Ajax-Roda JC 3-2-2010
Moderator: mods
Ajax-Roda JC 3-2-2010
Voor Twente eerst nog deze pot. Benieuwd of we Lodeiro gaan zien.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Ajax-Roda JC 3-2-2010
Mooi opwarmertje inderdaad. Denk niet dat Lodeiro er al bij is, want hij zal eerst wat vaker mee moeten trainen.
Bijna dezelfde 11 opstellen. Zet Enoh maar op de bank ipv de Jong of Eriksen.
Bijna dezelfde 11 opstellen. Zet Enoh maar op de bank ipv de Jong of Eriksen.
Dat wil ik net zeggen, zo'n middenveld als vandaag wil ik absoluut niet zien.
Jol moet een duidelijke keuze gaan maken, Lindgren of Enoh.
Eriksen maakte vandaag in 5 minuten een fatsoenlijke indruk.
Jol moet een duidelijke keuze gaan maken, Lindgren of Enoh.
Eriksen maakte vandaag in 5 minuten een fatsoenlijke indruk.
Laatst gewijzigd door Rooie op zo jan 31, 2010 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, ik wil wat meer van Eriksen zien. Als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg.
I think I lost my fucking headache
Dat is inderdaad waar. Lodeiro zal toch een paar dagen mee moeten trainen alvorens te starten. Wellicht op de bank?
Eriksen starten in plaats van Lindgren of Enoh wat mij betreft. Anita mag ook wel spelen ipv Urby. Het zal me echter niets verbazen als Aissati weer eens uit het niets in de basis staat.
Eriksen starten in plaats van Lindgren of Enoh wat mij betreft. Anita mag ook wel spelen ipv Urby. Het zal me echter niets verbazen als Aissati weer eens uit het niets in de basis staat.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
-
- AT Toto winner 10/11
Van wat we tot nu toe hebben gezien, kun je denk ik concluderen dat hij nog niet goed genoeg is. Dat zal over een half jaar of over een jaar wel anders zijn, maar nu is het nog iets te slapjes.LucaS schreef:Precies, ik wil wat meer van Eriksen zien. Als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg.
Ik vind hem beter dan de alternatieven. Denk dat hij eerste wissel gaat worden achter Lodeiro en misschien ook wel voor Urby, daar viel hij vandaag immers ook voor in (hangend op links).Scherrer schreef:Van wat we tot nu toe hebben gezien, kun je denk ik concluderen dat hij nog niet goed genoeg is. Dat zal over een half jaar of over een jaar wel anders zijn, maar nu is het nog iets te slapjes.LucaS schreef:Precies, ik wil wat meer van Eriksen zien. Als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg.
Lindgren, Zeeuw en ? Eriksen zou ik voorin wel willen zien.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ben erbij. Ben benieuwd hoe vol het zit, trouwens. Typisch zo'n "die laat ik maar even schieten"wedstrijd voor seizoenskaarthouders, ben ik bang.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Denk ik ook. Gelukkig begint de wedstrijd laat. Scheelt weer.
IK GELOOF!!!!!!
Ook ik ben er gewoon bij. Hopen dat Vertonghen en Suarez verschoond blijven van geel, met het oog op Twente zondag.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat zou wel mooi zijn! Vertonghen kunnen we nu zeker niet missen. Over Suarez hoeven we het helemaal niet te hebben.
IK GELOOF!!!!!!
nu.nlAjax weer zonder Sulejmani en Aissati
Uitgegeven: 2 februari 2010 13:12
Laatst gewijzigd: 2 februari 2010 13:49
AMSTERDAM - Ajax-coach Martin Jol heeft zijn kritiek op de fitheid van Miralem Sulejmani en Ismaïl Aissati nu ook in daden omgezet. Het duo moest dinsdag na afloop van de reguliere training trappen lopen op de tribune.
© ANPJol had de tribune gekozen waarvandaan alle journalisten de training hadden gevolgd. Hij liet weten dat de twee geen deel uitmaken van de selectie voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC, woensdagavond in Amsterdam.
Afgelopen weekeinde stak de coach zijn onvrede over de fysieke gesteldheid van Sulejmani en Aissati niet onder stoelen of banken.
''Spelers moeten de ambitie en passie tonen om voor Ajax te willen voetballen'', verduidelijkte Jol zijn beslissing. De coach noemde het geen probleem dat Sulejmani en Aissati dinsdag na de training onder leiding van conditietrainer René Wormhout voor het oog van de verzamelde media enkele keren in de Arena de trappen van de tribune op moesten lopen.
Camera
''Nu wordt alles op camera vastgelegd, maar zulke dingen gebeuren ook wel eens als er geen journalisten aanwezig zijn. Ze moeten extra werk doen omdat ze woensdag niet voetballen. Ik vind dat prima. De volgende keer gebeurt dit weer op een bijveld. Dan ziet niemand het.''
Alderweireld
Behalve Aissati en Sulejmani mist Ajax woensdag ook verdediger Toby Alderweireld. De Belg liep tijdens de klassieker uit bij Feyenoord (1-1) zondag een hamstringblessure op.
Lodeiro
Voor de nieuwe aanwinst Nicolas Lodeiro komt de wedstrijd ook te vroeg. De Uruguayaan kreeg dinsdag een werkvergunning, maar heeft volgens Jol "een jetlag van hier tot het Museumplein".
De trainer hoopt dat de middenvelder zondag in de topper tegen FC Twente zijn debuut kan maken voor de Amsterdammers.
Heeft Jol naar de videobanden van Co Adriaanse gekeken ofzo?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- peter
Ik was deze pot dus al vergeten en heb bijkans hetzelfde stukje in de topic van Ajax-Twente gepost. 

-
- AT Toto winner 15/16
Voor mij geldt dat wel iig. Ben er niet bij.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben erbij. Ben benieuwd hoe vol het zit, trouwens. Typisch zo'n "die laat ik maar even schieten"wedstrijd voor seizoenskaarthouders, ben ik bang.
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:‘Aanstelling Nijhuis bij Ajax fout’
Van onze Telesportredactie
ZEIST – „Rien Koopman heeft met de aanstelling van Bas Nijhuis bij Ajax-Roda JC (vanavond om 20.15 uur, red.) een grove fout gemaakt.” Dat is de stellige overtuiging van een aantal collega’s van de scheidsrechter. Nijhuis woont in Enschede, zit geregeld bij FC Twente op de tribune en mag om die reden die club nooit fluiten. „Om hem dan de wedstrijd vóór AjaxFC Twente te ‘geven’, terwijl er vijf Ajacieden qua gele kaarten op scherp staan, is niet slim”, zegt een arbiter, die uit angst voor represailles van de KNVB anoniem wil blijven.
De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen. Anderen vinden de commotie „vergezocht”. Mochten Jan Vertonghen, Eyong Enoh of Luis Suarez vanavond door Nijhuis worden bekeurd, dan missen zij zondag de kraker met FC Twente, waarin Ajax voor zijn laatste Champions Leaguekans vecht. Ook Ismail Aissati en Toby Alderweireld kunnen zich geen gele kaart permitteren, maar zij maken geen deel uit van de selectie.
De interne onrust rond Nijhuis komt voor de KNVB op een vervelend moment. Zondag vestigde een andere scheidsrechter de aandacht op zich. Pieter Vink zag tijdens Feyenoord-Ajax (1-1) twee penalty’s voor de Amsterdammers over het hoofd. Ajax-trainer Martin Jol wilde niet op de ’kwestie Nijhuis’ reageren.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat maakt niks uit, al komt het uit jullie voetbalkrantje.Als het klopt wat er staat dan is het ontzettend dom van de KNVB, zeker na de zoveelste missers van Vink ..Feest schreef:Telegraaf, anonieme bronnen.
Maar nu we het toch over anonieme bronnen hebben .. kan me ene Steef herinneren ..

Blij met de punten ...
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is onzin.Het werkt naar beide kanten toe.Op het moment dat Roda Jc zodadelijk benadeeld wordt gaat men roepen dat Nijhuis voor zo'n krantenartikel gevoelig is ( zelfs al is dat niet )Feest schreef:Ja, en bij VVV-Feyenoord werd 3x onterecht gevlagd tegen Tomasson door een Belgisch trio.
Wat een jankzooi bij dat Ajax. Niet normaal. Roda thuis, dat win je met je derde elftal nog.
En het gaat niet over het winnen ..
Overgens komt dit niet van AJAX en wat het janken betreft bij jullie loopt er eentje rond ... De koning van de " ik heb het anders nooit over de scheidsrechter(s) maar " ....... en dat zit je toch wel een beetje dwars .. dat vlaggen ..

Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 03, 2010 9:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Aha, we gaan naadloos over tot gezeur over de volgende scheidsrechter. 

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Ik ben wel een beetje klaar met dat gelul over scheidsrechters, zeg. Wat een kul allemaal.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
En daar zouden we dan niet al teveel aan missen.
Maak gewoon tot aan de rust 3 doelpunten en wissel Vertonghen en Suarez en klaar is kees.
Maak gewoon tot aan de rust 3 doelpunten en wissel Vertonghen en Suarez en klaar is kees.