Ajax - NAC 16-10-2010
Moderator: mods
Ajax - NAC 16-10-2010
Met een heel nieuw middenveld graag.
Re: Ajax - NAC 16-10-2010
De tijd van de Zeeuw is geweest.
Miskoop.
Jeroennaarbeneden schreef:Met een heel nieuw middenveld graag.
Ik denk niet dat Jol dat aandurft.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vreemd verleden jaar draaide het als een trein..banjavi schreef:Jeroennaarbeneden schreef:Met een heel nieuw middenveld graag.
Ik denk niet dat Jol dat aandurft.
Wie de Zeeuw heeft zien voetballen tot gisteren dan weet je eigenlijk dat hij toe is aan een langdurige "break"
Enoh precies hetzelfde.
Siem de jong is hopeloos uit vorm .
Neemt niet weg dat het echte probleem niet het middenveld is maar juist de zwakte van dit Ajax welke totaal afhankelijk is van Suarez. Hier ligt het probleem
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Misschien dat Tainio wel weer bij de selectie zit en dat Lodeiro en Mido ook een plaatsje op de bank krijgen. Nogmaals, we misssen een echte creatieve speler (Lodeiro?), maar over de mogelijkheden mogen we toch echt niet klagen. Jol kan kiezen uit Bonevacia, Urby, Tainio, de Zeeuw, Enoh, de Jong, Lindgren, Lodeiro en Eriksen op het middenveld. Wordt nu eens zaak dat er dan ook beter wordt gevoetbald. Op alle fronten dus, want het middenveld deed bijna alles verkeerd wat je maar verkeerd kon doen. Mannetjes laten lopen (op Fer-achtige wijze), geen druk naar voren, zeer onnauwkeurige passing en dat alles in een bejaardentempo.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Met de bandieri battle van de jonge schare : http://www.ajaxlife.nl/evenement/detail/66
---- Lodeiro----Jeroennaarbeneden schreef:Met een heel nieuw middenveld graag.
Lindgren - Tainio
Kom er maar in!
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het is weer echt ongelofelijk hoe de NAC-supporters hier worden gepest. Heel treurig....6 OKTOBER 2010
AMSTERDAM, ZO ZIT HET!
Eerder vandaag maakte NAC bekend dat het onze hoofdstedelijke vrienden heeft behaagd om ons, zonder concrete aanleiding en zonder enige poging tot overleg alsnog de bus in te jagen.
Hieronder een eenvoudige weergave van de feiten:
- Op 7 september zit een delegatie van NAC om tafel met ajax en een afvaardiging van de Amsterdamse lokale driehoek;
- Onderwerp van gesprek is de voorbereiding op de wedstrijd ajax-NAC van 16 oktober aanstaande;
- De Amsterdammers verrassen de NAC-delegatie met de mededeling dat wat hen betreft de wedstrijd als categorie A wordt ingedeeld;
- NAC reageert hierop door aan te geven dat dit wel een risico met zich mee kan brengen. De Amsterdammers erkennen deze en gezamenlijk wordt bepaald dat met een goede organisatie deze risico’s acceptabel zijn;
- De voorverkoop gaat van start ;
- Op 6 oktober, 10 dagen voor de wedstrijd, waarvoor er zo’n 250 kaarten op naam verkocht zijn komt vanuit Amsterdam de mededeling dat het vrije vervoer even wordt aangepast in een verplichte buscombi ;
- NAC reageert hier verbaasd op, als gesprekspartner en partij die exact weet wie er mee gaat is het niet meer dan normaal dat er fatsoenlijk en tijdig overleg plaats zal vinden;
- Amsterdam geeft aan dat de risico’s die eerder zijn besproken verergerd zijn, want “er waren na ajax-mvv wat relletjes" , en de heren van de politie hebben “relevante informatie” ontvangen. Even voor de beeldvorming: na afloop van ajax-mvv werden de 600 limburgers met 2 busjes ME begeleiding langs het supportershome van ajax gestuurd, waarna er wat onvriendelijkheden zijn uitgewisseld. De relevante politie-informatie is uitgebreid besproken en erkend tijdens het eerste overleg. Die informatie leidde op 7 september niet tot een risico-opschaling;
- NAC kan maar 1 ding doen: niet akkoord gaan met deze onzinnige angsthazenactie. Rij morgen naar Amsterdam en leg het ze daar eens uit.
Wat ons als NAC-supporters betreft: Wij gaan niet opzij ! Voor zover bij ons bekend zijn er inmiddels al vele tientallen kaarten voor de neutrale thuisvakken in Bredaasch bezit, en dit zullen er nog veel meer worden. We zullen de kaarten naar mogelijkheid onder de gedupeerden verdelen. Laat ze maar verrotten daar!
Allemaal naar Amsterdam
Bron : De Rat op oorlogspad
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nu De Jong ook geblesseerd is hoop ik dat Jol het aandurft om een beetje anders te gaan spelen.
------------------------------------Stekelenburg----------------------------------
--Van der Wiel---------Alderweireld---Vertonghen---------Anita------------
-------------------------------------Lindgren-----------------------------------------
----------------------------Enoh-----------------Lodeiro-----------------------------
----------Suarez-----------------El Hamdaoui--------------Emanuelson----------
Hij zal wel met Eriksen in plaats van Lodeiro spelen en met de punt naar voren. Ik vind echter dat Lodiero nu wel een kans verdient. Verder moet Lindgren beseffen, mocht Jol inderdaad in dit samenstelling gaan spelen, dat hij wat meer lef moet gaan tonen wat betreft de passing en de opbouw van het spel.
------------------------------------Stekelenburg----------------------------------
--Van der Wiel---------Alderweireld---Vertonghen---------Anita------------
-------------------------------------Lindgren-----------------------------------------
----------------------------Enoh-----------------Lodeiro-----------------------------
----------Suarez-----------------El Hamdaoui--------------Emanuelson----------
Hij zal wel met Eriksen in plaats van Lodeiro spelen en met de punt naar voren. Ik vind echter dat Lodiero nu wel een kans verdient. Verder moet Lindgren beseffen, mocht Jol inderdaad in dit samenstelling gaan spelen, dat hij wat meer lef moet gaan tonen wat betreft de passing en de opbouw van het spel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
Kan me niet voorstellen dat Lodeiro gelijk wedstrijdfit is en daarbij een hele wedstrijd kan spelen. Ben sowieso wel benieuwd of die jongen uberhaupt iets kan, want bij Ajax en Uruguay was het hopeloos tot op heden.
Waarom vind je dat Lodeiro een kans verdiend? Die jongen komt net terug van een blessure. Eriksen verdient die kans wel. Zeker thuis tegen NAC. En Enoh hoef ik dus voorlopig niet te zien hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Peter schreef:Kan me niet voorstellen dat Lodeiro gelijk wedstrijdfit is en daarbij een hele wedstrijd kan spelen. Ben sowieso wel benieuwd of die jongen uberhaupt iets kan, want bij Ajax en Uruguay was het hopeloos tot op heden.
Bij AJAX heeft ie iets van twee en half minuut om iets te laten zien, bij Uruguay waren dat 5. Dan vind ik hopeloos toch iets te sterk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Precies. Hij heeft bij Ajax ook een aantal prima invalbeurtjes gehad. Maar onder Jol heeft hij vrijwel nooit langer dan twintig minuten mee mogen doen.
Ik denk overigens niet dat Jol hem een serieuze kans gaat geven. Te klein, te weinig kopkracht, te weinig rouwdouwer. Zou doodzonde zijn als die jongen bij Ajax op een dood spoor terechtkomt.
Ik denk overigens niet dat Jol hem een serieuze kans gaat geven. Te klein, te weinig kopkracht, te weinig rouwdouwer. Zou doodzonde zijn als die jongen bij Ajax op een dood spoor terechtkomt.
- peter
Waarom heeft Jol die vent dan in hemelsnaam gekocht?
Om Suarez te laten verlengen, daarmee denkt hij persoonlijk succes te halen. Dat het Ajax geld kost, boeit 'm niet.
Als ik het zwart bekijk.
Als ik het zwart bekijk.
- SylvievdVaart
Het wordt hoog tijd dat Ajax weer mag gaan ballen. Ben die kwalificatiewedstrijden zo beu, bah. Niet dat we Ajax-NAC kunnen kijken, trouwens. Dan zitten we in Parijs 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ben er gewoon bij. Vind het stiekem wel lekker, 18.45 uur. Hebben we daarna nog wat aan de zaterdagavond!
(mits we winnen natuurlijk, anders is mijn hele weekend al vanaf de vroege zaterdagvond naar de gallemiezen.)
(mits we winnen natuurlijk, anders is mijn hele weekend al vanaf de vroege zaterdagvond naar de gallemiezen.)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik vind het ook wel lekker.. Eerst zelf voetballen, daarna Ajax, daarna nog stappen!
Ga uit van een 5-0 overwinning. Minimaal!
Ga uit van een 5-0 overwinning. Minimaal!
IK GELOOF!!!!!!
Sympathiek van Ajax/Amsterdam om eerst eigen vervoer toe te staan, kaarten te verkopen en vervolgens een combi verplicht te stellen...
Zeer typisch idd. Verdiend geen schoonheidsprijs. Zeker ook omdat dit echt alles behalve een risicowedstrijd is.T82 schreef:Sympathiek van Ajax/Amsterdam om eerst eigen vervoer toe te staan, kaarten te verkopen en vervolgens een combi verplicht te stellen...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Inderdaad. Volgens mij zijn de NAC-supporters als een van de weinige supportersgroepen in Nederland niet haatdragend tov. Ajax.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat is niet helemaal waar
Wie kent nog de bezoekjes aan het trainingsveld van NAC tijdens uitwedstrijden een paar jaar terug? Ik denk dat we allemaal wel weten dat als NAC los mag komen het knokken wordt. Als ze komen...

Wie kent nog de bezoekjes aan het trainingsveld van NAC tijdens uitwedstrijden een paar jaar terug? Ik denk dat we allemaal wel weten dat als NAC los mag komen het knokken wordt. Als ze komen...