Ok.
Dus Idrissi de deur uit, Daley Blind ophoepelen en Ten Hag direct na het seizoen of zo mogelijk nog veel eerder dus opkrassen?
Zijn er nog een paar andere spelers waar je van af wilt?
Ja, dat hebben we

Moderator: mods
Ok.
Ja, dat hebben we
Adieu.. Wimpey.. Hij komt te kort defensief heeft geen snelheid en zijn omschakeling is slecht.. Nog meer Wimpey... Enne meer at'ers zien een niet al te beste Blind dus moeten dan ook allemaal weg.. Wimpey wordt het erg stil hier op AT..
EtH seizoen afmaken en adieu.. Een trainer moet /mag geen voorkeur hebben en maar 1 doel hebben de beste 11 en Ajax kampioen maken
Onze Grinta-boys hebben hun bekertje Brinta gegeten. Laten geen duel lopen. Daar trekt een team zich ook aan op hoor.Zuidema schreef: ↑do mar 18, 2021 8:24 pmIk vind ons middenveld bij de omschakeling best wel kwetsbaar. Klaassen is vaak voorin, Gravenberch zoekt die 16 ook graag met veel risico op. Dan moet Blind op het middenveld de omschakeling van YB opvangen? Ik hoop dat onze Grinta-boys klaar zijn voor hun uitbraken. Of dat Ajax op 95% balbezit gaat spelen.
GangstaRiB schreef: ↑do mar 18, 2021 8:42 pmOnze Grinta-boys hebben hun bekertje Brinta gegeten. Laten geen duel lopen. Daar trekt een team zich ook aan op hoor.Zuidema schreef: ↑do mar 18, 2021 8:24 pmIk vind ons middenveld bij de omschakeling best wel kwetsbaar. Klaassen is vaak voorin, Gravenberch zoekt die 16 ook graag met veel risico op. Dan moet Blind op het middenveld de omschakeling van YB opvangen? Ik hoop dat onze Grinta-boys klaar zijn voor hun uitbraken.
Huh? Is dat nieuw? Sinds wanneer dat?
Oh nee. Ik ga me echt niet mengen in die kwestie van 2 halven en een zes. Voor je het weet zit ik tot diep in de nacht met een paar AT-ers urenlang hierover te discussieren.
Lijkt wel Thialf!GangstaRiB schreef: ↑do mar 18, 2021 9:19 pmDie bal stuitert 2x zo hoog en rolt 2x zo snel. Niet te doen dit.
Dramatischwimpey schreef: ↑do mar 18, 2021 9:25 pmLijkt wel Thialf!GangstaRiB schreef: ↑do mar 18, 2021 9:19 pmDie bal stuitert 2x zo hoog en rolt 2x zo snel. Niet te doen dit.