We doen er dan ook alles aan om Valencia straks te verrassen.Ajax Rules schreef:Dit zijn tien namen.elliquido schreef:Onana veltman schuurs blind nico
Donny martinez
Marin
Zyjech tadic

Moderator: mods
We doen er dan ook alles aan om Valencia straks te verrassen.Ajax Rules schreef:Dit zijn tien namen.elliquido schreef:Onana veltman schuurs blind nico
Donny martinez
Marin
Zyjech tadic
Waardoor?Ajax Rules schreef:Ik ben weer ietsje optimistischer dan eerst.
Het is wellicht mijn leeftijd, maar ik denk dan altijd aanGaizka1985 schreef:Turpin is trouwens de scheidsrechter, floot ook de thuiswedstrijd tegen Bayern en uit tegen Juventus afgelopen seizoen.
En na Chelsea uit en thuis is dat ook op het conto te schrijven van de UEFA, met hun oneerlijke coeffcienten en kwalificaties. Daardoor begon het seizoen drie weken eerder, de drie weken die het nu net te lang duurt.Ajaciedjuh schreef:
Seizoen duurt te lang.Ze vallen met bosjes nu.
Van een kakkie of mbesv-er zeker en vast. Siem is bij Ajax wat Afellay is bij mbesv.Ajaciedjuh schreef: Ik zag op twitter nog een variant naar voren komen met Siem in de spits als kapstok en Tadic ipv Lang.
Lille met B-ploeg, las ik. Maar Chelsea wint sowieso, met of zonder hulp van de UEFA.raymon schreef: Ik heb nog hoop dat Lille het Chelsea lastig gaat maken. Die spelen de laatste weken namelijk toch ook erg matig.
Behalve dat het onsportief is sowieso onbegrijpelijk. Gaan ze alles op alles zetten om landskampioen te worden ofzo?wimpey schreef:Lille met B-ploeg, las ik. Maar Chelsea wint sowieso, met of zonder hulp van de UEFA.
Ik niet eigenlijk. Ik maak me geen zorgen.WP_Legend schreef:pfft ik zit hem al te knijpen hoor... Ik heb een heel slecht voorgevoel!
Daarnaast levert een overwinning 3 miljoen op dacht ik? Zou genoeg reden moeten zijn om te willen winnen...Ajax Rules schreef:Behalve dat het onsportief is sowieso onbegrijpelijk. Gaan ze alles op alles zetten om landskampioen te worden ofzo?wimpey schreef:Lille met B-ploeg, las ik. Maar Chelsea wint sowieso, met of zonder hulp van de UEFA.
Misschien stellen ze nu spelers op die niet in staat zijn om voor open doel te missen.wimpey schreef:Lille met B-ploeg, las ik. Maar Chelsea wint sowieso, met of zonder hulp van de UEFA.raymon schreef: Ik heb nog hoop dat Lille het Chelsea lastig gaat maken. Die spelen de laatste weken namelijk toch ook erg matig.
Over 10 uur weten we hoe het zit!WP_Legend schreef:pfft ik zit hem al te knijpen hoor... Ik heb een heel slecht voorgevoel!