Ajax - PEC Zwolle 10-03-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - PEC Zwolle 10-03-2013
De scheidsrechter houdt niet van vrije trappen op de helft van PEC....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
En waarom is dat geen geel?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Grappig, ik vermaak me prima. Goed veldspel en de ene na de andere kans.mattie schreef:ik val bijna in slaap..
Het is maar goed dat ik de wekker heb gezet ....
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Efficiëntie is het grootste aandachtspunt. Had gewoon 4 of 5-0 moeten staan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Mooie actie Eriksen.

Slaapverwekkend he, al die mooie aanvallen.999 schreef:Het is maar goed dat ik de wekker heb gezet ....
Grapjas ...wimpey schreef:Slaapverwekkend he, al die mooie aanvallen.999 schreef:Het is maar goed dat ik de wekker heb gezet ....
Blij met de punten ...
De grapjas ben jij. Totale controle van Ajax-kant. Als dat saai is... Daarnaast kans op uitgespeelde kans. Maar slaap lekker verder.999 schreef: Grapjas ...
Hij kan meevoetballend natuurlijk wel wat, zuiver kaatsen, een bal aannemen, wegdraaien bijvoorbeeld. Als je dan goede buitenspelers en aanvallende middenvelders hebt kan dat prima erken en is het ruim genoeg ook al is het niet sprankelend. Met Boerrigter e.d. moet er teveel creativiteit van hem komen.Zuidema schreef:Als je op mij doelt: ik zei vorige week al dat Sigi als doelpuntenmaker wel zijn nut kan hebben. Type groot uitgevallen Huntelaar. Maar meevoetballend vind ik hem beperkt, technisch ook. Te beperkt voor een nummer 9 bij Ajax. Maar die 1-0 zit er natuurlijk lekker in na een goede loopactie. Ere wie ere toekomt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Nee de grapjas ben toch echt jij .. "Slaapverwekkend he, al die mooie aanvallen. "wimpey schreef:De grapjas ben jij. Totale controle van Ajax-kant. Als dat saai is... Daarnaast kans op uitgespeelde kans. Maar slaap lekker verder.999 schreef: Grapjas ...
Blij met de punten ...
Nieuwe ranglijstaanvoerder! Ondanks al die dramatische vertoningen. Als je zoveel herkansingen op het kampioenschap krijgt...
Inderdaad, dat blijft toch de grote makke. Ajax speelt verder heel compact, ondersteunt mekaar goed, zet geregeld vroeg druk. Prima allemaal. Zo hoort een ploeg te spelen die een titel wil pakken. Jammer alleen dat het voorin nog zo weinig efficient is bij onze aanvallers. Kansen zijn er genoeg, zoals ook in voorgaande potjes, maar wat hebben we toch nog steeds een moeite met scoren.Ajaciedjuh schreef:Efficiëntie is het grootste aandachtspunt. Had gewoon 4 of 5-0 moeten staan.
Raar dat Moisander de aanvoerdersband krijgt. Je zou toch zeggen dat Toby wat meer dienstjaren heeft.
Wimpey doet vannacht geen oog dicht ... Daley Blind man van de wedstrijd ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Nog eentje voor het toetje svp.
Ik geef wimpey gelijk. Met dit optreden moeten we gewoon tevreden zijn.
Het net-niet gehalte is helaas nog wel erg hoog. Niet alleen in de afwerking, maar uberhaupt. Zit het dan echt niet mee? Of is de (top)vorm nog niet wat het moet zijn? Ik denk toch het laatste.
Het net-niet gehalte is helaas nog wel erg hoog. Niet alleen in de afwerking, maar uberhaupt. Zit het dan echt niet mee? Of is de (top)vorm nog niet wat het moet zijn? Ik denk toch het laatste.
Vond het vandaag matig van Ajax kant. Maar gelukkig wel een keer 3 punten thuis.
- Ajaciedjuh
MOTM: Blind.
Goede overwinning, alleen de score te laag.
Goede overwinning, alleen de score te laag.
Wat vond je vandaag matig bij Ajax, Trab?Trab schreef:Vond het vandaag matig van Ajax kant. Maar gelukkig wel een keer 3 punten thuis.
Solid as a rock, op de eerste 10 minuten na. Geen kans weggeven en zelf een kans of 10 uitgespeeld. 1 goal van Sig (mijn MOTM) onterecht afgekeurd, Boer hield er een paar goed uit, soms was de afwerking gebrekkig.Jöhnk schreef:Ik geef wimpey gelijk. Met dit optreden moeten we gewoon tevreden zijn.
Wanneer deze of gene dan inslaapt, moeten ze op zaterdagavond wat minder zuipen of vroeger naar bed gaan.
Het was PEC in de Arena.
Solid performances tegen psv en Twente, dán komen we ergens.
Solid performances tegen psv en Twente, dán komen we ergens.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring