Dat wou ik zeggen!Javiskamp schreef:
Ook in Frankrijk? ;)
Ik zit in Cessenon en moet het doen met internetverslagjes...
Maargoed... een goede wijn en BBQ maakt veel goed

Moderator: mods
Dat wou ik zeggen!Javiskamp schreef:
Ook in Frankrijk? ;)
Ik zit in Cessenon en moet het doen met internetverslagjes...
Maargoed... een goede wijn en BBQ maakt veel goed
Geen Neres... ik hoop niet dat Keizer zo'n eigenheimer is dat hij alleen eigen jeugd wil..... Kluivert viel me absoluut niet mee tegen Lyon.Marillion schreef:Volgens het AD is dit de opstelling:
Onana, Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever, Van de Beek, Schone, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes
En dat zal wel kloppen neem ik aan gezien de opstelling in de oefenwedstrijd tegen Lyon. Ik heb vooral twijfels of Kluivert hier al aan toe is. Vorig seizoen was hij in Europese wedstrijden toch nog wel erg licht. En dat maakt dat je op beide vleugels een lichtgewicht hebt staan. Direct risico daarvan is dat je middenveld in de problemen komt als spelers doorschuiven bij Nice.
Ik verwacht dat Nice het graag meteen thuis wil beslissen. Mede ingegeven door het grote verschil tussen Ajax thuis en uit in Europa. Ze zullen dus gaan aanvallen. Hopelijk kan Ajax profiteren van de ruimte met een paar snelle tegenstoten. Met Neres hebben we daarvoor nog een wapen op de bank zitten. Met name Ziyech moet dan de man van de opening zijn.
Ja, twee trainers die qua spelopvatting niet op elkaar lijken. Vast geen profielschets opgesteldLucaS schreef:Echt waar, was dat Nice zo verdedigend vorig jaar? Bijzonder dan van Dortmund dat ze eerst bij de trainer van Nice, en dan bij die van Ajax uitkomen
GangstaRiB schreef:Geen Neres... ik hoop niet dat Keizer zo'n eigenheimer is dat hij alleen eigen jeugd wil..... Kluivert viel me absoluut niet mee tegen Lyon.Marillion schreef:Volgens het AD is dit de opstelling:
Onana, Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever, Van de Beek, Schone, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes
En dat zal wel kloppen neem ik aan gezien de opstelling in de oefenwedstrijd tegen Lyon. Ik heb vooral twijfels of Kluivert hier al aan toe is. Vorig seizoen was hij in Europese wedstrijden toch nog wel erg licht. En dat maakt dat je op beide vleugels een lichtgewicht hebt staan. Direct risico daarvan is dat je middenveld in de problemen komt als spelers doorschuiven bij Nice.
Ik verwacht dat Nice het graag meteen thuis wil beslissen. Mede ingegeven door het grote verschil tussen Ajax thuis en uit in Europa. Ze zullen dus gaan aanvallen. Hopelijk kan Ajax profiteren van de ruimte met een paar snelle tegenstoten. Met Neres hebben we daarvoor nog een wapen op de bank zitten. Met name Ziyech moet dan de man van de opening zijn.
Lijkt totaal niet op Bosz.Sandro_Calaaabro schreef:Ja, twee trainers die qua spelopvatting niet op elkaar lijken. Vast geen profielschets opgesteldLucaS schreef:Echt waar, was dat Nice zo verdedigend vorig jaar? Bijzonder dan van Dortmund dat ze eerst bij de trainer van Nice, en dan bij die van Ajax uitkomen