Moderator: mods
Ik vond Ooijer het helemaal niet fout doen... Terugdenkend aan ADO wordt ik weer pislink op Toby.Ajax Rules schreef:Ajax geen schorsingen toch? En Toby misschien terug?
Heeft NEC nog te maken met blessures of schorsingen? of spelen zij met dezelfde opstelling als afgelopen weekend?
En in Groningen natuurlijk. Op de 1e speeldag een kwartier voor tijd met 0-2 voorstaan...goodfella schreef:In Utrecht, Kerkrade en Den Haag verspeel je het. Kans nummer 4 graag wel pakken.
Klopt, maar ik vond dat Utrecht, Roda en ADO uit cruciaal waren voor het kampioenschap. Maar zelfs na ADO uit houden onze concurrenten ons in leven doordat ze thuis niet van Roda en Heerenveen weten te winnen. Je krijgt het nu toch op een presenteerblaadje?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En in Groningen natuurlijk. Op de 1e speeldag een kwartier voor tijd met 0-2 voorstaan...goodfella schreef:In Utrecht, Kerkrade en Den Haag verspeel je het. Kans nummer 4 graag wel pakken.![]()
Kans 5 wordt dit.
Nog maar even het staatje van Ajax in de uitduels dan:Rishi schreef:Nee joh. Dit NEC is geen ADO of Utrecht.
Buiten Excelsior is wel allemaal het linkerrijtje.Peter schreef:Nog maar even het staatje van Ajax in de uitduels dan:Rishi schreef:Nee joh. Dit NEC is geen ADO of Utrecht.
7 winst (Feyenoord, de Graafschap, Heracles, NAC, Vitesse, VVV, WillemII)
5 gelijk (Excelsior, Groningen, PSV, Roda, Twente)
3 verlies (ADO, Utrecht, AZ)
Oftewel, we laten vaker punten liggen dan dat we uitduels winnen.
Inderdaad. Wie de tegenstander is, doet er niet toe. Real Madrid in de Champions League of VVV-Venlo in de eredivisie. Voor een prof, een topper, maakt dat niet uit. Voetballen = voetballen. 90 minuten lang het beste van jezelf laten zien. IJzeren wil om het allerbeste neer te zetten dat mogelijk is op die specifieke dag.LucaS schreef:Als ze allemaal met de instelling van vd Wiel het veld ingaan, verliezen we deze pot zelfs.
Dus het is niet denkbeeldig dat Ajax ook in Nijmegen punten laat liggen.Jinne schreef: Buiten Excelsior is wel allemaal het linkerrijtje.
Mooi.. Grieks drama hebben we toch al. Kan hij mee acteren.Rishi schreef:Een drama die gast.
Precies, voetballers spiegelen zich veel te veel aan de wedstrijd / tegenstander. Maar een werkelijke tegenstander is gericht op zijn eigen prestatie.Kowalczyk schreef:Inderdaad. Wie de tegenstander is, doet er niet toe. Real Madrid in de Champions League of VVV-Venlo in de eredivisie. Voor een prof, een topper, maakt dat niet uit. Voetballen = voetballen. 90 minuten lang het beste van jezelf laten zien. IJzeren wil om het allerbeste neer te zetten dat mogelijk is op die specifieke dag.LucaS schreef:Als ze allemaal met de instelling van vd Wiel het veld ingaan, verliezen we deze pot zelfs.
That's all. Anders kán het niet zijn.
K.
Ik kan me dat niet voorstellen.Thijs schreef:Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen dat voetballers zich moeilijk op kunnen laden voor laten we zeggen tweede ronde beker tegen Veendam. Dan weet je...donderdagavond, Arena voor 20% gevuld, geen eer aan te behalen, zondag wacht weer een belangrijke wedstrijd...bleh