PAOK Saloniki - Ajax 03-08-2016
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PAOK Saloniki - Ajax 03-08-2016
Bazoer dus op de bank. Dat is nu nog een relatief makkelijk besluit, want hij heeft weinig ritme, maar ik ben heel benieuwd of hij daarna kiest voor een Riedewald achterin en een Bazoer op 6.
Laten we hopen dat we het halen. Zou nog wel impact kunnen hebben op wie we gaan halen voor de linksbuiten en spitspositie.
Laten we hopen dat we het halen. Zou nog wel impact kunnen hebben op wie we gaan halen voor de linksbuiten en spitspositie.
Klopt inderaad, heb een jaar of 15 geleden een keertje zo'n verzoekje gedaan hiero... Verder zit ik volgens mij al sinds m'n 8ste op AT hoor (AjaxMania).Cruijff schreef:Hehehe hij is goed..
En Mr. Ajax komt ons vragen of we zijn huiswerk niet even willen maken.Jij zit al op AT sinds je 13e en kwam toen met zulke verzoeken, toch?

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Dat lijkt me een eenvoudige keuze; als Viergever zo blijft spelen als in de voorbereiding en PAOK thuis verdwijnt ie heel snel naar de bank als Bazoer weer ritme heeft en kan Riedewald weer als cv spelen.
Ik vind het beroerder dat Bosz twee flankspelers met potentie heeft thuisgelaten en in plaats daarvan Zivkovic meeneemt. Iemand waarvan we toch wel kunnen zeggen dat ie ogenschijnlijk weinig toekomst bij Ajax heeft.
Wat verhuren betreft: het wordt weer een lang seizoen: waarom zou je dan de selectie bewust uitdunnen?
Ik vind het beroerder dat Bosz twee flankspelers met potentie heeft thuisgelaten en in plaats daarvan Zivkovic meeneemt. Iemand waarvan we toch wel kunnen zeggen dat ie ogenschijnlijk weinig toekomst bij Ajax heeft.
Wat verhuren betreft: het wordt weer een lang seizoen: waarom zou je dan de selectie bewust uitdunnen?
Absoluut.
geen CL/EL is direct minder interesse in overstap naar Ajax.
Als Bazoer terug is en Sanchez is speelgerechtigd, waarom dan Riedewald naar verdediging?
Ik vermoed dat Sanchez verdedigend meer een killer is dan onze huidige 'jongens'
en we hebben ook die duitser nog..
geen CL/EL is direct minder interesse in overstap naar Ajax.
Als Bazoer terug is en Sanchez is speelgerechtigd, waarom dan Riedewald naar verdediging?
Ik vermoed dat Sanchez verdedigend meer een killer is dan onze huidige 'jongens'
en we hebben ook die duitser nog..
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hehehehe.Mr. Ajax schreef:Klopt inderaad, heb een jaar of 15 geleden een keertje zo'n verzoekje gedaan hiero... Verder zit ik volgens mij al sinds m'n 8ste op AT hoor (AjaxMania).Cruijff schreef:Hehehe hij is goed..
En Mr. Ajax komt ons vragen of we zijn huiswerk niet even willen maken.Jij zit al op AT sinds je 13e en kwam toen met zulke verzoeken, toch?

Time flies. Ik ontdekte Ajax Mania in het seizoen 1999/2000. Maar jij was inderdaad nog de nodige jaartjes jonger dan andere oud gedienden hier.
Als ik me het goed herinner was je voorstel of een aantal van ons niet een keer een wedstrijdje van Ajax konden overslaan zodat we dan in het weekend wat tijd over hadden om jouw huiswerk te doen.

Ik denk dat je deze wedstrijd ook gewoon kan winnen.Zo bijzonder is dat Paok helemaal niet.Je zal wel veel meer moeten afdwingen via de vleugels en op moeten passen voor de counter ( kweet het clichés ) .. En w.b. de sfeer in het stadion, ik mag toch hopen dat dat geen problemen geeft de meesten staan niet vanavond voor het eerst te ballen, lijkt me.
Blij met de punten ...
Je hebt zeker gelijk alleen Ajax mist sluwheid en een plan B.
(tenminste, onder FdB)
afgelopen jaren was Ajax goed uit te schakelen en het spel te ontregelen. Zodra het niet liep, was er geen alternatief.
Dat gevoel heb ik nog steeds. Vandaar me ingetogen hoop
Daarnaast verwacht ik fouten bij Ajax. te veel spelers voor de bal, balverlies en met 2 passes staat PAOK voor Cillessen
FdB had dat er goed uitgeramd maar het ging wel ten kosten van het spel van Ajax.
(tenminste, onder FdB)
afgelopen jaren was Ajax goed uit te schakelen en het spel te ontregelen. Zodra het niet liep, was er geen alternatief.
Dat gevoel heb ik nog steeds. Vandaar me ingetogen hoop

Daarnaast verwacht ik fouten bij Ajax. te veel spelers voor de bal, balverlies en met 2 passes staat PAOK voor Cillessen
FdB had dat er goed uitgeramd maar het ging wel ten kosten van het spel van Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Vijandige sfeer wordt altijd zo overdreven. Meestal speelt Ajax juist dan goed (in de Kuip winnen we bijna altijd). Het scorend vermogen is een groter probleem. Hopelijk kunnen we uit een standaardsituatie ofzo scoren. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we winnen. Eerder gelijkspel. Zolang het dan maar minimaal 1-1 wordt.
-
Het wordt lastig. Riedewald speelt als een Maduro 2.0, Klaassen is matig uit z'n zomervakantie gekomen, AEG kwam geen lantaarnpaal voorbij. En dan heb je nog Viergever die chronisch tekort komt. Maar goed.. ik ga toch maar kijken vanavond.Mano schreef:volgens telegraaf:
Cillessen
Tete, Veltman, Viergever, Dijks
Klaassen, Riedewald, Gudelj
Ghazi, Dolberg en Cassierra
tja, toch niet een team waarvan je denkt: Wir schaffen das
Middenveld geen creativiteit en voorin piepjong en onervaren.

Whitey on the moon.
Met Gudelj op de plek van Van de Beek heb ik al meer vertrouwen overigens. Alleen die Viergever moet eruit.
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik ook, hij heeft nu minder verdedigende taken waardoor hij dichter bij het doel van de tegenstander kan spelen, ik verwacht een aantal afstandsschoten van hem tegen die matige keeper!Lionel schreef:Met Gudelj op de plek van Van de Beek heb ik al meer vertrouwen overigens. Alleen die Viergever moet eruit.
-
- AT Toto winner 15/16
Die Duitser hebben ze niet voor niks gehaald toch.. Of moet ie eerste een half jaar wennen aan het Ajax systeem?Lionel schreef:Met Gudelj op de plek van Van de Beek heb ik al meer vertrouwen overigens. Alleen die Viergever moet eruit.
- InnerHarbour
Ze moeten gvd
wel doorgaan hoor.
heb zin in een passe partoutje.

heb zin in een passe partoutje.
Cruijff schreef:Hehehehe.Mr. Ajax schreef:Klopt inderaad, heb een jaar of 15 geleden een keertje zo'n verzoekje gedaan hiero... Verder zit ik volgens mij al sinds m'n 8ste op AT hoor (AjaxMania).Cruijff schreef:Hehehe hij is goed..
Time flies. Ik ontdekte Ajax Mania in het seizoen 1999/2000. Maar jij was inderdaad nog de nodige jaartjes jonger dan andere oud gedienden hier.
Als ik me het goed herinner was je voorstel of een aantal van ons niet een keer een wedstrijdje van Ajax konden overslaan zodat we dan in het weekend wat tijd over hadden om jouw huiswerk te doen.
Nee, dat heeft jouw bijzonder creatieve geest ervan gemaakt Cruijff

On topic:
Ik mag hopen dat Gudelj dan echt gaat halven en dieper staat opgesteld, en dat hij zich niet geforceerd 'volwassen en verantwoordelijk' de laatste slot op de deur gaat uithangen. Laat hem lekker bikkelen en op doel knallen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Haha ja dat zou je denken.Mr. Ajax schreef:Cruijff schreef: Time flies. Ik ontdekte Ajax Mania in het seizoen 1999/2000. Maar jij was inderdaad nog de nodige jaartjes jonger dan andere oud gedienden hier.
Nee, dat heeft jouw bijzonder creatieve geest ervan gemaakt CruijffDat zou ik nooit van iemand kunnen verlangen, Ajax overslaan. Volgens mij was het gewoon een verzoek om een stukje tekst van 500 woordjes voor me op te typen. Zooitje egoisten bij elkaar
![]()
Maar ik heb nog scherp voor ogen dat het toch een heel duidelijk 'als jullie dit overslaan... dan' voorstel was. Waar je precies op doelde, of sommige forumleden nu op zondag een wieleretappe zouden overslaan of iets anders dat in het weekend reis & kijk tijd in beslag neemt.... als jullie dat nu één keertje niet doen, hebben jullie tijd over en kunnen jullie voor mij......

Wie hoopt op een doelpunt uit een afstandsschot of uit een spelhervatting, zou eigenlijk Schöne moeten opstellen.Mr. Ajax schreef:On topic:
Ik mag hopen dat Gudelj dan echt gaat halven en dieper staat opgesteld, en dat hij zich niet geforceerd 'volwassen en verantwoordelijk' de laatste slot op de deur gaat uithangen. Laat hem lekker bikkelen en op doel knallen.
Bij Gudelj hangt het ervan af wat voor een dag hij heeft en of hij op tijd komt of telkens net een stapje te langzaam is. Tegen ploegen duidelijk een niveau en tempootje minder dan Ajax bleef hij heel aardig overeind.
In wedstrijden dat het niveau net iets te hoog voor hem was of het tempo, zag je Gudelj telkens één (of een paar) stappen te laat komen en grossieren in onnodige overtredingen en ontzettend domme kaarten. Laten we hopen dat het niet zo'n woensdagavond is, want twee gele kaarten zijn door iemand als hij zo gepakt. Een stompzinnige penalty of een vrije trap op een heel erg linke plek veroorzaakt hij ook erg makkelijk.

- InnerHarbour
Hij had het aan mij moeten vragen, ik sla toch 95% van de wedstrijden van Ajax over.Cruijff schreef:Nee, dat heeft jouw bijzonder creatieve geest ervan gemaakt Cruijff

YNWA
Ja maar jij maakt nogal veel fouten met de d'tjes en de t'tjes.InnerHarbour schreef:Hij had het aan mij moeten vragen, ik sla toch 95% van de wedstrijden van Ajax over.Cruijff schreef:Nee, dat heeft jouw bijzonder creatieve geest ervan gemaakt Cruijff
Zelfs de niet autochtone toen tussen de 8 en 13 jaar jonge Mr. Ajax leverde bij zijn schooljuffrouw verslagen en opstellen af die van een dusdanig niveau waren dat een werkje van jouw hand uitermate teleurstellend zou zijn geweest.

- InnerHarbour
Ja sorry dat was ik vergeten, ik ben niet zo slim hè maar bedoelde het goed hoor.Cruijff schreef:Ja maar jij maakt nogal veel fouten met de d'tjes en de t'tjes.InnerHarbour schreef:Hij had het aan mij moeten vragen, ik sla toch 95% van de wedstrijden van Ajax over.Cruijff schreef:Nee, dat heeft jouw bijzonder creatieve geest ervan gemaakt Cruijff
Zelfs de niet autochtone toen tussen de 8 en 13 jaar jonge Mr. Ajax leverde bij zijn schooljuffrouw verslagen en opstellen af die van een dusdanig niveau waren dat een werkje van jouw hand uitermate teleurstellend zou zijn geweest.

YNWA
InnerHarbour schreef:Ja sorry dat was ik vergeten, ik ben niet zo slim hè maar bedoelde het goed hoor.Cruijff schreef: Ja maar jij maakt nogal veel fouten met de d'tjes en de t'tjes.
Zelfs de niet autochtone toen tussen de 8 en 13 jaar jonge Mr. Ajax leverde bij zijn schooljuffrouw verslagen en opstellen af die van een dusdanig niveau waren dat een werkje van jouw hand uitermate teleurstellend zou zijn geweest.BTW, die zin van je loopt ook niet helemaal lekker hoor.
Zou jij hem tot een veel beter geformuleerde zin in de Nederlandsche taal willen verbeteren, meester?

Soms wil ik best een woord / wordt wat krommer schrijven om jou een iets minder inferieur gevoel te bezorgen.

Vanavond ga jij wel kijken, toch? Jij beschikt tenminste over Ziggo, iets wat voor Westlander mattie en ook voor menig Amsterdammer niet op gaat...
- InnerHarbour
Als jij iets niet bent......, nee vader, dat zijn smoesjes, je was je pillen die morgen vergeten en dan loop je jezelf voorbij, sociaal my ass.Cruijff schreef:
Soms wil ik best een woord / wordt wat krommer schrijven om jou een iets minder inferieur gevoel te bezorgen.'Sociaal' en 'invoelend' are my middle names.

Jullie kabel is toch overgenomen door Ziggo daar in Amsterdam of wonen er geen Amsterdammers meer in Amsterdam.......Vanavond ga jij wel kijken, toch? Jij beschikt tenminste over Ziggo, iets wat voor Westlander mattie en ook voor menig Amsterdammer niet op gaat...
YNWA
Haha ik ben enorm sociaal
dat zou je nu toch wel moeten weten?
Neemt niet weg dat er nog steeds een hoop huishoudens in Amsterdam bij een andere aanbieder zitten dan Ziggo en dat zij dus simpelweg geen Kanaal 14 hebben en vanavond (op hun tv) dus ook niet live de wedstrijd.

Het gros van de mensen die voorheen UPC klant was, zit nu bij Ziggo.InnerHarbour schreef:Jullie kabel is toch overgenomen door Ziggo daar in Amsterdam of wonen er geen Amsterdammers meer in Amsterdam.......Vanavond ga jij wel kijken, toch? Jij beschikt tenminste over Ziggo, iets wat voor Westlander mattie en ook voor menig Amsterdammer niet op gaat...
Neemt niet weg dat er nog steeds een hoop huishoudens in Amsterdam bij een andere aanbieder zitten dan Ziggo en dat zij dus simpelweg geen Kanaal 14 hebben en vanavond (op hun tv) dus ook niet live de wedstrijd.
- InnerHarbour
Maar goed ik ga wel kijken vanavond, hoop dat ze het langer dan 25 minuten volhouden deze keer.
YNWA
Ik zit momenteel in Pertegada Italië. Een klein dorpje met amper internet... Probeer dan maar eens op de hoogte te blijven van zon belangrijke wedstrijd. Ik hoop dat t restaurant straks gratis WiFi heeft.