Ik hoop het...zeux schreef:Is dit nu exit Europees avontuur?
Dit ajax mist gewoon voorin stootkracht en een nieuwe coach..
Zagen jullie de nr9 van de turken.. Wat een boom..
Moderator: mods
Ik hoop het...zeux schreef:Is dit nu exit Europees avontuur?
Ook van Fenerebace kan Sjax niet winnen... Ook niet omdat ze erniks van bakken... Je slaat Ajax echt te hoog aan...sorry goor... Het zal me wel kwalijk worden genomen, maar dit Ajax kan van niemand zomaar winnen... Zelfs van De Graafschap of Schilles jietMarillion schreef:Tjezus, deksel op de neus. Dit roept Ajax gewoon over zichzelf af. Fenerbache is een ploeg waar we gewoon van kunnen winnen. Niet omdat wij nou zo goed zijn maar zij stellen ook niets voor.
Het kan nog alle kanten op in de poule wat betreft de 2e plaats. Molde, wie had dat gedacht, gaat richting groepswinst. Maar we schuiven zo wel voorzichtig richting de uitgang. Tot nu toe halen we in iedere EL wedstrijd minder punten dan haalbaar. Daarmee kom je er niet.
Wat is er ongelooflijk? Ik zat er eigenlijk op te wachten.Ajaciedjuh schreef:Ongelooflijk
Dominantie in de tweede helft, vrees ik. (eerste helft niet gezien)columbus schreef:De Boer zal na afloop weer roeptoeteren over controle en andere bullshit
Mwah, Fenerbahçe creëerde ook niks de 2e helft. Het zag eruit als een 0-0.Jöhnk schreef:Wat is er ongelooflijk? Ik zat er eigenlijk op te wachten.Ajaciedjuh schreef:Ongelooflijk
Wanneer leert De Boer nu eens dat je in een Europese uitwedstrijd voor een doelpunt moet voetballen?
Ja, ik ook.Jöhnk schreef:Wat is er ongelooflijk? Ik zat er eigenlijk op te wachten.Ajaciedjuh schreef:Ongelooflijk
Dit lijkt me een directe tegenspraak.Arthur schreef:Totaal kansloos weer vanavond. En zoals gewoonlijk voelt het weer compleet onnodig.
Als dat zo voelt, dan weet je dat er nog eentje invalt, liefst in de laatste minuten. Typisch Nederland en Ajax anno 2015.Ajaciedjuh schreef:Mwah, Fenerbahçe creëerde ook niks de 2e helft. Het zag eruit als een 0-0.Jöhnk schreef:Wat is er ongelooflijk? Ik zat er eigenlijk op te wachten.Ajaciedjuh schreef:Ongelooflijk
Wanneer leert De Boer nu eens dat je in een Europese uitwedstrijd voor een doelpunt moet voetballen?
Ik ben geloof ik de enige, maar ik ben blij dat Gudelj is gekocht.wimpey schreef:Gudelj frustreert z'n collega's weer eens met z'n gebrek aan handelingssnelheid.
Ik ben het met je eens. Dat is nr 2Ajax Rules schreef:Ik ben geloof ik de enige, maar ik ben blij dat Gudelj is gekocht.wimpey schreef:Gudelj frustreert z'n collega's weer eens met z'n gebrek aan handelingssnelheid.
Het is geen wereldvoetballer, maar hij geeft deze selectie meer mogelijkheden en voegt op zijn eigen manier ook echt wat toe. In de wedstrijden, maar ook in het kader van de selectieopbouw.
Bovendien zie ik progressie ten opzichte van twee maanden geleden. Hij komt meer in de duels en wordt aan de bal ook langzaam wat beter.
Hoe ging het ook al weer?Ajaciedjuh schreef:Ik ben het met je eens. Dat is nr 2Ajax Rules schreef:Ik ben geloof ik de enige, maar ik ben blij dat Gudelj is gekocht.wimpey schreef:Gudelj frustreert z'n collega's weer eens met z'n gebrek aan handelingssnelheid.
Het is geen wereldvoetballer, maar hij geeft deze selectie meer mogelijkheden en voegt op zijn eigen manier ook echt wat toe. In de wedstrijden, maar ook in het kader van de selectieopbouw.
Bovendien zie ik progressie ten opzichte van twee maanden geleden. Hij komt meer in de duels en wordt aan de bal ook langzaam wat beter.
Zet Klaassen in de SpitsBenji schreef:Ok, maar als Gudelj dan speelt, dan moet je of Klaassen of Bazoer slachtofferen. Die 3 samen op een middenveld klopt van geen kant.
Siem zit op de bank bij Newcastle... Lang leve het 'buitenlandse avontuur' en de Engelse Ponden.Benji schreef:Die heeft daar toch al meerdere keren teleurstellend gespeeld? Het is wat dat betreft geen Siem, die kon dat beter.
Ik bedoel dat het onnodig is dat we kansloos zijn. Fenerbahce is een ploeg van niks.Ajax Rules schreef:Dit lijkt me een directe tegenspraak.Arthur schreef:Totaal kansloos weer vanavond. En zoals gewoonlijk voelt het weer compleet onnodig.
Ajax ook...Arthur schreef:Ik bedoel dat het onnodig is dat we kansloos zijn. Fenerbahce is een ploeg van niks.Ajax Rules schreef:Dit lijkt me een directe tegenspraak.Arthur schreef:Totaal kansloos weer vanavond. En zoals gewoonlijk voelt het weer compleet onnodig.