AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Haha, dan weet ik het antwoord wel!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dat wilde ik ook doen. Was even een paar afspraken vergeten. Dan maar tussendoor radio1 luisteren.El Clavo schreef:Vanmiddag werk ik thuis
Op naar de vierde ster!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Duke schreef:Haha, dan weet ik het antwoord wel!
Klein zijn ze nog poezelig; maar hoe groter...

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Goed nieuws. Charly Luske komt niet!
In plaats daarvan zijn op het laatste moment drie chicks aan de line up toegevoegd: Jumbo!
In plaats daarvan zijn op het laatste moment drie chicks aan de line up toegevoegd: Jumbo!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Beter uitzicht dus.Thijs schreef:Goed nieuws. Charly Luske komt niet!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die band heet Djumbo, Thijs.
Staan jullie al ingeschakeld op Eredivisie Live? Palmeiras - Ajax wordt volledig herhaald.
AT5: ME in actie bij de Arena

Jij hebt een rijk leven.Cruijff schreef:Staan jullie al ingeschakeld op Eredivisie Live? Palmeiras - Ajax wordt volledig herhaald.

De vermoedelijke opstelling van Ajax beziend, denk ik: dat moet AZ kunnen winnen.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Net zo'n rijk leven als de mensen die al meer dan 20.000 posts op dit forum hebben geplaatst. Heb deze week mijn thuiswerkdag lekker op donderdag laten vallen om dit te kunnen zien. Ik zat vanochtend in de trein met een schoolklas uit Zeeland waar één van de moeders/begeleiders niet wist of ze nu eigenlijk met 16 of 17 kinderen op pad waren.wimpey schreef:Jij hebt een rijk leven.Cruijff schreef:Staan jullie al ingeschakeld op Eredivisie Live? Palmeiras - Ajax wordt volledig herhaald.![]()
De vermoedelijke opstelling van Ajax beziend, denk ik: dat moet AZ kunnen winnen.

Een oefenpotje als Palmeiras-Ajax vind ik wel interessant, bij dat soort testen zie je welke spelers een bepaalde ondergrens hebben, wie elk potje willen winnen, hoe mensen zich houden in de hitte en in een fysieke strijd met een partijdige scheids...
...Aissati in de basis. In Brazilië heeft hij dat met zijn invalbeurt niet bepaald afgedwongen. Wellicht geeft FdB hem nu de laatste kans om iets te laten zien.
Op papier oogt AZ inderdaad sterker, maar als Siem, Jasper of Christian opeens goed speelt, kunnen we ze wel pakken. Vind het wel erg jammer dat Klaassen geen basisplaats krijgt. Een overwinning van Ajax of een meeslepende pot inclusief penalties zou leuk zijn voor die kids.Rishi schreef:Ik vind het ook een beetje een zwak elftal.
A.s. zondag, wanneer het om het eggie gaat, gaan we hopelijk met voetballers i.p.v. met Blind, Aissati en Serero op pad.Rishi schreef:Ik vind het ook een beetje een zwak elftal.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Aissati wordt opgetrommeld om de kinderen op de tribune te vermaken. Balletje onder de voet halen en een paar pleintjesbewegingen eruit gooien, vinden ze helemaal geweldig.
D_skilled schreef:Aissati wordt opgetrommeld om de kinderen op de tribune te vermaken.

Dat Serero niet speelt. Een van hen.
Een rode kaart vandaag voor Esteban zou wel poetic justice zijn trouwens.
Ik denk dat Ajax met dit statische elftal onherroepelijk in de problemen komt bij balbezit van AZ.
Ik denk dat Ajax met dit statische elftal onherroepelijk in de problemen komt bij balbezit van AZ.
Die voorhoede van AZ houdt toch ook niet echt over.
Ik vrees het ergste hoor. Met zo'n elftal (backs en voorhoedespelers zijn van een erbarmelijk niveau, de Jong is nog redelijk) zie ik Ajax nul punten pakken in de competitie tegen AZ en Feyenoord.