Moderator: mods
Tragisch.. En dat uit onze opleiding... Hoe heeft hij zo lang kunnen aankloten in de jeugd zonder dat iemand met hem daaraan heeft gewerkt?Yopi schreef:Lukoki heeft een dramatische basistechniek. Het doet pijn aan mijn ogen.![]()
Ha!![]()
![]()
![]()
![]()
Op z'n 15e naar Ajax gekomen volgens mij. Hij is in ieder geval wel aanwezig, i.t.t. Boerrigter.WP_LeGeNd schreef:Tragisch.. En dat uit onze opleiding... Hoe heeft hij zo lang kunnen aankloten in de jeugd zonder dat iemand met hem daaraan heeft gewerkt?Yopi schreef:Lukoki heeft een dramatische basistechniek. Het doet pijn aan mijn ogen.![]()
Ha!![]()
![]()
![]()
![]()
Speelt dus al 5 jaar bij Ajax... Tijd genoeg zou ik denken...Benji schreef:Op z'n 15e naar Ajax gekomen volgens mij. Hij is in ieder geval wel aanwezig, i.t.t. Boerrigter.WP_LeGeNd schreef:Tragisch.. En dat uit onze opleiding... Hoe heeft hij zo lang kunnen aankloten in de jeugd zonder dat iemand met hem daaraan heeft gewerkt?Yopi schreef:Lukoki heeft een dramatische basistechniek. Het doet pijn aan mijn ogen.![]()
Ha!![]()
![]()
![]()
![]()
Siem speelt ook best aardig hoor...Ajaciedjuh schreef:2 positieve puntje: 0-1 en Denswil speelt prima, rest bagger. Wedstrijd is wel onder controle na ongeveer 25 minuten.
en tien man voor TwenteDubbel schreef:Meanwhile in Enschede...
is rijp voor een lange wissel beurt..Toppie schreef:Fischer