Ajax - Schalke 13/04/17
Moderator: mods
Re: Ajax - Schalke 13/04/17
Wat is er mis met riedewald ?
Van de afvallers tot dusverre vraag ik me alleen bij Bazoer af of er niet meer gedaan kon worden om hem te behouden.
Van de afvallers tot dusverre vraag ik me alleen bij Bazoer af of er niet meer gedaan kon worden om hem te behouden.
Wat is Bosz toch stronteigenwijs als dit waar is.Vermoedelijke opstelling Ajax volgens het AD: Onana, Veltman, Sanchez, Viergever, Sinkgraven; Van de Beek, Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg en Younes.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Heeft het AD wel eens de opstelling goed voorspeld?
Zonder Riedewald verliezen we 

Want jij weet het beter ........................... achteraf ...Sandro_Calaaabro schreef:Wat is Bosz toch stronteigenwijs als dit waar is.Vermoedelijke opstelling Ajax volgens het AD: Onana, Veltman, Sanchez, Viergever, Sinkgraven; Van de Beek, Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg en Younes.

Blij met de punten ...
Ik heb er zin in! Heerlijk die Europacupsfeer!

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Persoonlijk zag ik liever de opstelling van de laatste wedstrijden. Traore deed het in mijn ogen uitstekend. Dolberg was mij iets te afwezig de laatste tijd. Verder lijkt mij het centrum van Schalke vrij statisch, die Höwedes is zowat bejaard, ideaal voor Traore om die eruit te lopen.Sandro_Calaaabro schreef:Wat is Bosz toch stronteigenwijs als dit waar is.Vermoedelijke opstelling Ajax volgens het AD: Onana, Veltman, Sanchez, Viergever, Sinkgraven; Van de Beek, Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg en Younes.
Whitey on the moon.
Howedes is net 29?
Voor de liefhebbers een gratis VI Pro artikel met een tactische analyse van Schalke:
http://www.vi.nl/pro-kennismaking/analy ... asis-1.htm
En vergeet vanavond vooral niet te genieten. Het zou zomaar eens weer 14 jaar kunnen duren...
http://nos.nl/artikel/2168014-ajax-maak ... f-uit.html
http://www.vi.nl/pro-kennismaking/analy ... asis-1.htm
En vergeet vanavond vooral niet te genieten. Het zou zomaar eens weer 14 jaar kunnen duren...

http://nos.nl/artikel/2168014-ajax-maak ... f-uit.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Er zijn nog een paar kaartjes vrijgekomen in de ticketshop, dus als je snel bent kun je er nog bij zijn!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik vraag me altijd af hoe dat dan komt Thijs. Kaartjes in het uitvak zijn op korte termijn best lastig. Zijn het slecht zicht kaarten pal achter een cameraman ofzo?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dolberg is veel doelgerichter, een no-nonsense spits, dan Traore.Of het goed uit gaat pakken is gewoon koffiedik kijken .. Maar dit is, op v.d. Beek na, wel het elftal wat bijna het hele seizoen met elkaar samenspeelt en het goed doet.GangstaRiB schreef:Persoonlijk zag ik liever de opstelling van de laatste wedstrijden. Traore deed het in mijn ogen uitstekend. Dolberg was mij iets te afwezig de laatste tijd. Verder lijkt mij het centrum van Schalke vrij statisch, die Höwedes is zowat bejaard, ideaal voor Traore om die eruit te lopen.Sandro_Calaaabro schreef:Wat is Bosz toch stronteigenwijs als dit waar is.Vermoedelijke opstelling Ajax volgens het AD: Onana, Veltman, Sanchez, Viergever, Sinkgraven; Van de Beek, Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg en Younes.
Cruciaal zal zijn hoe v.d. Beek zich staande gaat houden, laat nog al eens zijn man lopen, want dat vind ik wel een vraagteken ( t.o.v. Schöne ) ...
Als het deze opstelling daadwerkelijk gaat worden natuurlijk ...
Blij met de punten ...
Bij Kopenhagen,Legia, Celta de Vigo, Panathinaikos en Luik dacht ik; die moeten we $%# kunnen pakken!
terwijl het niet allemaal zo makkelijk ging als ik dacht/hoopte
Bij Schalke denk ik: geen idee.... om in 999 te spreken: kan vriezen/kan dooien...
Ajax moet echt TOP zijn, wil je met goed resultaat naar de uitwedstrijd gaan.
Dus ik hoop op minimaal zelfde inzet als tegen Feyenoord/Kopenhagen.
Geef Schalke maar het gevoel dat er niks in zit vandaag....
5,5u tot game!
terwijl het niet allemaal zo makkelijk ging als ik dacht/hoopte
Bij Schalke denk ik: geen idee.... om in 999 te spreken: kan vriezen/kan dooien...
Ajax moet echt TOP zijn, wil je met goed resultaat naar de uitwedstrijd gaan.
Dus ik hoop op minimaal zelfde inzet als tegen Feyenoord/Kopenhagen.
Geef Schalke maar het gevoel dat er niks in zit vandaag....

5,5u tot game!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Als de opstelling klopt, is het inderdaad een ingespeeld team, maar ook ik ben bang dat Donnie v.d. Beek iemand uit zijn rug laat lopen, niet omdat hem dat tegen Kopenhagen overkwam, maar omdat het ("Beekje") hem vaker overkomt. Een slimme tegenstander/middenvelder maakt daar gebruik van. Hij is nog jong (voor zo'n positie) en moet nog leren en wat De Ligt overkwam betekende (ook?) geen uitschakeling.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Younes gaat scoren en geeft een assist, mark my words!
-
Balen dat ik de wedstrijd niet kan zien (want aan het werk). Hopen op het beste! 

Werken historici nog tot zo laat door tegenwoordig? Ik dacht dat daar nauwelijks droog brood in te verdienen wasHistoricus schreef:Balen dat ik de wedstrijd niet kan zien (want aan het werk). Hopen op het beste!

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Daarom vullen we het aan met andere werkzaamheden ;)Sandro_Calaaabro schreef:Werken historici nog tot zo laat door tegenwoordig? Ik dacht dat daar nauwelijks droog brood in te verdienen wasHistoricus schreef:Balen dat ik de wedstrijd niet kan zien (want aan het werk). Hopen op het beste!
Moeten we nou juist wel of niet verwachten dat er geschiedenis wordt geschreven vanavond?Sandro_Calaaabro schreef:Werken historici nog tot zo laat door tegenwoordig? Ik dacht dat daar nauwelijks droog brood in te verdienen wasHistoricus schreef:Balen dat ik de wedstrijd niet kan zien (want aan het werk). Hopen op het beste!
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Ik heb wedstrijdspanning...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Een mentaliteit kwestie wellicht? Ziet de Ligt voorbij komen en van Beek ook.. Op beiden posities kan Riedewald ook uit de voeten..Toppie schreef:Zonder Riedewald verliezen we
Tete ook wissel ik mag toch hopen dat Veltman heel snel denkt dat ie beter kan en lekker opdondert..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nou we weten hoe jij over de opstelling denkt.....
gezien je onderschrift
gezien je onderschrift

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ja en.. wat Brengt Younes en Traore al merendeel van het seizoenMano schreef:Nou we weten hoe jij over de opstelling denkt.....
gezien je onderschrift![]()
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom geen Neres?