Ajax - FC Groningen 16-01-2015
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Ajax - FC Groningen 16-01-2015
Wel gelijk al een leuk Ajax mutsje van onze nieuwe hoofdsponsor tijdens deze pot.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
We hebben die discussie hier al vaker gevoerd. Ik geloof er niet in dat we er als voetbalclub veel wijzer van worden. Op z'n best weet je het min of meer break even te draaien. Ik zie niet waarom we daar tijd in zouden steken.zeux schreef:Een gebouw van steen is meer dan steen alleen. De overige 340 dagen van het jaar kost ie ook geld.
Ik heb zomaar het idee dat je personeel, gas & licht, onderhoud, etc niet uit de recette van 25 potjes voetbal haalt...
Het lijkt me ook een beetje vreemd om de Arena ineens als een veredelde Lange Leegte te gebruiken: tussen augustus en mei wat zondagen en doordeweekse dagen gebruiken en verder het licht uit doen.
Ik ben vrijdag wel geschrokken van het verval van Ajax. Het begin was aardig maar als we hier punten hadden laten liggen had je niks kunnen zeggen. We mogen Antonia wel een bloemetje sturen. Geeft geen vertrouwen voor de klassieker. Het is maar goed dat dat een wedstrijd op zich is.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoe doen die andere clubs dat? Bayern enzo?zeux schreef:Een gebouw van steen is meer dan steen alleen. De overige 340 dagen van het jaar kost ie ook geld.
Ik heb zomaar het idee dat je personeel, gas & licht, onderhoud, etc niet uit de recette van 25 potjes voetbal haalt...
Het lijkt me ook een beetje vreemd om de Arena ineens als een veredelde Lange Leegte te gebruiken: tussen augustus en mei wat zondagen en doordeweekse dagen gebruiken en verder het licht uit doen.
Ik gok dat die er wel een GmbH tegenaan hebben gegooid, maar Wimpey weet dat vast beter.Peter schreef:Hoe doen die andere clubs dat? Bayern enzo?zeux schreef:Een gebouw van steen is meer dan steen alleen. De overige 340 dagen van het jaar kost ie ook geld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nee eens hoor, ik ken de business case niet. Ik denk dat Ajax hem wel degelijk gemaakt heeft.zeux schreef:Een gebouw van steen is meer dan steen alleen. De overige 340 dagen van het jaar kost ie ook geld.
Ik denk ook niet dat je er niks meer in moet doen, maar ik weet nog in de tijd van de Admirals dat je soms nog erg goed de lijnen zag van dat Amerikaanse handbal.
zeux schreef:Sterker nog, het werd geroepen.GangstaRiB schreef:Tsja, die conclusie kon je vooraf aan het seizoen ook al trekken hoor.columbus schreef: Ajax heeft op dit moment behoefte aan middenvelders met kwaliteit en iets meer ervaring. Het frustrerende is dat Ajax prima financiële middelen heeft om dit gat op te vullen.Ik snap echt niet waarom het TH zo blind is om dit niet te zien.
Antwoord: spelers die een beetje geld kosten komen niet of je kunt het salaris niet betalen en de doorstroom van de jeugd wordt belemmerd als je aankopen op 'hun' plaats zet.
Dat is de patstelling.
dat laatste is de wereld op z'n kop.
Als een jeugd speler zo'n ouwe rot niet uit het elftal weet te spelen is hij waarschijnlijk niet goed genoeg.
de absolute top kan men namelijk niet kopen dus het wordt een subtopper...
een getalenteerde speler moet daar mee kunnen wedijveren. zo niet, is dat geen Ajax materiaal.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ajax heeft 3x op doel (tussen de palen) geschoten
tegen groningen, in 90 minuten....
beschamend !!!
tegen groningen, in 90 minuten....
beschamend !!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Klaassen trouwens met een hele rare actie bij 0-0. Voorzet Kishna, open doel, moet die bal met links erin schieten. Neemt 'm met rechts.
Deed denken aan een moment tegen Go Ahead. Toen maaide ie met links volledig over de bal heen die ie met rechts easy had kunnen binnenschieten.
Deed denken aan een moment tegen Go Ahead. Toen maaide ie met links volledig over de bal heen die ie met rechts easy had kunnen binnenschieten.
Ik zou trouwens een echte 6 opstellen zondag. Tegen Groningen was het een gatenkaas en is er geen 6 te zien. Bazoer?
IK GELOOF!!!!!!