FC Timisoara - Ajax 02-12-2009
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
FC Timisoara - Ajax 02-12-2009
Hohohohooo, de messen zijn geslepen in het voetbaltheater van Timisoara! Mijn complimenten voor de openingspost van PoA aangaande Utrecht-Ajax, maar dit is een titanenstrijd van een andere orde.
Wat een spanning in poule A, deze ontknoping had Hitchkock nog niet kunnen verzinnen! Woensdagavond, in Timisoara, met Suarez, da's een baasje hoor! Een plaagboef, geliefd, verguisd. En Pantelic, gaf tegen Vitesse even zijn visitekaartje af. Een rasvoetballer hoor!
Goeie genade, en dan die Vurnon Anita! Die mag op mijn verjaardag komen, kunstjes doen! Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is Anita de kleinste! En niet te vergeten Demy de Zeeuw, de Noriev onder de voetballers!
En Aissati, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind. Het circus Ajax is weer in 't land, hohohoho, hier wordt de opera van Timisoara opgevoerd!
Mooi he, dat beeld? Een straatvechtertje, die Suarez. Sokken naar beneden, heerlijk om naar te kijken. Hij raakt ballen zo mooi, met zoveel effect, met zoveel gevoel, als een driebander, als Raymond Ceulemans in zijn beste jaren.
Nog één punt hebben ze nodig, wat een schitterende ambiance!
Het zal nog lang onrustig blijven in Timisoara.
Wat een spanning in poule A, deze ontknoping had Hitchkock nog niet kunnen verzinnen! Woensdagavond, in Timisoara, met Suarez, da's een baasje hoor! Een plaagboef, geliefd, verguisd. En Pantelic, gaf tegen Vitesse even zijn visitekaartje af. Een rasvoetballer hoor!
Goeie genade, en dan die Vurnon Anita! Die mag op mijn verjaardag komen, kunstjes doen! Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is Anita de kleinste! En niet te vergeten Demy de Zeeuw, de Noriev onder de voetballers!
En Aissati, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind. Het circus Ajax is weer in 't land, hohohoho, hier wordt de opera van Timisoara opgevoerd!
Mooi he, dat beeld? Een straatvechtertje, die Suarez. Sokken naar beneden, heerlijk om naar te kijken. Hij raakt ballen zo mooi, met zoveel effect, met zoveel gevoel, als een driebander, als Raymond Ceulemans in zijn beste jaren.
Nog één punt hebben ze nodig, wat een schitterende ambiance!
Het zal nog lang onrustig blijven in Timisoara.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: FC Timisoara - Ajax 02-12-2009
En niet te vergeten, na de 0-3 van Ogararu in de 90ste minuut: 'Het wonder van Timisoara!'.
-
Ogararu zit wel bij de selectie, dus het zou zomaar kunnen! Weliswaar omdat Vertonghen, Anita en Emanuelson wat lichte klachten hebben. Kennedy gaat niet mee want die heeft een bovenbeenblessure. Ook Sarpong en Blind zitten bij de selectie.
Wedstrijd begint overigens om 21.05u.
He he, eindelijk een scheids die optreedt tegen die nare fopduiken. Een heetgebakerd mannetje, die Pantelic!
Stekelenburg, vast en zeker. Zeker en vast. Eerlijk is eerlijk...

Stekelenburg, vast en zeker. Zeker en vast. Eerlijk is eerlijk...

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Doe mij maar gewoon de "och och och, wat een goal". En dan vooral met een punt aan het einde van de zin in plaats van een uitroepteken.
Is Evert de commentator van dienst?
Is Evert de commentator van dienst?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Blijkbaar. Anders vind ik de openingspost van Thijs ongepast. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan zou hij jou op het verkeerde been* hebben gezet. Dat moet natuurlijk niet kunnen!
*Ook al zo'n mooie: "Speler X zet speler Y op het verkeerde been en schiet knap raak. Mooi hoor." Da's toch beter dan zo'n Ten Napel die in al zijn enthousiasme eigenlijk niet meer weet hoe de goal tot stand kwam?
*Ook al zo'n mooie: "Speler X zet speler Y op het verkeerde been en schiet knap raak. Mooi hoor." Da's toch beter dan zo'n Ten Napel die in al zijn enthousiasme eigenlijk niet meer weet hoe de goal tot stand kwam?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Ten Napel gilt in zijn enthousiasme zelfs nog dat Juventus bezig is aan z'n laatste aanval, tijdens Fiorentina - Ajax. Standbeeld voor die man! Ik weet op dat moment namelijk van pure opwinding ook niet meer in welke stad ik me bevind.
Maar nee, ik mag Evert graag horen. Hij gaat het commentaar niet doen want hij is in dienst bij de NOS en niet bij RTL. Dus dat wordt ongetwijfeld Leoooooooooooooooooooooooooooooo
....Driessen. 
Maar nee, ik mag Evert graag horen. Hij gaat het commentaar niet doen want hij is in dienst bij de NOS en niet bij RTL. Dus dat wordt ongetwijfeld Leoooooooooooooooooooooooooooooo

Dat is wel beter. 7 uur is echt een hatelijk tijdstipThijs schreef:Ogararu zit wel bij de selectie, dus het zou zomaar kunnen! Weliswaar omdat Vertonghen, Anita en Emanuelson wat lichte klachten hebben. Kennedy gaat niet mee want die heeft een bovenbeenblessure. Ook Sarpong en Blind zitten bij de selectie.
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Leo! Dan wordt het dus meer iets in de trant van:Thijs schreef:Ten Napel gilt in zijn enthousiasme zelfs nog dat Juventus bezig is aan z'n laatste aanval, tijdens Fiorentina - Ajax. Standbeeld voor die man! Ik weet op dat moment namelijk van pure opwinding ook niet meer in welke stad ik me bevind.
Maar nee, ik mag Evert graag horen. Hij gaat het commentaar niet doen want hij is in dienst bij de NOS en niet bij RTL. Dus dat wordt ongetwijfeld Leoooooooooooooooooooooooooooooo....Driessen.
"Ja dames en heren, zo beginnen we aan de tweede helft van een tot nu toe teleurstellende wedstrijd. In de competitie doet Ajax het leuk, maar als ze dan een tegenstander tegenkomen die iets slimmer is, dan weten ze geen vuist te maken. Suarez, nog niet gezien. Ajax is onmachtig, Pantelic speelt weer de vedette zonder te voetballen. Ongelovelijk toch hoe Ajax een goede met een slechte wedstrijd kan afwisselen."
Om vervolgens in de laatste tien minuten van de wedstrijd bij een stand van 0-3 te verkondigen: "Wat een topper. Een voetballer met gogme. Het is een typetje, maar Pantelic bewijst eens temeer dat hij het niveau aankan. Nu is Timisoara natuurlijk een laagvlieger en zegt deze uitslag niet zoveel, maar de ploeg laat zien dat ze constant kunnen presteren. Iets wat Martin Jol gewoon goed voor elkaar heeft. Suarez laat de hele wedstrijd al zijn inzicht zien met slimme één-tweetjes die bijna altijd worden begrepen door zijn medespelers."
1-3. "En dan zie je toch dat Ajax verslapt. Ik zei het al eerder, dit Ajax is onregelmatig, Suarez loopt erbij alsof hij het allemaal prima vindt, en denkt ondertussen al aan Barcelona. Nee mensen, het is niet best wat Ajax laat zien. Desondanks winnen ze met een geflatteerde 1-3. Dat moet je de ploeg dan weer nageven, dat ze de punten in de Europa League toch elke keer weer weten te stelen."

Op naar de vierde ster!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft Jol het licht gezien?Vedette-10- schreef:George Ogararu
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zeker. Kennedy is er niet bij en daarom mag Ogararu mee als vervanger.
Leuk voor Blind en Sarpong. Zegt in ieder geval dat ze dicht tegen de selectie aan zitten.

Leuk voor Blind en Sarpong. Zegt in ieder geval dat ze dicht tegen de selectie aan zitten.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ja. Voor de overige 19 is een retourtje geboekt.Benji schreef:Heeft Jol het licht gezien?Vedette-10- schreef:George Ogararu
Spaar er maar een paar. Dit wint Ajax wel en Utrecht-uit is veel belangrijker.
wimpey schreef:Ja. Voor de overige 19 is een retourtje geboekt.

Mee eens, we hebben een puntje uit 2 wedstrijden nodig. Dat komt wel in orde. Puntverlies in Utrecht zou ons in een bijzonder lastige situatie brengen.wimpey schreef: Spaar er maar een paar. Dit wint Ajax wel en Utrecht-uit is veel belangrijker.
Nil volentibus arduum
Is er dit seizoen eigenlijk überhaupt al iemand gespaard bij Ajax?wimpey schreef:Spaar er maar een paar. Dit wint Ajax wel en Utrecht-uit is veel belangrijker.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Suarez twee keer een helft tegen AGOVV en Dordrecht. 

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Jol hoopt natuurlijk op een goede nieuwe AH-reclame. Kan iedereen ze sparen. (sorry... te flauw, ik weet het)
Op naar de vierde ster!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Zo, nog eventjes dan kan de reis beginnen. We hebben een heerlijke route uitgekozen......NOT.
Amsterdam-Budapest-Boekarest-Timisoara. Ben meer aan het vliegen dan dat ik in Roemenie ben volgens mij.
Wedstrijd om 22.05 plaatselijke tijd, best fijn al die regeltjes van de UEFA. Alles voor de TV!!
Nog meer mensen die naar Roemenie gaan?
Amsterdam-Budapest-Boekarest-Timisoara. Ben meer aan het vliegen dan dat ik in Roemenie ben volgens mij.
Wedstrijd om 22.05 plaatselijke tijd, best fijn al die regeltjes van de UEFA. Alles voor de TV!!
Nog meer mensen die naar Roemenie gaan?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vermoedelijk opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Alderweireld, Vertonghen en Van der Wiel; Enoh, De Zeeuw en Aissati; Suarez, Pantelic en Sulejmani. Aldus nu.nl
Te meer omdat Anita en Urby niet helemaal fit zijn. Beetje gek dat een Wiel dan op links speelt...
Te meer omdat Anita en Urby niet helemaal fit zijn. Beetje gek dat een Wiel dan op links speelt...
Prutsers als Silva en Ogararu moet je juist niét laten spelen wanneer je ze van de hand hoopt te doen, lijkt me. Die geef je geen kans om zich te bewijzen maar een kans om het te verkloten.
- Ajaciedjuh
Wie zou je anders daar moeten opstellen? Vertonghen? en dan Oleguer in 't centrum?Peter schreef:Vermoedelijk opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Alderweireld, Vertonghen en Van der Wiel; Enoh, De Zeeuw en Aissati; Suarez, Pantelic en Sulejmani. Aldus nu.nl
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Hoe zit het nou precies met de loting voor de volgende ronde.. maakt het nou nog uit of je 1ste of 2de wordt of komt iedereen gewoon in 1 bak terecht?