Ajax - FC Twente 01-05-2016
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Twente 01-05-2016
Alle Cambuur spelers korting op een energiedeal? Ajax moet er maar voor zorgen dat er geen discussie kan ontstaan. Als wij winnen gaan we minimaal naar +7 en dan moeten ze er wel een heleboel maken in Eindhoven. Bovendien hebben we de laatste speelronde nog. Daar hebben wij een op papier wat eenvoudigere tegenstander.
Nil volentibus arduum
Of wij kopen Twente om. Lijkt je dat wat Demo?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Ja, is perfect (als het maar niet uitkomt, Twente kan wel wat geld gebruiken en ik ben niet roomser dan de paus)Sandro_Calaaabro schreef:Of wij kopen Twente om. Lijkt je dat wat Demo?

Biedt 10 miljoen voor Zyech (Bazoer brengt toch 30 miljoen op, Milik 15 miljoen? El Ghaze 10 miljoen enz. enz.?), Twente uit de problemen en maar hopen dat PSV niet een beter bod uitbrengt.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ah de Lazovic-constructie!Demosthenes schreef:Ja, is perfect (als het maar niet uitkomt, Twente kan wel wat geld gebruiken en ik ben niet roomser dan de paus)Sandro_Calaaabro schreef:Of wij kopen Twente om. Lijkt je dat wat Demo?![]()
Biedt 10 miljoen voor Zyech (Bazoer brengt toch 30 miljoen op, Milik 15 miljoen? El Ghaze 10 miljoen enz. enz.?), Twente uit de problemen en maar hopen dat PSV niet een beter bod uitbrengt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Twente speelt het hele seizoen in de anonimiteit en heeft nu even de kans op spotlight. Zou me verbazen als die er niet vol voor gaan. Is het uitvak uitverkocht?999 schreef: En heel misschien denkt FC Twente wel van het zal wel, we zijn veilig, schijnbaar financieel gered nog twee wedstrijdjes en volgend seizoen met frisse moed er tegenaan .. Doe je best maar AJAX ...
Heb de afgelopen een hoop moeite gedaan om voor mattie en zijn zoontje nog 2 kaarten te regelen in een niet al te dure categorie (20,25 per stuk), maar ik geloof dat hij uiteindelijk verhinderd is om samen met hem te gaan.
Mijn bijgeloof is vaak dat wanneer ik een heel enthousiast manneke van 9 tot 12 jaar, al dan niet samen met zijn vader, van kaarten voorzie Ajax vervolgens een klinkende overwinning behaalt. Mocht iemand dus nog 2 Ajacieden weten die héééél graag willen
stuur maar een PM.
Mijn bijgeloof is vaak dat wanneer ik een heel enthousiast manneke van 9 tot 12 jaar, al dan niet samen met zijn vader, van kaarten voorzie Ajax vervolgens een klinkende overwinning behaalt. Mocht iemand dus nog 2 Ajacieden weten die héééél graag willen

Fc Twente is niet echt een wonderploeg ..Dubbel schreef:Twente speelt het hele seizoen in de anonimiteit en heeft nu even de kans op spotlight. Zou me verbazen als die er niet vol voor gaan. Is het uitvak uitverkocht?999 schreef: En heel misschien denkt FC Twente wel van het zal wel, we zijn veilig, schijnbaar financieel gered nog twee wedstrijdjes en volgend seizoen met frisse moed er tegenaan .. Doe je best maar AJAX ...
Blij met de punten ...
-
Maar heeft wel een paar individuen die kunnen excelleren...zo´n vrije trap van Ziyech dan ben ik er niet gerust op.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Net als jij heb ik ook geen glazen bol. Laten we in 1e instantie maar hopen dat AJAX in ieder geval bij de les is en niet zo'n wanvertoning op het veld laat zien als tegen Utrecht.Andriy Demchenko schreef:Maar heeft wel een paar individuen die kunnen excelleren...zo´n vrije trap van Ziyech dan ben ik er niet gerust op.
Blij met de punten ...
Utrecht is dit seizoen een beter elftal dan Twente. Als het goed is zou het dus wat makkelijker moeten gaan. Daar staat inderdaad tegenover dat iemand als Ziyech met een individuele actie gevaarlijk kan zijn. Maar goed, als we kampioen willen worden moeten we thuis tegen de nummer 13 van de Eredivisie maar gewoon winnen.
Ik hoop vooral op een vroeg doelpunt van Ajax. Dat neemt de druk wat weg en wellicht gaat het in de rest van de wedstrijd dan wat makkelijker.
Wat denken we hier? Staan we vanavond nog aan kop? Ik denk het wel!
Ik hoop vooral op een vroeg doelpunt van Ajax. Dat neemt de druk wat weg en wellicht gaat het in de rest van de wedstrijd dan wat makkelijker.
Wat denken we hier? Staan we vanavond nog aan kop? Ik denk het wel!

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Tuurlijk, en als je thuis niet van dit Twente kan winnen zou je nog niet eens in de top 3 mogen staan. Maar goed, 4-1 wordt het. Onze zwartwerkende stukadoor tweemaal, kopbal Klaassen en een afstandsschot van Gudelj. Wie die goal voor Twente maakt boeit niet. 

YNWA
Hoeveel van de thuiswedstrijden in de laatste maanden heeft Ajax gewonnen? Volgens mij 4 van de laatste 7, drie keer gelijk.
Laatst gewijzigd door LucaS op zo mei 01, 2016 9:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
-
Vandaag neem ik mevrouw de Wolf en de welpjes mee. Wij zijn er klaar voor!!Cruijff schreef:Heb de afgelopen een hoop moeite gedaan om voor mattie en zijn zoontje nog 2 kaarten te regelen in een niet al te dure categorie (20,25 per stuk), maar ik geloof dat hij uiteindelijk verhinderd is om samen met hem te gaan.
Mijn bijgeloof is vaak dat wanneer ik een heel enthousiast manneke van 9 tot 12 jaar, al dan niet samen met zijn vader, van kaarten voorzie Ajax vervolgens een klinkende overwinning behaalt. Mocht iemand dus nog 2 Ajacieden weten die héééél graag willenstuur maar een PM.
Victoria heeft haar Ajaxtruitje al aan!
En Ajax heeft nog nooit verloren in het leven van Victoria, en dat blijft natuurlijk nog wel even zo!
En Ajax heeft nog nooit verloren in het leven van Victoria, en dat blijft natuurlijk nog wel even zo!
I think I lost my fucking headache
Vriend Blom fluit en we verliezen bijna nooit onder Blom als hij fluit 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nemen wel een mannetje of 1000 mee geloof ik.Dubbel schreef:Twente speelt het hele seizoen in de anonimiteit en heeft nu even de kans op spotlight. Zou me verbazen als die er niet vol voor gaan. Is het uitvak uitverkocht?999 schreef: En heel misschien denkt FC Twente wel van het zal wel, we zijn veilig, schijnbaar financieel gered nog twee wedstrijdjes en volgend seizoen met frisse moed er tegenaan .. Doe je best maar AJAX ...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Twente staat dertiende, maar over de tweede seizoenhelft genomen is Twente de op drie na best presterende ploeg van de eredivisie. Ruimschoots beter dan Utrecht (en Feyenoord).Marillion schreef:Utrecht is dit seizoen een beter elftal dan Twente. Als het goed is zou het dus wat makkelijker moeten gaan. Daar staat inderdaad tegenover dat iemand als Ziyech met een individuele actie gevaarlijk kan zijn. Maar goed, als we kampioen willen worden moeten we thuis tegen de nummer 13 van de Eredivisie maar gewoon winnen.
Geen wonderploeg inderdaad, maar dat is dit Ajax ook niet. Ajax is bovendien slecht in vorm en gaat moeizaam met de druk om.
Ik vul desondanks wel een 1'tje in op mijn totoformulier, maar een makkelijk middagje wordt het zeker niet. Geloof ik niks van.
Blom vind ik trouwens een heel irritante scheidsrechter.
Zat ff op fc Twente net te kijken. Ik word niet goed van de reclames. Wat een heerlijk reclamevrij forum is AT toch 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Opstelling nog niet bekend zo te zien. Ben toch wel benieuwd hoe Frank de verdediging neerzet.
Wordt hier in Israel trouwens in combinatie met psv uitgezonden... Ze gaan dus steeds heen en weer switchen. We hebben dus een schermpje aan een computer aangesloten (streampje vinden), op het ander schermpje die combi-uitzending.
Ben wel goed gespannen trouwens.

Wordt hier in Israel trouwens in combinatie met psv uitgezonden... Ze gaan dus steeds heen en weer switchen. We hebben dus een schermpje aan een computer aangesloten (streampje vinden), op het ander schermpje die combi-uitzending.
Ben wel goed gespannen trouwens.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Cerny in de basis. Verrassend.
-
Wie niet, maar schakelen tussen beide wedstrijden lijkt mij het ergste. Er wordt geschakeld en je weet dat er iets is gebeurd, een doelpunt is gevallen en wie zou er bij Cambuur kunnen scoren?Ben wel goed gespannen trouwens.![]()
Joey ging vroeger fietsen als het "er-op-aan-kwam". Dat is misschien een mogelijkheid tussen 14.30 en 16.25 uur (voor de zekerheid)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Viergever linksback en Tete terug op rechts..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Kan iemand controleren dat Wimpey zijn huis weer even is uitgezet?