De ontknoping 09/10
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: De ontknoping 09/10
in 2 min weg kampioenschap.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Was het een terechte rode kaart?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat was het dan wel. Helaas.
Staak de wedstrijd maar. Kampioenschap naar FC Twente.
- Ajaciedjuh
Slaan? Natrappen? Doorgebroken speler?wimpey schreef:Dat was het dan wel. Helaas.
Ik denk inderdaad dat het gelijk klaar is. Rode kaart én 0-1 is wel erg veel tegelijk.
Moet eerlijk zeggen dat die rode kaart terecht was. Twee benen gestrekt inkomen van Feher.
Moet eerlijk zeggen dat die rode kaart terecht was. Twee benen gestrekt inkomen van Feher.
Nil volentibus arduum
Een bikkelhard duel en toen natrappen.
Maar daar komt het niet door, hoor. Voor die rode kaart was Twente ook al veel beter. Ondanks alle mooie praatjes van Maaskant maakt NAC maar een slappe indruk.
Dit geeft Twente natuurlijk rust. Helaas.
Maar daar komt het niet door, hoor. Voor die rode kaart was Twente ook al veel beter. Ondanks alle mooie praatjes van Maaskant maakt NAC maar een slappe indruk.
Dit geeft Twente natuurlijk rust. Helaas.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Er was sowieso geen natrappen. Goed kijken, joey.joey schreef:Een bikkelhard duel en toen natrappen.
Rode kaart was inderdaad terecht. Feher kwam als een brokkenpiloot met twee benen invliegen.
O sorry, dan heb ik het verkeerd gezien.
Hoe dan ook, het was wel een kaart.
We moeten ook niet zeuren. Het zou niet meer dan normaal zijn als Twente van NAC won. Daar hebben ze normaal gesproken de scheids niet voor nodig.
Hoe gaat het eigenlijk met Ajax? Doen de jongens van Ramoon nog iets terug?

Hoe dan ook, het was wel een kaart.
We moeten ook niet zeuren. Het zou niet meer dan normaal zijn als Twente van NAC won. Daar hebben ze normaal gesproken de scheids niet voor nodig.
Hoe gaat het eigenlijk met Ajax? Doen de jongens van Ramoon nog iets terug?
Laatst gewijzigd door joey op zo mei 02, 2010 2:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kessler en Blom bedankt Tyfuszooi

Enige waar we nu nog op kunnen hopen is dat het lang 0-1 blijft. Dat Twente dan achteruit gaat lopen, Roda op voorsprong komt waardoor NAC moet winnen en dat ze er dan met een wanhoopsoffensief nog ééntje in weten te prikken. Maar ja, dat is wel een heel erg 'als dan' scenario. 

Nil volentibus arduum
Doe effe niet zo sneu. Iedere poster die kijkt, zegt dat die kaart terecht was.Toppie schreef:Kessler en Blom bedankt Tyfuszooi![]()
Twente is veel sterker en had het al kunnen afmaken. NAC doet weinig.
Weer een kans voor Perez. Mooi steekpassje.
Weer een kans voor Perez. Mooi steekpassje.
-
- AT Toto winner 10/11
Ik niet. Hard duel, maar meestal krijg je hier geen rood voor. Ik twijfel eerlijk gezegd of hij ook rood had getrokken als Kesler níet op de tribune had gezeten. Geel was prima geweest.wimpey schreef:Doe effe niet zo sneu. Iedere poster die kijkt, zegt dat die kaart terecht was.Toppie schreef:Kessler en Blom bedankt Tyfuszooi![]()
- Ajaciedjuh
Wat een triest figuur, een shirtje met 84. Had rood moeten zijn.
Sarpong speelt op z'n Donald's.
Eens, NAC was voor die rode kaart nergens. Perez had al moeten scoren toen hij 1-op-1 stond tegenover de keeper.
Vond het absoluut geen rood. Die kankerblom moet Twente gewoon kampioen maken van z'n baas.
Laatst gewijzigd door Hoeladans op zo mei 02, 2010 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh

Geen idee. Ik kijk Ajax. Ik zie het in de rust wel.Hoeladans schreef:Vond het absoluut geen rood. Die kankerblom moet Twente gewoon kampoen maken van z'n baas.
Kom op, zeg. Laten we niet zo gaan beginnen.Scherrer schreef:Ik niet. Hard duel, maar meestal krijg je hier geen rood voor. Ik twijfel eerlijk gezegd of hij ook rood had getrokken als Kesler níet op de tribune had gezeten. Geel was prima geweest.

Die voorsprong van Twente is gewoon terecht.
Wat is die Stoch weer slecht. Dom dravertje.
Laatst gewijzigd door joey op zo mei 02, 2010 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Die van Ajax ook. Had al veel meer kunnen zijn. Ajax speelt goed.