RKC-Ajax 21 maart 2010
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
RKC-Ajax 21 maart 2010
Ik zag net dat de voorverkoop alweer is begonnen... dus voor diegenen die gaan, koopt uw kaartje!
680 kaarten beschikbaar. Ik ga maandag denk ik maar eens een kaartje regelen.
680 kaarten beschikbaar. Ik ga maandag denk ik maar eens een kaartje regelen.
Re: RKC-Ajax 21 maart 2010
1-1 en het kampioenschap is definitief wegRishi schreef:0-6

Hey Toppie, ik wil je niet persoonlijk aanvallen hoor, maar ik heb toch altijd sterk het idee dat jij die smileys er meer bij zit voor ons dan dat je ze daadwerkelijk meent bij zulke postings. Meer van als het niet uitkomt kan ik me altijd nog verschuilen achter een smiley en als het wel uitkomt kan ik gaan roepen dat ik het altijd al heb gezegd!
Is 1995 echt zolang geleden??
Tracht je nou werkelijk een gesprek aan te knopen met Toppie de AT-tokkie?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee dat niet bewust. Maar wil hem zijn munitie wegnemen mocht ie ooit gelijk krijgen, plus ik irriteer me er aan. Maar ik ben dus niet de enige. Zal me er voortaan overheen zetten Bertje.
ps Snel scoren daar in Waalwijk en dan verder rustig uitbouwen die voorsprong.

ps Snel scoren daar in Waalwijk en dan verder rustig uitbouwen die voorsprong.
Er zitten nog een rits aan wedstrijden tussen volgens mij, eerst die maar eens een goed gevolg geven ...
Blij met de punten ...
Gewoon winnen! Bovendien, Syl en ik zijn 3 mei in Londen, dus Ajax moet voor de laatste speelronde kampioen worden.
I think I lost my fucking headache
Voor iemand van 20 moet ik dit maar met een korreltje zout nemen aangezien ik je niet persoonlijk ken.Bertje schreef:Tracht je nou werkelijk een gesprek aan te knopen met Toppie de AT-tokkie?
Zet effe dat lijstje van hoeveel keer jullie vakantie of dag tripjes ( weekends ) maken voor mij in de De Allejezus wat frustrerend-topicLucaS schreef:Gewoon winnen! Bovendien, Syl en ik zijn 3 mei in Londen, dus Ajax moet voor de laatste speelronde kampioen worden.

Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De laatste speeldag is 2 mei, dus dat komt goed! Of waren jullie echt van plan te gaan hossen op P2?LucaS schreef:Gewoon winnen! Bovendien, Syl en ik zijn 3 mei in Londen, dus Ajax moet voor de laatste speelronde kampioen worden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
We zijn van 30 april tot 5 mei in Londen, een romantisch weekje 

I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 10/11
Tja, typische dinkies, die LucaS en Sylvie. Maar geef ze eens ongelijk.999 schreef:Zet effe dat lijstje van hoeveel keer jullie vakantie of dag tripjes ( weekends ) maken voor mij in de De Allejezus wat frustrerend-topicLucaS schreef:Gewoon winnen! Bovendien, Syl en ik zijn 3 mei in Londen, dus Ajax moet voor de laatste speelronde kampioen worden.
- Ajaciedjuh
Geniet ervan, want Londen is geweldig (Covert Garden niet vergeten).LucaS schreef:We zijn van 30 april tot 5 mei in Londen, een romantisch weekje
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sylvie gaat inderdaad de Big Ben zien....
...die van Lucas wel te verstaan.

...die van Lucas wel te verstaan.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- AT Toto winner 09/10
Heren, heren, óf u hebt een leemte in de kennis, óf u dicht Lucas wel heel vreemde fysieke eigenschappen toe.
De Big Ben is namelijk slechts het slagwerk in de toren. Ten onrechte wordt de toren in zijn geheel vaak aangeduid als Big Ben, maar dat is dus onjuist. De toren heet namelijk Saint Stephan's tower.
Dat Syl derhalve Lucas' slagwerk gaat zien, is vooralsnog hooguit te vergelijken met zijn klokkenspel, maar ook niet meer dan dat. (En zo groot is dat slagwerk in die Saint Stephan's tower nou ook weer niet.)
De Big Ben is namelijk slechts het slagwerk in de toren. Ten onrechte wordt de toren in zijn geheel vaak aangeduid als Big Ben, maar dat is dus onjuist. De toren heet namelijk Saint Stephan's tower.
Dat Syl derhalve Lucas' slagwerk gaat zien, is vooralsnog hooguit te vergelijken met zijn klokkenspel, maar ook niet meer dan dat. (En zo groot is dat slagwerk in die Saint Stephan's tower nou ook weer niet.)
Wellicht klopt de vergelijking deels wel en weet Syl altijd exact hoe laat het is bij het zien van Lucas' klokkenspel 

- SylvievdVaart

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
.. oja !, niet vergeten om morgen eieren te halen ...
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Paaseitjes zeker? 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- AT Toto winner 09/10
Wat leeft RKC-Ajax al op AT he! Duurt nog 3 en een halve week hoor!