Go Ahead Eagles - Ajax 25-03-2010 (KNVB Beker)
Moderator: mods
Go Ahead Eagles - Ajax 25-03-2010 (KNVB Beker)
Mooi affiche, al zal Burgemeester Heidema daar anders over denken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Re: Go Ahead Eagles - Ajax 25-03-2010 (KNVB Beker)
We hebben in ieder geval niets te klagen over de lotingen dit bekertoernooi...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Inderdaad. Hopen op Feyenoord in de Kuip. Hoe gaan ze dat doen met supporters?
IK GELOOF!!!!!!
Op sommige sites staat dat de regeling (geen uitsupporters) alleen in de competitie en niet voor de beker geldt, maar ik kan me niet voorstellen dat de burgemeesters er ook zo over denken. Waarom zou het bij een bekerwedstrijd wel goed gaan en in de competitie niet????
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Omdat het niet eerlijk is als er alleen supporters zijn van alleen Feyenoord? Competitie is anders natuurlijk. Daar heb je een uit- en thuiswedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ander stadion....
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hoorde op de radio dat er in de afspraken tussen de burgemeesters een uitzondering is opgenomen voor scenario's als deze. (Finale beker, EL etc) Betekent niet automatisch dat er wél supporters mee mogen, maar er kan in ieder geval over worden gesproken. Deze wedstrijd zal dus wel als een nieuwe testcase gebruikt worden waarna het verbod met 5 jaar wordt verlengt bij het minste of geringste...
Edit: maar eerst nog even van GA Eagles winnen natuurlijk. Uitwedstrijden zijn niet 'ons' sterkste punt!
Edit: maar eerst nog even van GA Eagles winnen natuurlijk. Uitwedstrijden zijn niet 'ons' sterkste punt!

-
- AT Toto winner 15/16
Krijgen we zeker alleen het uitvak.. terwijl we gewoon recht hebben op 12.000 kaarten ofzo. Goh dat lijkt me toch wel geil hoor de hele marathontribune voor ons.. dat zou echt top zijn.
En Feyenoord heeft natuurlijk ook nog niet zomaar van Twente gewonnen
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Zitten we ons hier druk te maken om kaarten voor de finale.. krijg je straks gewoon Twente - Eagles.
Zou natuurlijk wel top zijn, bekerfinale Ajax-Feyenoord met 15.000 supporters van beide kanten! Maar om eerlijk te zijn, de kans dat dit helemaal goed gaat is natuurlijk nihil!
Go Ahead uit was toch gestaakt in de oefencampagne wegens ongeregeldheden?
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
En wat dacht je van de overige kaarten op de lange zijdes.. die gaan naar sponsors en bobo's en belanden vervolgens linea recta bij AJAX en Fnoord supps. Gezellig!Alexander schreef:Zou natuurlijk wel top zijn, bekerfinale Ajax-Feyenoord met 15.000 supporters van beide kanten! Maar om eerlijk te zijn, de kans dat dit helemaal goed gaat is natuurlijk nihil!
Ja dat is inderdaad zo. Er zullen veel Ajax supporters en 010 ongedierte in de neutrale vakken zitten.
Hmmm, ik heb er nu al zin in.
Hmmm, ik heb er nu al zin in.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
als de eagles toevallig winnen (en waarom niet gezien dit bekeravontuur van ajax) dan is de kans mega groot dat ze europees kunnen spelen, ook al verliezen ze de finale, toch?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik wou dit net schrijven we hebben volgens sommige al gewonnen.
GA Eagles-Juventus
GA Eagles-Juventus
Even los van het standaard geneuzel over 'niet goed voor het nederlandse voetbal' enzo in verband met de punten. Ik zou het wel erg leuk vinden als een club als GA Eagles dat voor elkaar zou krijgen. Dat soort verhalen laten immers zien dat ook in het moderne voetbal af en toe nog sprookjes bestaan.
Nil volentibus arduum
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Jol nou gewoon 'Sukkie' gaat opstellen hebben we ons sprookje al. Kunnen we ook gewoon van die kakkies winnen in de finale!! (mocht die er komen)Marillion schreef:Even los van het standaard geneuzel over 'niet goed voor het nederlandse voetbal' enzo in verband met de punten. Ik zou het wel erg leuk vinden als een club als GA Eagles dat voor elkaar zou krijgen. Dat soort verhalen laten immers zien dat ook in het moderne voetbal af en toe nog sprookjes bestaan.
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
www.destentor.nlGA Eagles-Ajax nog niet uitverkocht
DEVENTER - Hoewel de capaciteit van de Adelaarshorst is teruggebracht van 6750 naar 6200 plaatsen, zijn er nog enkele honderden kaarten verkrijgbaar voor de bekerwedstrijd GA Eagles-Ajax van volgende week donderdag.
Het late aanvangstijdstip (20.45 uur) en de clubkaartverplichting zijn van invloed op de belangstelling.
Geluiden dat het stadion 'vijf keer' uitverkocht had kunnen worden blijken niet uit de kaartverkoop. Voor een vak op de IJssel- en de Leo Halle-tribune zijn nog kaarten verkrijgbaar. ,,Het stadion komt absoluut vol'', zegt Richard Thannhhauser van GA Eagles. ,,We verkopen die kaarten nu 'gecontroleerd' aan verschillende relaties.''
Met sponsors meegerekend heeft de club zo'n 4300 seizoenkaarthouders. Zo'n 80 procent van hen heeft een kaart gekocht. ,,Daarnaast hebben we nog zo'n 3500 clubkaarthouders die een kaart kunnen kopen. Veel mensen die dus wel een kaart kunnen kopen geven aan dat het late tijdstip een probleem is. Dat geldt vooral voor ouders met jonge kinderen.'' De capaciteit van de Adelaarshorst is verkleind vanwege veiligheidsmaatregelen. Zo is in het uitvak plaats voor 400 supporters in plaats van 500. Op de IJsseltribune blijft het stuk naast het uitvak leeg.
Negen aanbieders van kaarten op Marktplaats hebben na een waarschuwing van GA Eagles hun aanbod ingetrokken. Het is volgens de richtlijnen van de KNVB verboden kaarten door te verkopen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kunnen niet-uitkaarthouders er heen als je wel een SCC hebt?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb ze zondag zien spelen en dat wordt een makkie voor Ajax. GA Eagles is heel erg matig.
Tuurlijk, wat verwacht je dan? Een topploeg uit de eredivisie mag toch nooit moeite hebben met een ploeg uit de eerste divisie?
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tuurlijk, maar dan nog. Ik heb laatst de Graafschap zien spelen en die spelen nog best aardig voetbal.