultra-trage Breuer, Haglund: dat is amper eredivisiewaardig. Hans Janmaat en Gouweleeuw (ofzo) completeren de defensie. De aanval is aardig, maar ze missen in Assaidi hun vormgever.Ajax Rules schreef:Wordt super-super-super-super-zwaar tegen Heerenveen.
Alleen winst telt, maar of het gaat lukken?
Met of zonder EL.H. ?.Zuidema schreef:Zegt me niet zoveel, Peter. Ajax komt op bezoek. Misschien wel dé wedstrijd van het jaar (op de een of andere derby na). Dan komen er onvermoede krachten naar boven bij tegenstanders. Drukken ze het gaspedaal desnoods door de vloer heen om Ajax te snaaien. En na Ajax klooien ze weer op dezelfde voet verder.
Maar dat H'veen flink rammelt achterin, moge duidelijk zijn. Ben benieuwd of Ajax daarvan gebruik kan maken.
Dit zou inderdaad dé kans voor El Ham moeten zijn, gezien zijn individuele klasse. Maar ik geloof er niet meer in. Ik ga dan toch liever voor een basiself die in ieder geval nog wel wat functioneert en met mekaar kan samenspelen. Wat vind jij, Voetske?999 schreef:Met of zonder EL.H. ?.zuidema schreef: Maar dat H'veen flink rammelt achterin, moge duidelijk zijn. Ben benieuwd of Ajax daarvan gebruik kan maken.
Tja, De Boer krijgt het blijkbaar niet voor elkaar om duidelijk te maken dat ie zich veels te veel " bemoeit " met het spel, al mogen anderen ook best eens een keertje er over heen gaan.Dat zag je gister toen de Zeeuw er in kwam en De Jong dieper ging spelen.Ik denk dat dat het grootste probleem is met EL.H. in de spits, hij laat zich inzakken " eist " de bal op, probeert vanaf daar zes man te passeren en strand telkens.En hebben we dan nog op de een of andere manier de bal vlug terug herovert staat er niemand in de spits of is ie uit positie ..Zuidema schreef:Dit zou inderdaad dé kans voor El Ham moeten zijn, gezien zijn individuele klasse. Maar ik geloof er niet meer in. Ik ga dan toch liever voor een basiself die in ieder geval nog wel wat functioneert en met mekaar kan samenspelen. Wat vind jij, Voetske?999 schreef:Met of zonder EL.H. ?.zuidema schreef: Maar dat H'veen flink rammelt achterin, moge duidelijk zijn. Ben benieuwd of Ajax daarvan gebruik kan maken.
Ik heb er eigenlijk juist wel vertrouwen in dat we thuis tegen Twente winnen. Uitverkochte Arena, in theorie de kans om kampioen te worden in eigen hand. Heerenveen uit is voor mij een veel grotere angst(gegner).Thom schreef:Heerenveen redden we wellicht nog wel; Twente thuis gaan we verliezen, simpelweg om dat Twente veel verder is dan Ajax, zeker qua positiespel. Zij hebben Ruiz, wij hebben Suarez niet meer. Ik hoop zeker, maar ben niet optimistisch. Na 1 mei, als we al winnen, nog twee weken wachten bovendien...