Ajax-onwaardig niveau. Wederom.
Moderator: mods
Het is een mix. Aantal zeer zwakke momenten, maar vond de kopbal niet heel verkeerd, gewoon goed gekeept, dat kan ook nog. En zo'n bal van Klassen net, kon hij niet bij, zoals in de eerste helft een steekbal van Neres onbereikbaar was. En hij is twee keer positief betrokken bij goal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:02 pmHet begint wel een beetje zielig te worden met Haller...
Zelfs mevrouw De Wolf, die niet perse een groot kenner is, begon zich af te vragen wat Haller precies aan het doen is.Zeux schreef:Het is een mix. Aantal zeer zwakke momenten, maar vond de kopbal niet heel verkeerd, gewoon goed gekeept, dat kan ook nog. En zo'n bal van Klassen net, kon hij niet bij, zoals in de eerste helft een steekbal van Neres onbereikbaar was. En hij is twee keer positief betrokken bij goal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:02 pmHet begint wel een beetje zielig te worden met Haller...
Hij speelt absoluut niet de sterren van de hemel (understatement), maar het stoort me wel dat iedere bal van Haller onder een vergrootglas ligt, terwijl bijv Gravenberch's 'eindpass' vaak dramatisch is en daar niets van wordt gezegd. En ook Tadic regelmatig mispeer heeft.
Ik vraag me vooral elke keer af waarom Ekkelenkamp elke keer nog wordt gebracht. Geen toekomst bij Ajax & loopt bij Jong Ajax elke keer de kantjes eraf.
Iedereen baalt dat Brobbey weg gaat...
Positief betrokken bij de twee goals. Je moet het maar durven hoor.Zeux schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:09 pmHet is een mix. Aantal zeer zwakke momenten, maar vond de kopbal niet heel verkeerd, gewoon goed gekeept, dat kan ook nog. En zo'n bal van Klassen net, kon hij niet bij, zoals in de eerste helft een steekbal van Neres onbereikbaar was. En hij is twee keer positief betrokken bij goal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:02 pmHet begint wel een beetje zielig te worden met Haller...
Hij speelt absoluut niet de sterren van de hemel (understatement), maar het stoort me wel dat iedere bal van Haller onder een vergrootglas ligt, terwijl bijv Gravenberch's 'eindpass' vaak dramatisch is en daar niets van wordt gezegd. En ook Tadic regelmatig mispeer heeft.
Ik zeg toch ook niet dat ie per se goed speelt?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:13 pmZelfs mevrouw De Wolf, die niet perse een groot kenner is, begon zich af te vragen wat Haller precies aan het doen is.Zeux schreef:Het is een mix. Aantal zeer zwakke momenten, maar vond de kopbal niet heel verkeerd, gewoon goed gekeept, dat kan ook nog. En zo'n bal van Klassen net, kon hij niet bij, zoals in de eerste helft een steekbal van Neres onbereikbaar was. En hij is twee keer positief betrokken bij goal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:02 pmHet begint wel een beetje zielig te worden met Haller...
Hij pakt de bal af, waardoor de 0-2 kan worden opgezet.Lionel schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:16 pmPositief betrokken bij de twee goals. Je moet het maar durven hoor.Zeux schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:09 pmHet is een mix. Aantal zeer zwakke momenten, maar vond de kopbal niet heel verkeerd, gewoon goed gekeept, dat kan ook nog. En zo'n bal van Klassen net, kon hij niet bij, zoals in de eerste helft een steekbal van Neres onbereikbaar was. En hij is twee keer positief betrokken bij goal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 6:02 pmHet begint wel een beetje zielig te worden met Haller...
Ik ben benieuwd.