Daramy gaan we veel plezier aan beleven. Zo dreigend en gevaarlijk.

Trainer (mannetje) Fortuna kan even terug in zijn hok.

Moderator: mods
Hoe vaak heb ik de vraag niet gesteld waar die zekerheid toch vandaan kwam?
Dat was een Overmars in zijn Ajax tijd. Hopelijk kan Anthony dat zo blijven doen. Dan ga je pas echt plezier bleven aan die rechterkant.
Nou idd. Wil hij de Ajax spelers naar het buitenland jagen ofzo. SukkelAjaciedjuh schreef:Wat een lul die Jan Joost
We draaiden toch de laatste jaren eigenlijk elk seizoen vanaf half september tot half oktober geweldig? Daarna zette dan de neergang in.Marillion schreef:Het is jammer dat het in het begin van het seizoen nog een beetje stroef op gang kwam met de JC schaal en de wedstrijd tegen Twente. Maar zo ondertussen begint het er wel op te lijken. Ongekend snel gezien de laatste seizoenen.
Heb je liever dat ie z’n contract uitdient?
Ja, erg grappig hoe ie met 1 vaste armbeweging z’n verhaal kracht probeert bij te zettenwimpey schreef:Ten Hag is net een standbeeld, waarvan enkel de rechterarm beweegt.
Wat heeft Gravenberch nou allemaal laten zien? Laat hem eerst nou maar wekelijks uitblinken in de eredivisie. Vreselijke gast die van gangelen. 10x vragen of hij niet uitgeleerd is in Nederland en of hij zich nog wel kan motiveren. Om te kotsen.wimpey schreef:Heb je liever dat ie z’n contract uitdient?
JJ is een natte wind, maar hij trekt conclusies die door Gravenberch, Seuntjens en Rienstra bevestigd worden.
Dat zouden er meer moeten doen... Helaas wordt die les niet geleerd.
En op de bank in het buitenland leer je wel? De enige die onomstreden speelt is Frenkie. En die zit bij het afgegleden Barcelona. Kijk naar vde Beek. Speelt nooit, plek in Oranje kwijt. Waarom zou je zo vroeg weggaan? Ajax betaald top salarissen, je speelt CL en in oranje.LucaS schreef:Misschien is de les wel dat je vroeg in je carriere moet gaan omdat je hier niet zoveel meer leert na je 20e als je bij Ajax speelt
De vraag is bij een trainer wel hoe lang zoiets werkt. Ik denk niet dat een trainer bij een club als Ajax het 10 seizoenen vol kan houden.Ajax Rules schreef: ↑wo sep 22, 2021 8:04 amJa, zo bezien zou het voor meer voorzichtige/conservatieve spelers eigenlijk heel goed zijn om met 28 jaar eens de gok van het buitenland te wagen.
- Je hebt sowieso al een prachtige carriere gehad waarin je 10 jaar basisspeler bent geweest bij een CL-ploeg. En waar je je ook nog eens thuisvoelde.
- Je hebt al een paar EK's en WK's in de pocket.
- Je hebt al 25M binnengeharkt.
Nou, ga daarna nog eens gokken en kijken wat er qua avontuur en sportief en financieel nog meer mogelijk is.
Zelfde voor Ten Hag. Je ziet aan de Boer dat als je eenmaal de stap hebt gezet, dat er niet altijd een weg terug is. Nu heeft Ten Hag veel meer kwaliteit, maar toch. Het blijft een (groot) risico in vergelijking met bij Ajax werken onder Overmars en Sar. Dus het zou vanuit zijn perspectief helemaal niet raar zijn om eerst een legendarische trainer te worden en alle records te pakken en dán pas te gaan. Waarom zou hij er niet nog tien seizoenen aan kunnen plakken?
Ik weet dat het zo niet werkt hoor. Maar het zou helemaal niet onverstandig hoeven zijn (zeg ik zonder Ajax-bril).
Dit kon dus niet.LucaS schreef: ↑wo sep 22, 2021 8:10 amJe hebt gelijk. Maar spelers willen altijd meer zo (b)lijkt. En, om er ook een positieve blik op te werpen, willen zichzelf uitdagen.
Zelfs Messi ging, met krokedillentranen en al, weg bij Barca. Terwijl hij, tenzij hij hele bizarre dingen heeft gedaan met zijn geld, ook gewoon gratis had kunnen blijven, Ik geloof niet dat dat voor zijn financiele toekomst ook maar enig verschil had gemaakt, en hij anders dingen had moeten laten die hij eigenlijk na pensioen wilde doen
Ik denk dat je gelijk hebt in het geval dat de spelers ook massaal zouden meegaan in mijn pleidooi hierboven. Dan zitten spelers en trainer wel heel lang op elkaars lip.
Ik vraag me echt af of dit voor de meesten echt geldt. Of dat dit hen aangepraat wordt.