Ik hoop persoonlijk dat Jol in de winterstop wat jeugdspelers meeneemt en Mickey weet te vernieuwen. Ik ga voor een 3-1 overwinning met Suarez, De Zeeuw en Sulejmani die scoren!

Moderator: mods
Als we een van die twee dotten erin schieten doen we dat ook gewoon.brigade zuid schreef:Jullie dachten zeker ook dat we van Nac gingen winnen.
Tegen AZ missen we De Zeeuw. Lindgren moet zondag dus zeker op CVM blijven staan. Samen met Gabri, zou ik doen.Rishi schreef:Dat is zeker zo.
Anita nooit meer opstellen. Desnoods Lindgren centraal achterin en Jan linksback. Ik zou Lindgren wel achterin willen zien. Van die Toby heb ik wel genoeg gezien nu.
Als Penders die bal erin kopt verlies je hem gewoon.Beloki schreef:Als we een van die twee dotten erin schieten doen we dat ook gewoon.brigade zuid schreef:Jullie dachten zeker ook dat we van Nac gingen winnen.
Baal je ervan dat Ajax niet verloren heeft ofzo? Jezus.brigade zuid schreef:Als Penders die bal erin kopt verlies je hem gewoon.Beloki schreef:Als we een van die twee dotten erin schieten doen we dat ook gewoon.brigade zuid schreef:Jullie dachten zeker ook dat we van Nac gingen winnen.
Nee, ik geef gewoon een realistisch beeld van de wedstrijd die vanmiddag gespeeld is. Die kopbal van Penders zat dichter tegen een doelpunt aan dan dat schot van Suarez wat ergens middenin de B-side belandde.Beloki schreef: Baal je ervan dat Ajax niet verloren heeft ofzo? Jezus.
Ten dele waar. In de competitie zijn we uitgevoetbald voor de titel wellicht. Ik kijk alleen wel uit naar AZ-Twente-Utrecht en PSV thuis en Feyenoord uit. Daarnaast zit er nog een bekerfinale in De Kuip in (altijd leuk) en twee wedstrijden tegen een dramatisch draaiend Juventus. You never know..banjavi schreef:Ajax is gewoon uitgevoetbald dit seizoen... volgend seizoen beter...
Leuk om voor de tweede plek nog mee te doen, maar daarvoor staan ze ook teveel punten achter, dus ach... het gaat daar nergens meer over.
Oleguer wil ik nooit meer zien. Ik ben nog niet vergeten wat hij tegen Anderlecht deed.Beloki schreef:Tegen AZ missen we De Zeeuw. Lindgren moet zondag dus zeker op CVM blijven staan. Samen met Gabri, zou ik doen.Rishi schreef:Dat is zeker zo.
Anita nooit meer opstellen. Desnoods Lindgren centraal achterin en Jan linksback. Ik zou Lindgren wel achterin willen zien. Van die Toby heb ik wel genoeg gezien nu.
Steek
Wiel-Oleguer-Verthongen-Urby
Gabri-Lindgren
Eriksen
Suarez-Pantelic-Aissati
Oleguer is ook geen topper, maar wat Alderweireld liet zien vandaag moet gewoon bestraft worden. Genant. Werkelijk.
Inderdaad. We gaan toch geen 4-4-2 spelen in eigen huis tegen AZ?!joey schreef:Dus nu heeft Alderweireld het gedaan? Een paar weken terug wilde half AT nog dat zijn contract werd verlengd tot laten we zeggen 2018.![]()
AZ durft nooit wat in de Arena. Jol moet daarop inspelen en meteen de boel vastzetten.