Verwacht zelf een zware wedstrijd, ben stiekem ook tevreden met een gelijkspel.

Moderator: mods
PSV kan dan hooguit gelijk komen.Marillion schreef:Een gelijkspel zou zeker geen ramp zijn. Dan houden we Twente op afstand en kan PSV hooguit op 1 punt voorsprong komen.
Mr. Ajax schreef:Van Twente moet ook gewoon gewonnen worden, ook in Enschede. Niks gelijkspel!
Ik heb liever een gelijkspel in Enschede en een overwinning op Milaan dan andersom.Mr. Ajax schreef:Van Twente moet ook gewoon gewonnen worden, ook in Enschede. Niks gelijkspel!
Poeh, lastige vraag. Ik denk dat ik liever win in Enschede. Dan deel je wel zo'n tik uit, zeg. Sterker nog, dan schakel je ze de komende maandjes gewoon uit voor de koppositie en voor de zekerheid mogen ze dan ook nog een keertje bij ons op bezoek komen.Rishi schreef:Ik heb liever een gelijkspel in Enschede en een overwinning op Milaan dan andersom.Mr. Ajax schreef:Van Twente moet ook gewoon gewonnen worden, ook in Enschede. Niks gelijkspel!
Ik weet het wel zeker.Peter schreef: Ik denk dat ik liever win in Enschede.
Mee eens, dit is een 6punten wedstrijd gezien het feit dat Ajax, PSV en Twente normaal gesproken weinig punten verspelen tegen de andere ploegen.Peter schreef:Poeh, lastige vraag. Ik denk dat ik liever win in Enschede. Dan deel je wel zo'n tik uit, zeg. Sterker nog, dan schakel je ze de komende maandjes gewoon uit voor de koppositie en voor de zekerheid mogen ze dan ook nog een keertje bij ons op bezoek komen.Rishi schreef:Ik heb liever een gelijkspel in Enschede en een overwinning op Milaan dan andersom.Mr. Ajax schreef:Van Twente moet ook gewoon gewonnen worden, ook in Enschede. Niks gelijkspel!