wimpey schreef:Die goal begint bij Mazraoui, die 'm dom inlevert. Heeft Blind al een duel van Seuntjens gewonnen?
Ik ben geen voorstander van Veltman maar verdedigend toch beter als Mazraoui..
Mag toch hopen dat Mazraoui een mooie transfer maakt..
Moderator: mods
wimpey schreef:Die goal begint bij Mazraoui, die 'm dom inlevert. Heeft Blind al een duel van Seuntjens gewonnen?
We creëren vooral niks.wimpey schreef:AZ is gewoon beter, want Ajax levert alles in. Het is wachten op 2-0.
Ajaciedjuh schreef:We creëren vooral niks.wimpey schreef:AZ is gewoon beter, want Ajax levert alles in. Het is wachten op 2-0.
Ja, logisch, bijna iedere bal voorwaarts is balverlies.Ajaciedjuh schreef:We creëren vooral niks.wimpey schreef:AZ is gewoon beter, want Ajax levert alles in. Het is wachten op 2-0.
Had er nog wel een aantal kunnen opnoemen...Ajaciedjuh schreef:Neres eraf
Non-stop balverlies. Net als bijv. FdJ.Ajaciedjuh schreef:Neres eraf
Ja AZ op 2-0 zekerAjaciedjuh schreef:Kansen genoeg nu
We laten jou het een seizoen doen.Lionel schreef:Lijkt me dat we komend jaar niet verder gaan met EtH.
Ho ho, een groot deel van de supporters was meer bezig met de komende tegenstander in de CL dan met AZ. Dan kan je het onze godenzonen toch niet kwalijk nemen dat ook zij dit potje in die nietszeggende Mickey Mouse League ("Nederlandse competitie, dat zegt me helemaal niets meer") als een tussendoortje beschouwen en niet als een van de 11 (meen ik) finales die gewonnen moeten worden om na zoveel jaar weer eens een prijs te winnen die telt...LucaS schreef:Ze hebben zo schijt aan de supporters hè
Lionel schreef:Lijkt me dat we komend jaar niet verder gaan met EtH.
Ben vanaf 2/6 beschikbaar... duidelijk is volgend jaar 1 ding kampioen worden de rest doet er niet toe...ookal zal de directie/ penningmeester anders denkenwimpey schreef:We laten jou het een seizoen doen.Lionel schreef:Lijkt me dat we komend jaar niet verder gaan met EtH.
We laten jou op de plek van Blind staanwimpey schreef:We laten jou het een seizoen doen.Lionel schreef:Lijkt me dat we komend jaar niet verder gaan met EtH.
Zijn minder slecht dan Blind, vind ik.Jöhnk schreef:Het is dat Stengs en Til weinig kunnen, anders was het 5-0 of zo geworden.