Juve speelt vaak met twee spitsen en soms met drie. Als ze met drie spitsen spelen heeft Veltmuis een probleem en met twee zoekt Ronaldo gewoon Delay op. In beide gevallen zal de beste verdediger van Ajax meestal met andere tegenstanders van doen krijgen.Cruijff schreef:Matthijs de Ligt heeft trouwens al een keer tegen Ronaldo gespeeld.
Uitslag: 3-0 winst voor Nederland in een vriendschappelijke interland tegen Portugal
Champions League avontuur 18/19
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League avontuur 18/19
YNWA
Vervelende loting. Precies de tegenstander die onderaan mijn lijstje stond. 

InnerHarbour schreef:Juve speelt vaak met twee spitsen en soms met drie. Als ze met drie spitsen spelen heeft Veltmuis een probleem en met twee zoekt Ronaldo gewoon Delay op. In beide gevallen zal de beste verdediger van Ajax meestal met andere tegenstanders van doen krijgen.Cruijff schreef:Matthijs de Ligt heeft trouwens al een keer tegen Ronaldo gespeeld.
Uitslag: 3-0 winst voor Nederland in een vriendschappelijke interland tegen Portugal
Er gaan een paar hachelijke wedstrijdmomenten voorbijkomen waar je doorheen moet beuken of mazzelen), that's for sure.
Toch als een paar spelers fel duels winnen en Ajax veel de bal heeft, gaan er vanzelf ook een paar heel aardige Ajax kansen komen.
Onana zal aan de andere kant ook een top dag moeten hebben, uiteraard.
Laatst gewijzigd door Cruijff op vr mar 15, 2019 4:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze maar niet zo fucking naïef zijn als tegen Madrid thuis. Wat dat betreft was de uitwedstrijd wel echt perfect. Aanvalsspel van Madrid is gevarieerder dan dat van Juve.Cruijff schreef:Overigens. De weg van Nice naar Turijn langs de kust is werkelijk een van de mooiste snelwegen van Europa.
Ajax maakt met eerst thuis spelen wel echt een grotere kans, denk ik.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Als ze maar niet zo fucking naïef zijn als tegen Madrid thuis.Cruijff schreef:Overigens. De weg van Nice naar Turijn langs de kust is werkelijk een van de mooiste snelwegen van Europa.
Fucking naief?
In de thuiswedstrijd heeft Ajax amper 2, 3 kansen weggegeven.
Ach ja, ze hebben in de groepsfase ook verloren van young boys en thuis van man united. Je hebt altijd kans. Gewoon vertrouwen in eigen kunnen.
De 1-2 vond ik redelijk naïef.Cruijff schreef:Lionel schreef:Als ze maar niet zo fucking naïef zijn als tegen Madrid thuis.Cruijff schreef:Overigens. De weg van Nice naar Turijn langs de kust is werkelijk een van de mooiste snelwegen van Europa.
Fucking naief?
In de thuiswedstrijd heeft Ajax amper 2, 3 kansen weggegeven.
IK GELOOF!!!!!!
Loting net gekeken, leek redelijk zuiver. In elk geval geen spel van warme / koude balletjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die lotingen vertrouw ik niet...
Ik vind het wel een mooie loting. Is toch een absolute topploeg waar je tegen speelt. In principe verliest Ajax van alle overgebleven ploegen. Dan speel ik liever tegen Juventus dan Porto, en wie weet kan Ajax weer voor een verrassing zorgen zoals tegen Madrid. Kansen krijg je altijd!
- Cluijffert
Ook niet ondenkbaar dat Juventus Ajax gaat onderschatten. Ook hier, met de wet van 'Ajax speelt zoals Europees voor de winterstop/tweede wedstrijd in Madrid / wat Bosz EL campagne mazzel / Juventus en CR niet in beste doen' maken we best een kans hoor.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Monkey Tonk
Juve heeft al drie keer verloren in de CL. Ajax maar 1 keer en Ajax speelde tegen betere tegenstanders. Alles in de thuiswedstrijd tegen Atletico was hoog voor de pot. Ronaldo is een goede kopper, maar de Ligt ook. Er zit weinig creativiteit in Juventus. Het is meer een grote naam dan een ploeg die geweldig speelt. Anders dan Bayern of Real, maar niet beter. Juventus is altijd stug, maar Ajax heeft, net zoals tegen Real, meer voetballende kwaliteiten.
Hier ben ik het zeker mee eens. Ik zie ook kansen. Zeg niet dat we zeker doorgaan.Monkey Tonk schreef:Juve heeft al drie keer verloren in de CL. Ajax maar 1 keer en Ajax speelde tegen betere tegenstanders. Alles in de thuiswedstrijd tegen Atletico was hoog voor de pot. Ronaldo is een goede kopper, maar de Ligt ook. Er zit weinig creativiteit in Juventus. Het is meer een grote naam dan een ploeg die geweldig speelt. Anders dan Bayern of Real, maar niet beter. Juventus is altijd stug, maar Ajax heeft, net zoals tegen Real, meer voetballende kwaliteiten.
IK GELOOF!!!!!!
-
De bookies zien 85% kans dat Juve doorgaat en dus 15% dat Ajax de halve finale speelt. Lijkt me een realistische kijk op de zaak.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik geef Ajax toch wel 25 a 30 procent kans.
Britten klappen al als iemand de bal het stadion uit roeit.
Er zal in 2005 vast ook wel een Britse krant een stukje hebben geschreven over het Legendarische PSV, dat aan de hand van Cocu opstond en weer deed denken aan de tijden van de Grote Romario.
-
Tover dat stukje dan maar eens tevoorschijn!
Nee, ik zoek liever naar Britse stukjes over het Grootse Vitesse. Ik denk dat ik daar de rest van mijn leven nog zoet mee ben.
Tweederde van het elftal van Ajax is toch op weg naar een grote club? Dan moeten ze ook nu al tegen grote jongens kunnen spelen. En dus ook tegen de Ronaldo's van deze voetbalwereld.
Misschien maar overwegen om De Ligt op Ronaldo te zetten - by far het grootste gevaar omdat hij vanuit het niets goals kan maken.
Misschien maar overwegen om De Ligt op Ronaldo te zetten - by far het grootste gevaar omdat hij vanuit het niets goals kan maken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Was dat ‘legendarische’ PSV eerlijk gezegd helemaal vergeten.Wouter schreef:Britten klappen al als iemand de bal het stadion uit roeit.
Er zal in 2005 vast ook wel een Britse krant een stukje hebben geschreven over het Legendarische PSV, dat aan de hand van Cocu opstond en weer deed denken aan de tijden van de Grote Romario.

Toch even nagezocht: die lui lootten een poule met Rosenborg en Panathinaikos. En daarna, in de knock-outfase kwamen Monaco en Lyon. Nu begrijp ik waarom het niet zo memorabel was.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Oké na uitgebreid uitzoekwerk heb ik toch een financieel aantrekkelijk (doch praktisch iets onhandiger) reisschema gevonden.
Dinsdagochtend 06.45u Amsterdam - Verona
Dinsdagochtend 10.20u Verona - Turijn (trein)
Woensdagochtend 08.15u Turijn - Nice (bus, dit is het enige wat waarschijnlijk vrij kut wordt)
Donderdagavond 22.00u Nice - Amsterdam
Dit alles voor de lieve som van 98 euro totaal.
De voordelen:
- Maandag geen vrij hoeven nemen, ook geen overnachting voorafgaand aan de wedstrijd
- Niet vliegen vanaf één of ander paupervliegveld in België/Duitsland maar lekker instappen om de hoek
- Zo kort mogelijk in Turijn zijn, wellicht overleven we het zelfs
- Anderhalve dag in Nice. NAIS!
- We zien wat van de omgeving
Ik vreet m'n pet op als iemand voor een lagere prijs heen en terug weet te komen.
Dinsdagochtend 06.45u Amsterdam - Verona
Dinsdagochtend 10.20u Verona - Turijn (trein)
Woensdagochtend 08.15u Turijn - Nice (bus, dit is het enige wat waarschijnlijk vrij kut wordt)
Donderdagavond 22.00u Nice - Amsterdam
Dit alles voor de lieve som van 98 euro totaal.
De voordelen:
- Maandag geen vrij hoeven nemen, ook geen overnachting voorafgaand aan de wedstrijd
- Niet vliegen vanaf één of ander paupervliegveld in België/Duitsland maar lekker instappen om de hoek
- Zo kort mogelijk in Turijn zijn, wellicht overleven we het zelfs
- Anderhalve dag in Nice. NAIS!
- We zien wat van de omgeving
Ik vreet m'n pet op als iemand voor een lagere prijs heen en terug weet te komen.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Zou je niet even tot 28 maart wachten, uitspraak UEFA, met bespreken?
YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Natuurlijk niet, als we weer een reden hebben om een paar dagen niet op kantoor te zitten moeten we dat direct doen. We gaan sowieso! 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja.Thijs schreef:
Met z'n vieren in een auto blijf je wel onder de 392 euro aan brandstofkosten.

Maar NAIS route.