Loting poulefase Champions League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Toppie » vr aug 27, 2010 9:57 am

Ajax Rules schreef:Niemand weer iets van Auxerre dus?

Lezen , AR

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door brigade zuid » vr aug 27, 2010 10:21 am

joey schreef:Ik ben heel benieuwd wat die pp gaan kosten.

Of het topduels worden moet je maar afwachten, hoor. Ik heb genoeg op papier grote wedstrijden gezien die bitter tegenvielen. Maar het zal zeker zo zijn dat veel mensen diep in de buidel willen tasten voor een pp.
Als het echt te gortig wordt koop ik geen pp, dan probeer ik wel alleen Real thuis. Ik ga geen bedrag betalen voor een pp die gelijk staat aan een halve seizoenskaart.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Lionel » vr aug 27, 2010 10:24 am

Er is dus nog niks bekend? Thijs waar ben je?

Overigens zie ik ons niet kansloos. Real uit oke. Maar we moeten twee keer kunnen winnen van Auxerre..
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14505
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 27, 2010 10:28 am

Als ik vanuit Israel naar bijvoorbeeld Milaan zou willen vliegen om de wedstrijd daar (natuurlijk in het uitvak als AJAX-supporter) te kijken, hoe zou ik dat kunnen regelen? Moet ik dan via AJAX een kaartje kopen? En moet dat nu al gebeuren of zal er een specifieke verkoop voor deze wedstrijd (8 december) plaatsnemen?

Ik twijfel hevig tussen Milan uit en Madrid thuis. Madrid uit zou ideaal zijn, maar dat gaat niet lukken in verband met mijn vrije dagen en toestemming die ik van het leger moet krijgen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door peter » vr aug 27, 2010 10:30 am

Rishi schreef:Er is dus nog niks bekend? Thijs waar ben je?

Overigens zie ik ons niet kansloos. Real uit oke. Maar we moeten twee keer kunnen winnen van Auxerre..
Morgen wil men starten met de verkoop voor SCC's zo las ik op Ajax.nl

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door brigade zuid » vr aug 27, 2010 10:30 am

Milan uit hoeft nu nog niet, gaat op zijn vroegst pas een paar weken voor de wedstrijd in de verkoop. Heb je wel een clubcard?

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Thom » vr aug 27, 2010 11:01 am

joey schreef:wat een affiches! :666.gif:

Nu even serieus: financieel is dit top, sportief niet. Slop kan nu torenhoge prijzen voor de pp gaan vragen en dat zal hij zeker doen. Dus in dat opzicht moeten we blij zijn? :confused.gif: Daarentegen heeft Ajax niet veel kans om door te gaan. Zeker niet als Milan Zlatan haalt.
wat is er wanneer gebeurd met je, dat je zo zuur geworden bent? Gaan we nou zeiken over toegangsprijzen? Natuurlijk mogen we blij zijn als we 3e worden, maar het is financieel al een zegen dat we door zijn.

We zijn geen blauw-wit, met 1 tuinman en een koffiejuffrouw, we zijn een BVO. En dat kost geld.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Alexander » vr aug 27, 2010 11:40 am

Balen dat Madrid al zo snel is en de tickets nu al een vermogen kosten. Vanaf Amsterdam is van maandag tot en met donderdag nog wel te doen, maar dat is ivm werk eigenlijk een dag te lang. Vrees dat ik die maar over moet slaan dan. Milaan en Auxerre ga ik beide heen, al is de kans aanwezig dat je voor lul naar Milaan gaat.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door brigade zuid » vr aug 27, 2010 11:45 am

Alexander schreef:Balen dat Madrid al zo snel is en de tickets nu al een vermogen kosten. Vanaf Amsterdam is van maandag tot en met donderdag nog wel te doen, maar dat is ivm werk eigenlijk een dag te lang.
Had ook al gekeken, maar dan moet je die hele vroege vlucht op donderdag nemen he, die in de avond kost ook al een vermogen. Ik zat eerst te denken om een weekje te gaan, van maandag tot zaterdag maar met al die overnachtingen erbij kost het me op dit moment ff teveel geld. Ik wil nog wel een keer naar Madrid maar ik weet dat je bij easyjet normaal ook wel voor rond de 70 euri heen en weer kan.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Kowalczyk » vr aug 27, 2010 12:07 pm

Real Madrid - Ajax: 15 september
Uitgerekende datum kleine Kootje: 17 september

Tja. Typisch geval van jammer.

Auxerre zie ik ook niet lukken: dan heb ik een kind van amper een maand. Ik weet nu al dat ik dan totaaaaaal geen zin heb om op een voetbalreisje te gaan. Blijft over: San Siro op 8 december. Zou mijn derde keer San Siro worden en (met werkreisje meegerekend) mijn vierde keer Milaan. Bovendien zijn we dan misschien al dood en begraven.

Kortom: kon wel eens uitdraaien op niks, qua reizen.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door joey » vr aug 27, 2010 12:16 pm

Groot gelijk. Het is maar voetbal.
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14505
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 27, 2010 12:33 pm

brigade zuid schreef:Milan uit hoeft nu nog niet, gaat op zijn vroegst pas een paar weken voor de wedstrijd in de verkoop. Heb je wel een clubcard?


Nee, maar een vriend van m'n pa heeft een seizoenkaart, en die gaat echt niet naar die uitwedstrijden heen. Misschien dat ik zijn kaart zou kunnen gebruiken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Feest » vr aug 27, 2010 12:53 pm

Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting. :blush.gif:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 27, 2010 12:55 pm

@Mr. Ajax : Kaartverkoop zal gaan zoals alle uitwedstrijden. Dus als je een uitkaart hebt Europees, kun je gewoon online bestellen en je uitkaart wordt dan geactiveerd. Waarvandaan je dan reist maakt niet uit.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 27, 2010 12:55 pm

Feest schreef:Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting. :blush.gif:
WIE ?

Mr. Ajax
Berichten: 14505
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 27, 2010 1:00 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:@Mr. Ajax : Kaartverkoop zal gaan zoals alle uitwedstrijden. Dus als je een uitkaart hebt Europees, kun je gewoon online bestellen en je uitkaart wordt dan geactiveerd. Waarvandaan je dan reist maakt niet uit.
Voor zover ik weet heb ik die niet. Hoe en waar kan ik die aanschaffen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 27, 2010 1:16 pm

Van een ander forum, maar vond het zo mooi.... dat ik die post 1 op 1 overneem :
Moet trouwens meteen terug denken aan die geweldige wedstrijd in '96. Had ik daar maar bij kunnen zijn...

http://www.youtube.com/watch?v=cJ01wkgY9AY

Sportkrant AS
"De Europees kampioen verpletterd Madrid.... We zijn jaloers....Ajax oppermachtig....Ajax walste over Madrid heen.... Ajax was van de eerste tot de laatste minuut veruit superieur....Ze blijven maar aanvallen, blijven pijlen schieten, springen over doden paarden heen en bij zonsondergang trekken ze zich terug""

Sportkrant Marca
"Wat een afgunst....Er trok een cycloon over Madrid....Ajax gaf les in Bernabeu....Ajax zorgde voor alles: magie en doelpunten.... Het voetbal van deze eeuw heeft zijn hoofdstad in Amsterdam....Ajax deed wat het wilde. De Amsterdammers hadden met zulke grote cijfers kunnen winnen dat het schandalig was geweest voor Real"

Voetballes brengt zelfs fanatieke aanhang tot zwijgen
[...] Vandaag een jaar geleden vernederde Ajax in Triest AC Milan met een imponerend staaltje voetbal. Gisteren werd een andere Europese grootheid in de hoek gezet door de Amsterdamse alleskunners. In het Bernabeu-stadion kreeg Real Madrid een ongenadig pak slaag: 2-0. Met die uitslag mocht de kampioen uit Spanje de handen dichtknijpen. Aan de vooravond van de wedstrijd durfde coach Valdano te stellen dat zijn Real Madrid alles in zich heeft om uit te groeien tot de op e e n na beste ploeg van de wereld. Die visie zal de Argentijn moeten bijstellen na de afstraffing tegen Ajax, op afstand de beste ploeg ter wereld [...] Met speels gemak zette Ajax de wedstrijd tegen Real naar de hand. In alle opzichten was Madrid de onderliggende partij. Op alle fronten, achterin, op het middenveld en aan het front, toonden de Ajacieden zich superieur aan de Real-spelers [...] De omzetting (Davids naar centrum van de verdediging en Musampa op links op het middenveld, Lee) veranderde niets aan het spel van Ajax. Integendeel, de kampioen van Europa speelde de beste wedstrijd van het seizoen. Musampa voetbalde alsof hij al jaren in de hoofdmacht staat en Davids ontwikkelde zich op zijn vreemde positie tot de absolute uitblinker. Wie hij in het hart van de defensie ook moest afstoppen, de krachtpatser won nagenoeg ieder duel [...] Real Madrid, dat nu nog niet zeker is van een plaats in de kwartfinales, mocht zich gelukkig prijzen dat het in de beginfase al niet op een forse achterstand was gezet. De Duitse scheidsrechter Krug en zijn assistent langs de lijn, Engler staken de Madrilenen de helpende hand toe [...] Het was maar goed dat Van Gaal geen monitor in zijn dug-out had staan, anders was de Ajax-coach ontploft [...] De toeschouwers in het Bernabeu-stadion wisten niet wat zij zagen. Zelfs de 'Ultrasur', de fanatieke aanhang van de club, werd stil van de voetballes die hun ploeg kreeg. Gisteren kregen de Ajacieden na de voetbalshow een staande ovatie van alle supporters. Net als vandaag een jaar gelden in Triest [...]

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door brigade zuid » vr aug 27, 2010 1:25 pm

Feest schreef:Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting. :blush.gif:
zo echt he.. zou er graag een keer tegenaan liggen hoor.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr aug 27, 2010 1:42 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Van een ander forum, maar vond het zo mooi.... dat ik die post 1 op 1 overneem :
Moet trouwens meteen terug denken aan die geweldige wedstrijd in '96. Had ik daar maar bij kunnen zijn...

http://www.youtube.com/watch?v=cJ01wkgY9AY

Sportkrant AS
"De Europees kampioen verpletterd Madrid.... We zijn jaloers....Ajax oppermachtig....Ajax walste over Madrid heen.... Ajax was van de eerste tot de laatste minuut veruit superieur....Ze blijven maar aanvallen, blijven pijlen schieten, springen over doden paarden heen en bij zonsondergang trekken ze zich terug""

Sportkrant Marca
"Wat een afgunst....Er trok een cycloon over Madrid....Ajax gaf les in Bernabeu....Ajax zorgde voor alles: magie en doelpunten.... Het voetbal van deze eeuw heeft zijn hoofdstad in Amsterdam....Ajax deed wat het wilde. De Amsterdammers hadden met zulke grote cijfers kunnen winnen dat het schandalig was geweest voor Real"

Voetballes brengt zelfs fanatieke aanhang tot zwijgen
[...] Vandaag een jaar geleden vernederde Ajax in Triest AC Milan met een imponerend staaltje voetbal. Gisteren werd een andere Europese grootheid in de hoek gezet door de Amsterdamse alleskunners. In het Bernabeu-stadion kreeg Real Madrid een ongenadig pak slaag: 2-0. Met die uitslag mocht de kampioen uit Spanje de handen dichtknijpen. Aan de vooravond van de wedstrijd durfde coach Valdano te stellen dat zijn Real Madrid alles in zich heeft om uit te groeien tot de op e e n na beste ploeg van de wereld. Die visie zal de Argentijn moeten bijstellen na de afstraffing tegen Ajax, op afstand de beste ploeg ter wereld [...] Met speels gemak zette Ajax de wedstrijd tegen Real naar de hand. In alle opzichten was Madrid de onderliggende partij. Op alle fronten, achterin, op het middenveld en aan het front, toonden de Ajacieden zich superieur aan de Real-spelers [...] De omzetting (Davids naar centrum van de verdediging en Musampa op links op het middenveld, Lee) veranderde niets aan het spel van Ajax. Integendeel, de kampioen van Europa speelde de beste wedstrijd van het seizoen. Musampa voetbalde alsof hij al jaren in de hoofdmacht staat en Davids ontwikkelde zich op zijn vreemde positie tot de absolute uitblinker. Wie hij in het hart van de defensie ook moest afstoppen, de krachtpatser won nagenoeg ieder duel [...] Real Madrid, dat nu nog niet zeker is van een plaats in de kwartfinales, mocht zich gelukkig prijzen dat het in de beginfase al niet op een forse achterstand was gezet. De Duitse scheidsrechter Krug en zijn assistent langs de lijn, Engler staken de Madrilenen de helpende hand toe [...] Het was maar goed dat Van Gaal geen monitor in zijn dug-out had staan, anders was de Ajax-coach ontploft [...] De toeschouwers in het Bernabeu-stadion wisten niet wat zij zagen. Zelfs de 'Ultrasur', de fanatieke aanhang van de club, werd stil van de voetballes die hun ploeg kreeg. Gisteren kregen de Ajacieden na de voetbalshow een staande ovatie van alle supporters. Net als vandaag een jaar gelden in Triest [...]
Misschien wel de beste wedstrijd ooit van Ajax. Overigens was die in '95, volgens mij.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Scherrer » vr aug 27, 2010 1:46 pm

Jep, najaar '95.
***

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Thijs » vr aug 27, 2010 2:34 pm

Heb nog niet gereageerd op de loting want was niet thuis, maar WAT een droomloting! Te gek!

Kan niet wachten op deze zes fantastische wedstrijden. Weet nog niet wat de passepartouts gaan kosten en of ik een uitwedstrijd mee kan pakken, maar ach...dit wordt genieten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Thom » vr aug 27, 2010 2:37 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:
Feest schreef:Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting. :blush.gif:
WIE ?
Yolanthe
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Jesse » vr aug 27, 2010 2:38 pm

Kowalczyk schreef:Real Madrid - Ajax: 15 september
Uitgerekende datum kleine Kootje: 17 september

Tja. Typisch geval van jammer.
Aan de andere kant is het winnende doelpunt van Suarez in een uitverkocht Bernabeu misschien wel het eerste wat kleine Kootje ziet op deze wereld.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door Thijs » vr aug 27, 2010 2:42 pm

Bij Madrid heb je ook niks te verliezen. Ik calculeer gewoon een 3-0 nederlaag in, dan kan het alleen maar meevallen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Loting poulefase Champions League

Bericht door peter » vr aug 27, 2010 2:44 pm

Jesse schreef:
Kowalczyk schreef:Real Madrid - Ajax: 15 september
Uitgerekende datum kleine Kootje: 17 september

Tja. Typisch geval van jammer.
Aan de andere kant is het winnende doelpunt van Suarez in een uitverkocht Bernabeu misschien wel het eerste wat kleine Kootje ziet op deze wereld.
Suarez is geschorst, dus dat feest gaat niet door.

Plaats reactie