Ajax - Vitesse 10-08-2014

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 2:50 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als ooit een willekeurig land behoefte heeft aan een ijzersterke minister van propaganda, zal ik je blind aanbevelen Le T. De wedstrijd van september 2010 in en tegen Madrid betitelen als "ze schoten wel vaak maar vanuit matige schietkansen" is een regelrechte gotspe, kennelijk nodig om je aversie tegen de "revolutie van JC" kracht bij te zetten.
Haha inderdaad Weekend Cees! En omdat ik Le T. best een mooi baantje gun wil ik nog best valide argumenten aandragen om ook hier zijn stelling weer te verdedigen. Suárez en Vertonghen waren die avond geschorst!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 3:05 pm

Le T. schreef:Daarvoor moet er nog de wedstrijd tegen Milan thuis geweest zijn, die waren toen nog best goed en hadden een punt echt nodig, voordat de pijp leeg was stonden die behoorlijk met knikkende knieen te verdedigen want Ajax had echt drang naar voren, mannen met een actie en idee. Het is de vraag of er sindsdien door Ajax een betere Europese wedstrijd is gespeeld, in ieder geval een heleboel veel slechtere.
Je feiten kloppen wederom niet vriendelijke meneer. Milan thuis was 2 weken na Real Madrid uit. En ja die wedstrijd was prima te pruimen, met 1-1 kregen we allesbehalve teveel. Suárez speelde Nesta door de benen alsof hij er niet stond :biggrin.gif: deed ie doodleuk in de zestien :biggrin.gif: jouw vriend El Hamdaoui scoorde vervolgens een puntgave 1-0.

De 1-1 scoorde Zlatan, al dan niet in de buitenspelpositie, op het moment dat Ajax even met 10 man stond omdat gelegenheidslinksback Anita uit het veld was geschopt. Urby speelde als linksbuiten, niet helemaal zijn ding maar hij maakte dusdanig veel indruk dat Milan hem meteen wilde hebben.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 3:05 pm

Wat dus ook gewoon aangeeft hoe vaak het in de voetballerij om kleine details of om mazzel gaat. Eén balletje dat goed valt in een openingsfase tegen Vitesse en je wint met 4-1 inplaats van dat je verliest met 0-2. Eén minuscuul detail tegen AC Milan (of Lyon) en wij overwinteren in de CL en niet zij en Ajax zit vervolgens al jarenlang in pot 2 bij de jaarlijkse loting.
Demosthenes schreef:Wedstrijden tegen ploegen die al geplaatst zijn tellen nu eenmaal minder voor die ploegen: Milan (uit) en Barcelona (thuis) en winnen van MU? Ja, na een behoorlijke thuisnederlaag (en uitschakeling) en als MU tien(?) andere spelers opstelt. Blijft over het winnen van MC. Voor mij een verrassing, maar de realiteit (is ook persoonlijk) dat MC toen wel de beste kansen kreeg.
Man United kwam er juist erg genadig vanaf in mijn ogen. Bij rust was het in de Arena 0-0, Ajax was beter. Na rust door 2 klasse acties van Rooney slaat United 2 keer toe, 0-2. Bij de return had Rooney griep. Had Rooney zijn virusje 1 weekje eerder te pakken gehad, dan zou dat matige United geen kans hebben gehad tegen Ajax.

Op Old Trafford waren er bij hen maar 3 wisselingen, met hun brede selectie wordt een ploeg daar amper zwakker van. Ajax had juist een zwaar geïmproviseerde opstelling met onder meer Dico Koppers en een al snel zwaar geblesseerd rakende Boilesen. Toch waren we op Old Trafford veel beter en De Boer wisselde een half uur voor tijd Eriksen.
Manchester United supporters die een rij voor me zaten hoorde ik letterlijk zeggen dat hun club veel mazzel had dat De Boer kennelijk 'not interested is in winning the Europe League' omdat ze anders 'fucked zouden zijn geweest' (hun woorden).


Beweren dat Manchester City de betere kansen in de Arena had is wel enorme geschiedsvervalsing. :biggrin.gif: Voor rust kwamen ze met Nasri welgeteld één keer over de middenlijn, maakten ze meteen 0-1. Na rust mistte o.a. Sana nog megakansen op 4-1 en 5-1, met een 3-1 nederlaag kwam City echt nog genadig weg.

Ja in de return mocht Ajax na de 0-2 voorsprong en na 2-2 in de slotfase over een paar momenten niet klagen. Maar mag dat af en toe eens..? Meer dan 1 punt had Manchester City simpelweg niet verdiend............

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Demosthenes » do aug 07, 2014 8:55 pm

Over Cruijff en het gebrek aan succes in Barcelona (althans geen EC 1)
@Cruijff
je schrijft het volgende:
Ja, je hebt denk ik wel een trainer nodig want met Ankie van Grunsven op de bank loopt het verwacht ik net iets minder dan met Rinus Michels.
Volgens Wikipedia was Rinus Michels nou juist de trainer van Barcelona, zes jaar in de tijd dat Cruijff er speelde. wat bedoel je precies? Met Michels meer succes?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... _Barcelona

Wat de wedstrijden tegen Manchester United betreft; ik heb de opstellingen van ajax.nl als het om de overwinning gaat: http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-Nie ... afford.htm en die van de nederlaag (vond ajax.nl niet via Google): http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/168872/

Ik heb de namen van de spelers die de tweede wedstrijd wel speelden, maar de eerste wedstrijd niet vetgedrukt. Zie toch niet sterkste MU, maar daar kun je natuurlijk anders over denken.

Manchester Ajax 1-2
Opstelling Manchester United: De Gea, Rafael, Jones, Smalling, Fabio, Nani, Park, Cleverley (61. Evans), Young (61. Scholes), Berbatov (72. Welbeck), Hernandez.
Niet ingezet: Amos, Evra, Carrick, Giggs.

Ajax manchester United 0-2
David De Gea, Fábio Pereira da Silva, Jonny Evans, Phil Jones, Rio Ferdinand, Ashley Young (76” Luis Antonio Valencia Mosquera), Luis Carlos Almeida da Cunha (86” Danny Welbeck), Michael Carrick, Tom Cleverley (61” Paul Scholes), Javier Hernández, Wayne Rooney
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 9:29 pm

Ik vind een speler als Berbatov wel akelig goed hoor. Niet van het niveau Robin van Persie 2 seizoenen terug in de Premier League, maar doorgaans wel altijd nog 3 of 4 klassen beter dan RVP in Oranje. En Park kun je vet drukken, maar die stond er dus vrijwel altijd in in Europese wedstrijden van United. Vooral in de CL echt 9 van de 10 keer, waarschijnlijk omdat de Marketing jongens bij Man U weten dat er altijd miljoenen Koreanen naar de Champions League kijken.

Misschien is Michels (door de Engelse krant The Times uitgeroepen tot coach van de eeuw) dan niet het ideale voorbeeld. :ajaxsmiley.gif: De coach Ankie van Grunsven was met Johan Cruijff in de ploeg wellicht niet 1, maar minimaal 2 of 3 keer kampioen van Spanje geworden. :ajaxsmiley.gif:

Maar ik dacht laat ik wijlen meneer Michels even een veer in het achterwerk steken, want die man neerzetten als een gemene hufter, een onbenul die tactisch niets te vertellen had omdat Keizer en Cruijff de tactiek zogenaamd bepaalden, een jaloerse en rancuneuze man etc. etc. etc. dat soort aantijgingen hoor ik vaak uit de mond van iemand als Johan Derksen en van dat niveau wilde ik juist graag wegblijven.

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Wouter » vr aug 08, 2014 12:22 am

Demosthenes schreef:Om terug te komen op Vitesse.

Wie heeft Vitesse zien spelen?
Ik eigenlijk helemaal niet, door een verhuizing en andere privézaken. Ook ik ben benieuwd, geen idee wat ik moet verwachten van een Wallace of een Dauda. Volgens vrienden en mijn broer speelde Vitesse technisch wel aardig tegen Chelsea, maar totaal niet effectief. M.a.w. Peter Bosz-voetbal.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 6:09 am

Vitesse technisch wel aardig tegen Chelsea, maar totaal niet effectief. M.a.w. Peter Bosz-voetbal.
Dat wil ik lezen, ook in de verslagen in de krant van maandag :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door elliquido » vr aug 08, 2014 7:09 am

De geschiedenis herhaalt zich altijd

5-2

Milik 2x (pal Fischer)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 7:15 am

elliquido schreef:De geschiedenis herhaalt zich altijd

5-2

Milik 2x (pal Fischer)
Heeft onze Hongaar een keer twee doelpunten gemaakt in één wedstrijd?

De geschiedenis herhaalt zich? (we winnen niet altijd van Vitesse) al was http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nie ... -uniek.htm wel erg mooi.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Toppie » vr aug 08, 2014 8:55 am

Ik verwacht weinig van Ajax dit seizoen de lijn van eind vorig seizoen wordt doorgezet en ik mis voorin overtuiging en Sigi verkopen is een slechte optie omdat dit pool m.i niet overtuigd.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Mano » vr aug 08, 2014 9:19 am

Sig en Millik zijn zelfde soort voetballers.
Goede spitsen mits er aanvoer komt.

En daar ontbreekt het aan. Goede aanvoer.

Je hoeft van beide niet te verwachten dat ze 2 man uitspelen en de bal in de bovenhoek krullen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Marillion » vr aug 08, 2014 9:33 am

Ik zie toch wel een duidelijk verschil hoor. Sigthorsson is iemand die met zijn gezicht naar het doel speelt en die je puur moet gebruiken om kansen af te ronden. Milik speelt met zijn rug naar het doel en is veel meer een aanspeelpunt.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Mano » vr aug 08, 2014 9:37 am

Hoop 't,

zou betekenen dat er meer aansluiting komt. :biggthumpup.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » vr aug 08, 2014 10:15 am

Toppie schreef:Ik verwacht weinig van Ajax dit seizoen de lijn van eind vorig seizoen wordt doorgezet en ik mis voorin overtuiging
Jij verwacht nooit veel van Ajax, toch? :smile-ajax.gif:


Maar idd, weer terug naar Ajax-Vitesse. Onze eigen Thijs heeft op Ajax.nl een voorbeschouwing en 17 jaar oude terugblik geschreven! :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » vr aug 08, 2014 10:32 am

Sommige Ajax-fans hopen komende zondag misschien stiekem op Daley Blind bij Ajax tegen Vitesse, maar de middenvelder lijkt zeker nog niet klaar voor die wedstrijd. Tegenover Ajax TV verklaart de WK-ganger dat de op het WK opgelopen knieblessure in de vakantie goed herstelde, maar dat hij nu de laatste stappen moet maken.

Blind viel in de strijd om plek drie tegen Brazilië uit met een kniekwetsuur. Na afloop bleek er niets kapot en dus kon Blind op vakantie. 'Dat herstel gaat heel goed. Ik heb drie weken echt rust gehouden en nu gaan we het rustig opbouwen. We moeten kijken hoe dat verder gaat de komende weken. De knie moet goed voelen en ik moet er vertrouwen in hebben en dan kan ik zo snel mogelijk aansluiten. Zoals het er nu uitziet, gaat dat voorspoedig.'

De Ajacied spreekt echter wel over 'de komende weken' en een snelle rentree is dus ook zeker geen garantie. Dat terwijl Ajax Blind wel nodig lijkt te hebben, vooral na een goed WK. 'De lof streelt me en daar mag ik best trots op zijn, maar het is belangrijk om met beide benen op de grond te blijven staan en te focussen op wat ik hier aan het doen ben. Ik hoop weer een goed seizoen neer te zetten, dat is het belangrijkste.'

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Le T. » vr aug 08, 2014 10:41 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als ooit een willekeurig land behoefte heeft aan een ijzersterke minister van propaganda, zal ik je blind aanbevelen Le T. De wedstrijd van september 2010 in en tegen Madrid betitelen als "ze schoten wel vaak maar vanuit matige schietkansen" is een regelrechte gotspe, kennelijk nodig om je aversie tegen de "revolutie van JC" kracht bij te zetten.
Het zittende ministerie van propaganda deed er nog een schepje bovenop, dat is mijn punt. Het was een flinke afstraffing, meer een 7-0 wedstrijd dan een 2-0 wedstrijd, maar omdat de bal er niet in wilde bleven ze maar gaan. In latere confrontaties komen ze makkelijk op een beslissende voorsprong, en dan nemen ze gas terug. De verklaring dat het maar 2-0 werd zoek ik dan ook in de aard van de doelpogingen, dat geeft de keeper de gelegenheid uit te blinken en geluk te hebben. Dat zeg ik ook altijd van Ajax tegen de kleintjes, het dominante spel brengt een bepaald soort kansen met zich mee, en daarvan is een viertal niet genoeg om de 3 punten op zeker af te dwingen, je moet er in 90 minuten 10 van weten uit te spelen. Als je op zo'n manier speelt dat je kansen creeert waarbij je een man met tijd en ruimte voor de keeper zet heb je aan veel minder kansen genoeg. Dat is dus geen gelegenheidsargument.

Ik vond RBS misschien nog wel ontluisterender, niet zozeer vanwege het niveau van die ploeg, maar omdat Ajax redelijk op sterkte was en thuis volledig werd weggespeeld. Ik had het gevoel dat als ze wilden ze er zo nog een paar bij konden maken. Vanwege de aard van de kansen en openingen, maar dus ook dat ze niet zo hoefden omdat de buit al zo snel binnen was.
Cruijff schreef:
Le T. schreef:Daarvoor moet er nog de wedstrijd tegen Milan thuis geweest zijn, die waren toen nog best goed en hadden een punt echt nodig, voordat de pijp leeg was stonden die behoorlijk met knikkende knieen te verdedigen want Ajax had echt drang naar voren, mannen met een actie en idee. Het is de vraag of er sindsdien door Ajax een betere Europese wedstrijd is gespeeld, in ieder geval een heleboel veel slechtere.
Je feiten kloppen wederom niet vriendelijke meneer.
Ik schrijf niet voor niks 'dat moet geweest zijn'. Meestal zijn het jouw feiten die niet kloppen, en die je zonder enig voorbehoud als zodanig presenteert.
Milan thuis was 2 weken na Real Madrid uit. En ja die wedstrijd was prima te pruimen, met 1-1 kregen we allesbehalve teveel. Suárez speelde Nesta door de benen alsof hij er niet stond :biggrin.gif: deed ie doodleuk in de zestien :biggrin.gif: jouw vriend El Hamdaoui scoorde vervolgens een puntgave 1-0.

De 1-1 scoorde Zlatan, al dan niet in de buitenspelpositie, op het moment dat Ajax even met 10 man stond omdat gelegenheidslinksback Anita uit het veld was geschopt. Urby speelde als linksbuiten, niet helemaal zijn ding maar hij maakte dusdanig veel indruk dat Milan hem meteen wilde hebben.
Onvoorstelbaar he? Dat je nog geen anderhalf seizoen na de puinhopen van het technisch supertrio van Cruijff (feiten) je al zo'n wedstrijd op dat niveau kunt spelen, en dat diezelfde Cruijff dan de verantwoordelijke trainer eruit kan werken op basis van een wedstrijd van daarvoor, over propaganda gesproken. Vandaar mijn fout.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Cruijff » vr aug 08, 2014 10:47 am

Ik had me voorgenomen om nu gewoon weer over Ajax-Vitesse te gaan praten, maar met jou komt er ook nooit een einde aan... :blush.gif:
Le T. schreef:Onvoorstelbaar he? Dat je nog geen anderhalf seizoen na de puinhopen van het technisch supertrio van Cruijff (feiten) je al zo'n wedstrijd op dat niveau kunt spelen,
Ja, Johan heeft Jol en zijn volgelingen flink de kolere laten schrikken. Kun je nagaan wat voor een impact JC op mensen heeft. Alleen al wanneer hij zijn mond open doet gaat men binnen 2 weken veel beter voetballen. :smile-ajax.gif:
Le T. schreef:en dat diezelfde Cruijff dan de verantwoordelijke trainer eruit kan werken op basis van een wedstrijd van daarvoor, over propaganda gesproken. Vandaar mijn fout.
Gaap... De trainer moest er niet uit op basis van één wedstrijd, maar omdat de clubcultuur door en door werd verloochend. Omdat we op het dieptepunt een potje van NEC niet kunnen winnen met een veel te zware Mido in de aanval inplaats van met spelers die spelen zoals Ajax behoort te spelen.

Omdat de club richting een faillissement aan het koersen was door telkens maar veel te dure spelers binnen te halen zoals die Mido, Oleguer, Kerlon, Ze Eduardo. De naam El Ham zal ik maar even niet noemen want dat lokt bij jou weer 38 verse alinea's met herhaalde betogen op maar ik kan als het moet nog wel een tijdje doorgaan.
Maar dat gaan we dus niet doen.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 11:58 am

Gaap...
Het wordt zondag weer "gapen"? Van 14.30 uur tot 16.20 uur?

Gaap... De trainer moest er niet uit op basis van één wedstrijd, maar omdat de clubcultuur door en door werd verloochend. Omdat we op het dieptepunt een potje van NEC niet kunnen winnen met een veel te zware Mido in de aanval inplaats van met spelers die spelen zoals Ajax behoort te spelen.
De clubcultuur werd verloochend! Wat gebeurt er de laatste jaren? Heeft Ajax altijd zo slaapverwekkend gespeeld? Dat moet dan voor mijn tijd geweest zijn en in dat geval zijn de jaren 70 en 90 voorbeelden van verloochening van de clubcultuur, want is er qua voetbal een overeenkomst te vinden met het spel nu?

Een potje van NEC niet kunnen winnen; twee potjes die om een prijs gaan niet van PEC kunnen winnen, dat is de clubcultuur?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Thijs » vr aug 08, 2014 12:23 pm

De WK-gangers zitten bij de selectie voor a.s. zondag.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Marillion » vr aug 08, 2014 2:38 pm

Hmm, dat doet De Boer vast niet omdat hij er zoveel vertrouwen in heeft. In eerste instantie was het volgens mij toch vrij duidelijk de bedoeling dat ze pas later zouden aansluiten.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Alexander » vr aug 08, 2014 3:18 pm

Veltman is pas 5 dagen in training, toch? Lijkt me wel heel vroeg dan.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door zeux » vr aug 08, 2014 3:18 pm

Alexander schreef:Veltman is pas 5 dagen in training, toch? Lijkt me wel heel vroeg dan.
Zal dan toch wel op de bank beginnen???
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Marillion » vr aug 08, 2014 3:33 pm

Dat neem ik wel aan. Maar iemand die pas 5 dagen in training is zou eigenlijk ook niet moeten invallen.

Uit het feit dat ze bij de groep zitten maak ik op dat De Boer er dus kennelijk niet gerust op is dat de andere spelers deze klus zullen klaren.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Alexander » vr aug 08, 2014 3:40 pm

De Boer heeft zondag ook gekeken. Wat jongens als Hoorn en Ligeon lieten zien was op z'n zachtst gezegd niet zo best.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - Vitesse 10-08-2014

Bericht door Marillion » vr aug 08, 2014 3:42 pm

Ik snap het gevoel ook wel. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Plaats reactie