Volgens mij niet. Zijn achtste denk ik.Marillion schreef:Heeft Moisander nu trouwens een schorsing te pakken? Dan zou hij Zwolle thuis missen.
FC Twente - Ajax 02-03-2013
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: FC Twente - Ajax 02-03-2013
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Een hele hoop. Maar dat is natuurlijk geen toeval (of een complot): bij AZ was Moisander al een fervent kaartenpakker. Ook die kaart in de eerste helft 'kun je geven', zou Van Bommel zeggen.
Ajax zet weer eens een keer volle bak druk en ze spelen meteen goed.
IK GELOOF!!!!!!
Castaignos komt erin?
- Ajaciedjuh
Yep. Met 2 spitsen spelen!?Jöhnk schreef:Castaignos komt erin?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Er is echt heel weinig chemie voorin. Twente geeft nochtans veel ruimte weg.
- SylvievdVaart
Er mag wel iets meer rust in het spel komen. Het is nogal hollen en stilstaan.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
Tijd voor Boerrigter voor Schöne.
Voor Sigtorsson.Ajaciedjuh schreef:Tijd voor Boerrigter voor Schöne.
Blind levert voor zijn doen veel ballen in.
Geen diepgang.Jöhnk schreef:Er is echt heel weinig chemie voorin. Twente geeft nochtans veel ruimte weg.
IK GELOOF!!!!!!
Waarom niet gewoon op links en Fischer in de spits?Rishi schreef:Twintig minuten genieten met Derk op rechts..

Van Rhijn laat even zien hoe je een corner weggeeft als het helemaal niet nodig is.
- Ajaciedjuh
Slordig, er ligt zoveel ruimte om het uit te spelen.
Het hoeft maar even goed te gaan en ze gaan weer raar doen. Daarom wordt het dit seizoen niks.
1 wissel, 88 wisselingen in het elftal.Jöhnk schreef:Waarom niet gewoon op links en Fischer in de spits?Rishi schreef:Twintig minuten genieten met Derk op rechts..![]()
Van Rhijn laat even zien hoe je een corner weggeeft als het helemaal niet nodig is.
IK GELOOF!!!!!!
-
Fischer ging voor eigen succes.... goh... verrassend.
Whitey on the moon.
Derk speelde postbode bij die bal. Bovendien stond niemand vrij.
IK GELOOF!!!!!!
Nogmaals: wat een chemie....
Derk die Hoessen niet ziet of de bal daar gewoon niet krijgt.. Echt een loser. Weg ermee.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Mijn MOTM: Poulsen.
Belangrijke overwinning. Slechte 2e helft.

Belangrijke overwinning. Slechte 2e helft.
Tjongejonge, die Boerrigter... Vroeger zag je bij Ajax nog wel eens een stiftje in zo'n situatie... 

Precies. Gast is te lomp.Zuidema schreef:Tjongejonge, die Boerrigter... Vroeger zag je bij Ajax nog wel eens een stiftje in zo'n situatie...
IK GELOOF!!!!!!
Prima eerste helft, mindere tweede. Poulsen beste man aan Ajax-kant. Blind ook weer prima... Fischer moet zijn egoïstische petje ff afzetten.
Misschien moet je die fouten uit je spel halen, Niklas.
IK GELOOF!!!!!!
Ben fan van Sigi, maar vond hem vandaag helemaal niet zo geweldig spelen. Talloze misverstanden met zijn medespelers, verloor ieder kopduel van Douglas en gaf ook onvoldoende druk op Douglas wanneer hij in balbezit was. Hierdoor een paar keer een gevaarlijke lange bal op Bulykin die in de lucht alles won. Na de wissel van Sigi deed Schone het veel beter. Zat er veel korter op waardoor de lange bal niet meer zo vaak gespeeld werd en Twente nauwelijks meer gevaarlijk werd.Bert schreef:Sigtórsson trekt het hele centrum van Twente uit elkaar. Speelt prima.
Beste man aan Ajax kant: Christian Poulsen. Steeds op de goede plek, won heel veel afvallende ballen en was rustig aan de bal. Twente viel zwaar tegen. Brama werd vooral gemist. Fer bewoog amper op de plek van Brama. Dan kom je nooit in balbezit.