In welk vak zat je wimpey?
Laudrup schreef:Je zou maar een seizoenskaart hebben.
Sluit me bij WkCdWn aan. Zo'n seizoenkaart neem je in beginsel omdat je een speler als Jari Litmanen eigenlijk altijd live wilt zien. En Shota Arveladze, Zlatan, Richard Witschge of desnoods Rafael van der Vaart ook.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het was weer weinig hoogstaand, wat we voorgeschoteld kregen. Hoogtepunt vond ik de goal van Veltman. Als ik dan eerder in dit topic teruglees (was het een post van Laudrup?) dat die goal te mooi was voor de wedstrijd, denk ik; gun de stadionbezoekers ook eens wat!
Op een gegeven moment wordt het een soort van erekwestie dat je hem niet op gaat zeggen, ook niet als de club een paar kut seizoenen draait (1998/1999 en 1999/2000 waren bijvoorbeeld lekker rotte jaren). Maar dan is het toch fijn als je in de wat minder zonnige tijden af en toe nog mooie dingen te zien krijgt voor die 288 euro.
Mwa het is een bij velen geliefde tribune bezigheid om tegen de scheids tekeer te gaan over foutieve beslissingen. Mij kan het bij een niemendalletje tegen een kleine tegenstander niet zoveel schelen als vooral onhandige acties van Dordrecht inplaats van rood geel opleveren. Ajax heeft er niet bepaald veel aan om zo'n wedstrijd tegen 10 of 9 Dordtenaren te eindigen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:De scheidsrechter Janssen viel me wel in heel negatieve zin op; hij gaf gele kaarten waar rood op zijn plaats was ivm (mijns inziens) doorgebroken spelers. En als ik het goed zag liet ie van de zenuwen zijn rode kaart voor die Lima nog uit zijn handen vallen ook...
Sterker nog: het maakt het extra lullig wanneer het vervolgens alsnog erg stroef verloopt.
Bovendien: laten we alvast voorbereid wezen op de rotheid van de scheidsen die we in de Champions League weer tegenkomen. Reken maar dat wanneer Van Rhijn of Veltman woensdag een te wilde tackle maakt, iemand bij zijn shirt pakt die er vandoor gaat, net te laat komt en iemand op de hakken loopt of licht aantikt terwijl er nog semi rugdekking van een Ajacied is, Ricardo of Joël meteen mag gaan douchen.
Terwijl wanneer een Dani Alves een waanzinnig idiote overtreding maakt of Piqué een doorgebroken speler vloert, de scheidsrechter het maximaal zal afdoen met geel. In de Champions League komt de verschillende maten waarmee scheidsrechters meten nog veel en véél nadrukkelijker aan het oppervlak.