Ik eis maar één ding: dat wij zaterdag om 20.35u gewoon keihard op de eerste plek van de eredivisie staan!

Moderator: mods
Die 6-0 zal wel kunnen vallen, voor Ajax is dan het probleem dat er gedacht wordt dat ze weer op het oude niveau zijn (Weer thuis de "0" gehouden)Wouter schreef:Tja, Vitesse heeft gewoon een veredeld jeugdteam natuurlijk. Wel knap dat ze van ADO hebben gewonnen, had ik niet verwacht. Ik heb het zelf niet gezien omdat ik gisteravond pas terug kwam van vakantie, maar volgens mijn broer hebben ze zeker in de tweede helft flink geknokt en zelfs wel aardig gevoetbald. Pluim speelde goed (sowieso wordt Pluim wel opvallend snel beter de laatste maanden), en Nilsson zowaar ook weer eens.
Maar tegen Ajax wordt het gewoon 6-0 of zo. De achterhoede van Vitesse is namelijk gewoon even slecht als vorig jaar. Met de slome Sprockel als centrale verdediger en de megaprutser Van der Struijk als verdedigende middenvelder zal Ajax een makkelijk middagje hebben. Velthuizen (bizar dat verreweg de beste man van vorig jaar nog wel bij Vitesse speelt eigenlijk) zal wel weer de grootste tegenstander worden.
Het nadeel is dat zij tot de winterstop een vrij makkelijk programma hebben en dus als een drietrapsraket naar een grote voorsprong kunnen knallen.Kowalczyk schreef: Die gaan weinig punten morsen, dit jaar. Zo'n gelijkspel bij Groningen voelt zelfs in deze fase al heel duur.
K.
Zo geweldig was psv nou ook weer niet. Als Heerenveen iets scherper was geweest waren de drie punten in Heerenveen gebleven.Kowalczyk schreef:Zal inderdaad wel een nulletje of wat worden.
Niettemin heb ik nu al het gevoel dat we een hele tijd tegen dat gaatje van twee punten met PSV aan gaan zitten gluren.
Die gaan weinig punten morsen, dit jaar. Zo'n gelijkspel bij Groningen voelt zelfs in deze fase al heel duur.
K.
Als, Ajax moet tot nu toe vooral hebben van "als".Zlatan Son of God schreef:Zo geweldig was psv nou ook weer niet. Als Heerenveen iets scherper was geweest waren de drie punten in Heerenveen gebleven.Kowalczyk schreef:Zal inderdaad wel een nulletje of wat worden.
Niettemin heb ik nu al het gevoel dat we een hele tijd tegen dat gaatje van twee punten met PSV aan gaan zitten gluren.
Die gaan weinig punten morsen, dit jaar. Zo'n gelijkspel bij Groningen voelt zelfs in deze fase al heel duur.
K.
Die zijn nu nog niet van belang.De laatste zes competitiewedstrijden:
Scherrer schreef:Yoow Thijssie, ik heb een goede voor de voorpagina van Ajax.nl voor deze wedstrijd:
Ajax - Vitesse: Het nu al historische debuut van De Verloren Zoon. Van een exponent van onze jeugdopleiding. Van een ras-Amsterdammer. Ajax - Vitesse, MIS HET NIET: Het debuut van meervoudig international André Ooijer. Kaarten nu verkrijgbaar vanaf 15,95 euro.
haha.. heb je nou echt niet in de gaten dat we elk jaar zo aan het lullen zijn.Rishi schreef: PSV thuis winnen, uit gelijk en we zijn kampioen....