Ajax - NEC (Eredivisie), zat. 14 augustus
Moderator: mods
Re: Ajax - NEC (Eredivisie), zat. 14 augustus
Lekker boeiend.
Met Rene van Rijswijk in de spits stond het nu 8-0.
Met Rene van Rijswijk in de spits stond het nu 8-0.
IK GELOOF!!!!!!
Alles gaat over links. Berghuis mag af en toe een corner trappen. Motten ze 'm niet? Lijkt erop.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Welnee, hij komt genoeg in het spel voor. Neemt ook fijne corners. Ik vind het een hele fijne voetballer voor op de rechterkant.wimpey schreef:Alles gaat over links. Berghuis mag af en toe een corner trappen. Motten ze 'm niet? Lijkt erop.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-

Whitey on the moon.
In een paar goede korte combinaties zoeken ze Berghuis wel degelijk.
Maar er was inderdaad een periode van bijna 20 minuten dat de rechterkant compleet ongebruikt bleef. Volgens mij heeft Berghuis in die fase echt maar 1 of zelfs 0 balcontacten gehad.
Inderdaad. Dat was een goede assist.
Misschien is hij zelfs nadrukkelijker op zoek naar zijn eerste assists in plaats van zijn eerste goals om op die manier snel door de groep geaccepteerd te worden. Maar zulke bespiegelingen zijn wel echt psychologie van de koude grond.
brigade zuid schreef: ↑za aug 14, 2021 8:30 pmAl een tijdje geen doelpunt, waarom gaan ze niet door?
Monkey Tonk schreef: ↑za aug 14, 2021 8:42 pmVerleden jaar won Ajax bij VVV met een recorduitslag. Je zou denken dat het internationaal indruk maakte, maar het tegenovergestelde gebeurde. Men deed lacherig om zo'n competitie.Historicus schreef: ↑za aug 14, 2021 8:38 pmDat ze een tandje terugschakelen snap ik wel, maar dat heeft denk ik niet met het imago van de Eredivisie te maken.Monkey Tonk schreef: ↑za aug 14, 2021 8:34 pm
Tandje terug.
Internationaal neemt men de NL competitie totaal niet serieus als je met 15-0 wint. Dan schiet je eigenlijk je eigen waarde doormidden.
Ja.
De coach van Atalanta Bergamo noemde het indrukwekkend dat Ajax 13 goals in één wedstrijd had gemaakt.
Maar vervolgens kwam Atalanta tegenover aanvallers als Traoré en Brobbey te staan en dat zullen ze in de praktijk veel minder indrukwekkend hebben gevonden.

Laatst gewijzigd door Cruijff op za aug 14, 2021 9:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Balletje van Klaassen op Haller in de eerste minuut. Klasse en een bak techniek.
+1.T82 schreef: ↑za aug 14, 2021 9:01 pmBalletje van Klaassen op Haller in de eerste minuut. Klasse en een bak techniek.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
1 moment dus. Eriksen i.p.v. Klaassen. Dat zou me een verschil zijn... Klaassen staat zoals zo vaak veel te diep. Haller mist grote kansen en doet in het veldspel, net als Klaassen, ook amper tot niet mee.
Pfff
Mbappe ipv Haller zou ook een verschil zijn.
Beter nog: heel PSG zou een verschil zijn.
Wat een argument zeg
Mbappe ipv Haller zou ook een verschil zijn.
Beter nog: heel PSG zou een verschil zijn.
Wat een argument zeg

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ajax wordt aan Eriksen gelinkt he. Zet een beetje druk op Klaassen (Alvarez, Haller) en ze zijn de bal kwijt. Dat zijn wél spelers die Ajax zo'n 50M hebben gekost. Me dunkt dat je daar wat beters voor kan krijgen.
Statisch. Traag. Stroop. Zonder energie. Jammer. Had 8-0 of zo in gezeten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Iets zegt me dat de jongens er niet zoveel zin meer in hebben. 

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Tegen zo'n tegenstander bal achterin rond schuiven. Tsss.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Tweede grote kans Gravenberch...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik wist dit van te voren dus kijk de tweefe helft niet. Slappe hap! Sta je na 20 minuten 4-0 voor, dan moet je toch boven de 10 uitkomen. Je hoeft je nergens voor te sparen, het is niet dat woensdag Real Madrid wacht ofzo. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Overigens laat Neres ook even zien waarom hij niet in de basis staat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gravenberg met afstand de beste, nous 2e.
Haller goed, energiek
Klaasen en berghuis dissonanten
Haller goed, energiek
Klaasen en berghuis dissonanten
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Ja, dat geloof ik best wel. Maar denk je dan dat al die elf Ajax-spelers denken van: laten we nu maar rustig aan doen, anders denken ze in het buitenland dat het hier helemaal niks voorstelt? Denk zelf dat ze het gewoon rustig aan doen omdat ze zich willen sparen voor andere wedstrijden en de buit toch wel binnen is.Monkey Tonk schreef: ↑za aug 14, 2021 8:42 pmVerleden jaar won Ajax bij VVV met een recorduitslag. Je zou denken dat het internationaal indruk maakte, maar het tegenovergestelde gebeurde. Men deed lacherig om zo'n competitie.Historicus schreef: ↑za aug 14, 2021 8:38 pmDat ze een tandje terugschakelen snap ik wel, maar dat heeft denk ik niet met het imago van de Eredivisie te maken.Monkey Tonk schreef: ↑za aug 14, 2021 8:34 pm
Tandje terug.
Internationaal neemt men de NL competitie totaal niet serieus als je met 15-0 wint. Dan schiet je eigenlijk je eigen waarde doormidden.
2de helft had ook schriftelijk gekund. Wat een zaadpot. Ajax kan dus op 60% niet scoren tegen NEC. Moeten minimaal 90% geven
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Die Labayd kan die niet een enkeltje uitgang nemen..
Weer op zoek naar een Interim coach..