En Vertonghen gaat een liedje zingen.

Moderator: mods
t kan wel eens 1 van de grootste nederlagen ooit worden in de kuip, vooral omdat mario been zich wel weer verschrikklijk gaat aanpassen aan ajax. hun verdedigende zwakke punt is anita, daar moet je een sekou cisse tegen zetten, snelheid en fysieke kracht. tegen dat soort spelers heeft anita het altijd verschrikkelijk moeilijk.
maar been zal wel weer een speler er tegenover zetten die vooral anita aanvallend moet afstoppen.
voor de rest moeten wij een superdag hebben en suarez en el ham die dag niet meedoen.
En de aller, allermooiste:Ajax heeft die week net tegen Real Madrid gespeeld. Waarschijnlijk kunnen ze de wedstrijd tegen Feyenoord met geen mogelijkheid serieus nemen, hoe lang Jol ook op de spelers inpraat. Misschien.... heel misschien kan Feyenoord hiervan profiteren. Maar ik denk dat ze weinig kans hebben aangezien Ajax voor elke positie een betere speler heeft dan feyenoord.
quote:
Beer schreef:
(...)Ik ben angstiger voor onze linker kant -) De Cler vs. Suarez
Dat klinkt idd grappig, maar als Suarez té veel tijd krijgt gaat hij te veel nadenken en kan het mis gaan. De Cler zou hierdoor weleens de beste optie kunnen zijn. :B
Deze wedstrijd kijk ik al jaren niet meer(ook de beide finales niet)aangezien de pijn en frustratie domweg te groot zijn....dus geen eredivisie live,geen studio sport en maandag geen kranten,gewoon ontkennen dat deze wedstrijd ooit plaatsgevonden heeft dat werkt bij mij het beste.
Het heeft me in het verleden al een kapotte radio en een ingetrapte deur gekost dus laat maar zitten,ik sla ff een weekie over en zie dan wel weer verder
oh ja,mijn verwachting:1-5 het is niet anders.....
Nee, ben er dit jaar niet bij. Heb de wedstrijd drie keer vanuit een thuisvak gezien, maar zit daar toch niet helemaal lekker. Hoogtepunt was de Feyenoord-Ajax met de 2-3 overwinning in de blessuretijd door die goal van Maduro. Toen het uitvak buiten in een kooi stond en het stadion niet in mocht. Bij die 2-3 kon ik me écht niet meer inhouden. Een innerlijke explosie van vreugde, maar dan wel een die zó groot was dat je het onmogelijk kan doen lijken alsof je baalt. Ik heb maar snel m'n capuchon diep over m'n hoofd getrokken, m'n handen voor m'n gezicht geslagen en met m'n hoofd tussen m'n benen gaan zitten, anders was ik sowieso door de mand gevallen. Was achteraf wel een tricky momentje, want als die kakkerlakken op de tribune mijn gezicht hadden gezien was het niet gezellig geworden.Kruifie schreef:Ik ben erbij as usual... ga jij ook scherrer?
Maak me meer druk om wedstrijden tegen pakweg utrecht of heerenveen dan tegen dit zooitje jeugdspelers.
Al hebben we de afgelopen jaren voor de competitie alleen gelijkgespeeld.
Idd, iedereen wint van die kakkerlakken, het wordt gewoon echt weer een keer tijd dat we ouderwets uithalen.Jinne schreef:Niet verliezen klinkt wel erg bescheiden. Daar zullen ze in Rotterdam superblij mij zijn, maar zo hoef ik zelf dat lustrum niet te vieren hoor.
Oeps...Thijs schreef:AR heeft het over de Klassiekers.
De drie gelijke spelen werden wel allemaal behaald in de afgelopen drie competitiewedstrijden in De Kuip. En daar ben ik nou weer een beetje bang voor, ik heb al zovaak handenwrijvend en maniakaal lachend in het uitvak of voor de buis gezeten met gedachten als 'die dubbele cijfers zijn mogelijk vandaag!' om erachter te komen dat die gasten ineens wel vooruit te branden zijn.
Al wordt het 0-1, gewoon winnen daar.
Niet mee eens. Ik wil een vernedering.Thijs schreef:Al wordt het 0-1, gewoon winnen daar.