Liverpool - Ajax 01-12-2020
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Liverpool - Ajax 01-12-2020
Ben nu wel overtuigd dat Alvarez weg moet. Speelt verstoppertje en geeft een domme overtreding weg. Ik zou Traore brengen voor Alvarez, laat die het maar met Fabinho uitvechten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Yep. Maar of Traore daar dan moet...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Schuurs is goed verdedigend bezig. Als het klopt dat hij in de kijker is van Liverpool, kunnen we een bod verwachten.
En denk je toch, Mwoa, moeten we hem (al) laten gaan
Wedstrijd is toe aan pauze
Ps, die andere wedstrijd heeft een interessante stand
En denk je toch, Mwoa, moeten we hem (al) laten gaan
Wedstrijd is toe aan pauze
Ps, die andere wedstrijd heeft een interessante stand

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Alvarez heeft No Clue
Doordat ons middenveld niet wint, komen we er voorin niet aan te pas
Doordat ons middenveld niet wint, komen we er voorin niet aan te pas
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Klaassen staat te diep. Alvarez speelt verstoppertje.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pff zeuren jullie maar over Alvarez.. Maarre Blind speelt helemaal kut en als dieptepunt moet Schuurs nu Geel pakken..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Is Blind wel helemaal fit?
Al een paar keer verkeerde of krachteloze passjes die hij normaal veel beter inzet.
Al een paar keer verkeerde of krachteloze passjes die hij normaal veel beter inzet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Och wat is die Gravenberg toch goed he.... zo makkelijk alles... heerlijk.
Whitey on the moon.
Ja, veel me ook op. En sterk aan de bal.GangstaRiB schreef: ↑di dec 01, 2020 9:46 pmOch wat is die Gravenberg toch goed he.... zo makkelijk alles... heerlijk.
Die is na dit jaar weg.GangstaRiB schreef: ↑di dec 01, 2020 9:46 pmOch wat is die Gravenberg toch goed he.... zo makkelijk alles... heerlijk.
IK GELOOF!!!!!!
Ik zie Liverpool nu voor de 2e keer spelen, maar vroeger noemden we dit toch een ordinaire counterploeg?
Ajax na de eerste 10 minuten heel voorzichtig uit angst voor die counter.
Ajax na de eerste 10 minuten heel voorzichtig uit angst voor die counter.
Jij recycled je berichtjes gewoon he?
Veranderd alleen de naam van de speler

Laatst gewijzigd door Mano op di dec 01, 2020 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Guardian heeft het over 'very impressive Schuurs'.
Het lijkt nergens op. Automatismes allemaal weg. Waarom weer aanpassen? Speel gewoon zoals altijd met een 10. Dan weet iedereen wat ie moet doen. Het begint al bij de opbouw achterin. Normaal hebben we altijd een 3+1 achterin met Gravenberch op linksback. Die blijft nu op het middenveld staan, net als Alvarez en Klaassen. Gevolg is dat Blind en Schuurs die bal naar elkaar toe blijven spelen omdat ze hem niet kwijt kunnen of ze geven een riskante bal wat meteen tot balverlies leidt. Speel gewoon je eigen spel met een 10 wat je al twee jaar doet. Je hebt toch niks te verliezen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gravenberch beste van de 22 in deze helft.
Schuurs goed. Blind en Klaassen zwak. Voorhoede komt nog niet aan bod. Het valt me niet mee. Dat Liverpool schakelt wel ontzettend snel he. Net haaien na balverlies Ajax.
Schuurs goed. Blind en Klaassen zwak. Voorhoede komt nog niet aan bod. Het valt me niet mee. Dat Liverpool schakelt wel ontzettend snel he. Net haaien na balverlies Ajax.
Klaassen speelt toch op 10?
Alvarez laat zich vaak inzakken. Het werkt alleen niet met iedere speler.
IK GELOOF!!!!!!
EtH moet weer de grote strateeg uithangen? 

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ja hoor Klaassen speelt op 10. Je hebt zeker die kans gemist dat hij in de opbouw op de eigen 16 die bal inlevert.Lionel schreef:Klaassen speelt toch op 10?
Kan Blind niets aan doen. Hij is nu eenmaal de snelste niet en hij kan niet verdedigen in de ruimte.
Klaassen heeft moeite met het niveau,komt handelingssnelheid tekort. Hopelijk loopt hij tegen een bal aan.
Laatst gewijzigd door Yopii op di dec 01, 2020 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou Salah de meest onzichtbare man op aarde zijn van het afgelopen uur? Heeft werkelijk geen poot aan de grond gekregen, wat echt een compliment is zowel voor ons positiespel als de verdediging.
De scheidsr
De scheidsr
Zie je dat Schuurs toch talent heeft. Jonge speler.
De scheidsrechter laat echt bijna alles doorgaan he? Ik mag dat wel.
De ambiance met een leeg Anfield is wel echt eeuwig zonde. Je zit naar een vrij leuke pot voetbal voetbal kijken waar met name Ajax behoorlijk het tempo weet te bepalen, en toch ziet het er uit tussen galmende compleet lege tribunes uit als een partij aan het slot van een dinsdagavond training.
De ambiance met een leeg Anfield is wel echt eeuwig zonde. Je zit naar een vrij leuke pot voetbal voetbal kijken waar met name Ajax behoorlijk het tempo weet te bepalen, en toch ziet het er uit tussen galmende compleet lege tribunes uit als een partij aan het slot van een dinsdagavond training.
Daar lag het centrum weer open. Blind is aan het spookrijden.