Ajaciedjuh schreef:Andersen is rijp voor een wissel.
Zit jij alleen te kijken

Moderator: mods
Ajaciedjuh schreef:Andersen is rijp voor een wissel.
Samen met jou. De rest is logischerwijs afgehaakt.Toppie schreef:Ajaciedjuh schreef:Andersen is rijp voor een wissel.
Zit jij alleen te kijken
Zeker de 2e helft is bedroevend slecht.Peter schreef:Ik ben ook nog wakker.
Het is nog slechter dan zondag als je het mij vraagt.
Als jij Klaasen prima vond spelen, moet ik jouw commentaar helaas 'cum grano salis' nemen.Ajaciedjuh schreef:Zeker de 2e helft is bedroevend slecht.Peter schreef:Ik ben ook nog wakker.
Het is nog slechter dan zondag als je het mij vraagt.
Zzzzzzzzzzzz...999 schreef:Tuurlijk niet, zit wel te gapen
Niet lullen Zuidema, komt gewoon omdat je al een ouwe jeweetweldingetje bent .. :) ..Zuidema schreef:Zzzzzzzzzzzz...999 schreef:Tuurlijk niet, zit wel te gapen![]()
Huh, watte? Is het al voorbij? Ah, goddank. Het is dus weer volbracht. De plicht is weer gedaan.
Wat zeg je? 4-1 door Sigi? Doelpunt van het jaar? Een wereldgoal? Nee wel?
Tjonge, wat balen dat ik dat nou net gemist heb.
Heerlijk slaapmiddel trouwens, dat Ajax van tegenwoordig.
Oooh, is dat het. Het ligt dus niet aan Ajax. Gelukkig maar.Niet lullen Zuidema, komt gewoon omdat je al een ouwe jeweetweldingetje bent .. :) ..
Nog niet. Geen wonder, want de instapdrempel bij dit Ajax is nou eenmaal uitzonderlijk hoog. Spelen bij dit topteam is voor weinigen weggelegd.Le T. schreef:Was VdHoorn nog niet klaar voor dit niveau?
Die Sig en Serero kregen rust dus mochten ze invallen .. Zoiets toch :) ...Benji schreef:Zit je bij 3-1 te wachten tot er wat jongelingen ingegooid worden, krijg je potverdorrie Siggie en Serero voorgeschoteld... Zeer teleurstellend wisselbeleid.
Siem de Jong was opgelucht over de 4-1 uitslag tegen ASWH in het bekertoernooi, maar niet over het vertoonde spel. 'Ik was een paar keer boos op mezelf, maar ook op sommige jongens die te vaak de bal inleveren.'
De Jong vond dat Ajax te snel naar voren wilde: 'ASWH wordt ook moe als je rondspeelt, nu had ik het gevoel dat we ze te vaak de bal gaven waardoor ze toch nog een beetje hoop kregen.'
Het mindere spel van Ajax dit seizoen is niet structureel, maar echt lekker loopt het momenteel niet vindt Ajax' aanvoerder. 'We zitten gewoon in een mindere fase, dat ziet iedereen. Daar moeten we uit komen.'
www.at5.nl
Zo maar vooruit spelen tegen een hoofdklasser, hoe haal je het in je hoofd.Jabu schreef:Die grote rondo zit er goed ingestampt... Ajax had vast meer balbezit dan ASWH met al hun gevaarlijke ex-profs!