Zo makkelijk verdedigen dit.. Traore of naar rechts of wisselen..WP_LeGeNd schreef:Traore die de bal komt ophalen op de middenstip... blijf gewoon in de spits staan eikel!
Ajax - Vitesse 11-09-2016
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Ajax - Vitesse 11-09-2016
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ajax heeft de pijnpunten niet aangepakt he. Kwartetten met middenvelders is het. Van die 5 seconden regel zie bijv. nul. Het ontbreekt aan teamverband, doordat men niet complementair aan elkaar is. Trapré valt tegen tot dusver. Ziet net een geheel vrijstaande speler over het hoofd en produceert een kansloos rollertje...mattie schreef:Vitesse krijgt aanvallend wel heel heel veel ruimte..
- mattie
Room kan toch echt wel keepen.. Ha Ha wij hebben Krul...

Het is gewoon geen spits.WP_LeGeNd schreef:Traore die de bal komt ophalen op de middenstip... blijf gewoon in de spits staan eikel!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
De engelse commentator zegt dan ook terecht Traore is Vitesses beste speler, hij geeft ze steeds de bal!
Mazzel dat die Nathan er geen klote van kan (zogenaamd grootste talent ter wereld 2 jaar geleden, maar ik zie het niet)
Traoré probeert de goal die hem bevrijdt te forceren.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Armoe troef weer. 3 linies, heen en weer rennen om de gaten te dichten.
Viergever loopt telkens met de bal het middenveld in en drukt het tempo. Vitesse zal toch wel bloed ruiken? Ze hebben het betere veldspel en de betere kansen.
Ajax moet het doen met overwegend matige spelers, die niet weten wat ze moeten doen. Je zal een seizoenskaart hebben.

Ajax moet het doen met overwegend matige spelers, die niet weten wat ze moeten doen. Je zal een seizoenskaart hebben.

- Ajaciedjuh
Pingel onthouden, maar wat is het matig op het eerste kwartier na.
Dolberg erin, Traoré naar rechtsbuiten, Ziyech eruit.
Dijks
, zo'n lichaam en dan je zo laten wegzetten.
Dolberg erin, Traoré naar rechtsbuiten, Ziyech eruit.
Dijks

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ligt dit aan de trainer? Het is net zo slecht als met FdB..
Als ik kijk naar PSV en Feyenoord, die in principe spelers van gelijkwaardig of mindere kwaliteit hebben, en dat loopt wel soepel...
Als ik kijk naar PSV en Feyenoord, die in principe spelers van gelijkwaardig of mindere kwaliteit hebben, en dat loopt wel soepel...
Hopelijk brengt Fraser Tigha in voor Nathan. Van Wolfswinkel en Rashica zijn hun directe tegenstanders de baas en zijn lekker gevaarlijk in de counter, maar oh wat benut Vitesse de kansen slecht.
Mwah, hij raakt hem met de hand, maar een bewuste handsbal kon je het ook niet noemen.Pingel onthouden
Laatst gewijzigd door Wouter op zo sep 11, 2016 4:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet ik, maar de trainer is de 1e die ze er uit knikkeren .. Bozs heeft bij lange niet zoveel kredit als FDB ..WP_LeGeNd schreef:Ligt dit aan de trainer? Het is net zo slecht als met FdB..
Blij met de punten ...
Frank de Boer.999 schreef:Wie wordt de volgende trainer ?

Ik zou Dolberg brengen, Traoré naar rechts. Gudelj mag gaan banken. Een verschrikking die gast, met z'n pseudo vedette maniertjes. Opzouten.
Tevens loopt die overschatte Veltman weer te zwemmen op rechts, waar vrijwel iedere Vitesse-aanval gevaarlijk wordt. Tete erin en haal Veltman dan maar naar het centrum. Hij is nog net wat minder slecht dan Viergever, die mag er ook uit.
Sanchez wat mij betreft de enige die een voldoende scoort. Daar staat gewoon iemand die geen bruine streep in het broekje heeft.
Ziyech achter spits .. 2 controleurs op het middenveld ..
Blij met de punten ...
- mattie
wimpey schreef:Frank de Boer.999 schreef:Wie wordt de volgende trainer ?![]()
Ik zou Dolberg brengen, Traoré naar rechts. Gudelj mag gaan banken. Een verschrikking die gast, met z'n pseudo vedette maniertjes. Opzouten.
Tevens loopt die overschatte Veltman weer te zwemmen op rechts, waar vrijwel iedere Vitesse-aanval gevaarlijk wordt. Tete erin en haal Veltman dan maar naar het centrum. Hij is nog net wat minder slecht dan Viergever, die mag er ook uit.
Sanchez wat mij betreft de enige die een voldoende scoort. Daar staat gewoon iemand die geen bruine streep in het broekje heeft.
Kan ik mij helemaal in vinden..Hakim lekker op het middenveld
Ik vind dat Youness veel te weinig wordt gezocht...
Dolberg kiest zodanig positie dat het voetballen wat overzichtelijker wordt, dat kan dit elftal wel gebruiken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Giacomo Puccini
Bosz, kun je ajb die Gudelj eruit halen? Ik vraag het nog een keer vriendelijk.
- mattie
Hoeveel 100% kansen heeft dit kut Ajax gehad ? Het is eerder wachten op de 0-1, dan 1-0
Eerste vrije trap die Goedele niet neemt.. en meteen raak!
Lachwekkend joh. Gaat nergens over. Verdedigen à la NL he. Speel je zó slecht en toch voor. Typisch eredivisie.999 schreef:1e goede vrije trap en kassa ..